Chinezii de la BAIC au licitat oficial pentru marca Volvo
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa ce va anuntam in urma cu trei saptamani ca Geely este noul proprietar al marcii Volvo, ca apoi Ford sa infirme acest zvon, chinezii de la Beijing Automotive Industry Holdings au trimis o echipa de negociatori din Europa in incercarea de a cumpara marca Volvo. Pe langa aceasta echipa, chinezii mai au un grup de negociatori la Opel, dar vor cumpara doar una dintre cele doua marci. Desi discutiile cu Opel au inceput de ceva vreme, chinezii nu par sa fie viitorii proprietari ai marcii germane, asa ca este foarte probabil ca BAIC sa se concentreze pe achizitia marcii suedeze Volvo.
BAIC este singurul producator chinez de automobile care nu detine propria sa marca auto. In schimb, chinezii de la BAIC produc automobile in cadrul parteneriatelor de tip joint-venture, semnate cu producatori precum Hyundai si Daimler. Daca BAIC ar achizitiona marca Volvo sau marca Opel, chinezii ar putea produce modelele unui producator european consacrat. Desi Ford nu a confirmat inca faptul ca negociaza cu chinezii de la BAIC, producatorul american de automobile ar trebui sa faca un anunt care sa confirme sau sa infirme acest zvon in urmatoarele zile.
Via | 4wheelsnews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volvo in Romania
-
Volvo S60 facelift (2013-2018) Preţ: 27.542 - 46.423 €
-
Volvo S90 Preţ: 46.117 - 67.110 €
-
Volvo V40 Cross Country facelift Preţ: 26.342 - 40.968 €
-
Volvo V40 facelift Preţ: 23.363 - 38.819 €
-
Volvo V60 Preţ: 39.655 - 54.815 €
-
Volvo V60 facelift (2013-2018) Preţ: n/a - 44.999 €
-
Volvo V90 Preţ: 52.600 - 60.974 €
-
Volvo V90 Cross Country Preţ: 54.366 - 63.719 €
-
Volvo XC40 Preţ: 30.935 - 47.005 €
-
Volvo XC60 Preţ: n/a - 67.503 €
-
Volvo XC90 Preţ: 50.820 - 123.871 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Audi revine la vechiul sistem de denumire a modelelor
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Simbioză
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
Comentarii (0)