Volvo a ajuns pe mainile chinezilor de la Geely
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa cum stiti, Ford incearca de cateva luni sa vanda marca suedeza Volvo, in incercarea de a strange lichiditati. Inca de la anuntul vanzarii marcii suedeze, producatorii chinezi de automobile au fost declarati ca fiind potentiali investitori ai companiei Volvo. Potrivit unei publicatii auto din China, Ford si Geely Auto au semnat deja un acord de vanzare a marcii Volvo. Oficialii celor doua companii nu au confirmat inca acest zvon, dar tranzactia ar putea fi confirmata in urmatoarele zile.
Primul pas pe care il vor face chinezii de la Geely este sa mute productia Volvo din orasul Dongguan in Guangdong, unde Geely detine o facilitate de productie. Volvo produce deja cateva modele in China, pe care le ofera exclusiv pe piata asiatica. Primul model care va fi fabricat in fabrica din Guangdong sub conducerea celor de la Geely este SUV-ul XC90.
Pe langa posibilitatea de a produce modelele Volvo, chinezii de la Geely au obtinut accesul la tehnologia de siguranta oferita de marca suedeza, unul dintre cele mai atragatoare puncte ale companiei Volvo, mai ales pentru un producator chinez de automobile.
Totodata, chinezii vor putea sa distribuie modelele Geely prin intermediul retelei de dealeri a marcii Volvo.Geely a primit sprijinul guvernantilor din provincia Dongying, pentru a putea transfera productia Volvo in acea regiune, iar producatorul chinez a cerut deja teren de la stat pentru a construi o fabrica in zona respectiva. Pe langa asta, chinezii de la Geely au cerut si un imprumut de la guvern pentru a putea construi noua fabrica de automobile in provincia Dongying.
Via | Chinacartimes
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Toyota a lansat modelul C-HR în 2016. Iată că în 8 ani, Toyota a atins pragul de un milion de modele C-HR vândute pe piața europeană. (22.12)
-
Toyota oferă acum modelul Alphard sub forma unui Plug-in Hybrid. Cu o autonomie electrică de 73 de kilometri, este primul monovolum PHEV de pe piața japoneză. (22.12)
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
Acum Geely vor putea produce in mai multe locati si vor prezenta preturi rezonabile pe langa faptul ca acuma au o locatie de vanzare a masinilor lor.
De abia astept sa apara masinile electrice si hibride din china ca sa coboare toti preturile.
Sa nu mai vb de panouri solare care ar trebui sa fie la orice magazin.
"TOTUL se rezuma la bani. Volvo nu are nevoie de nimic altceva in afara de bani, iar chinezii au destui. Acesta este motivul pentru care nu este o problema daca Volvo este cumparat de chinezi. In plus chinezii stau prost la siguranta si au de la cine invata.
In privinta calitatii, fratilor, cat timp a apartinut/apartine de Ford, Volvo a facut si masini si motoare foarte bune concepute in fabricile LOR , cu o implicare indirecta a lui Ford-adica Ford a sarit cu banul (motoarele D5 au fost unele dintre cele mai bune din lume cand au aparut, sunt apreciate si in prezent si totusi nu sunt pe niciun Ford-oare de ce? de ce numai C30 si S/V40 impart platforma tehnica cu Ford? V8-ul 100% Volvo stiti ca e unul dintre cele mai "curate" motoare din lume? Stiti ca tot ce inseamna siguranta vine din Suedia-impreuna cu otelul din fiecare masina?). Multi zic ca imparte platforme comune cu Ford. Va sfatuiesc sa desfaceti un motor de Volvo si daca vedeti vreo piesa pe care scrie Ford nu mai postez nimic. Asta ar trebui sa va dea de gandit ce legaturi sunt intre Ford si Volvo si relatii asemanatoare vor fi si intre Volvo si viitorul proprietar. Suedezii nu sunt prosti, chiar daca nu mai "impart ei cartile" ;). Nu vor permite sa ajunga praf din cauza chinezilor. Repet, totul se rezuma la bani. Acum banii care se fac din vanzari ajung in mare parte la Ford, insa Ford este obligat sa dea bani lui Volvo ori-de-cate-ori este nevoie. La fel se va intampla si in viitor. :)"
As mai adauga ceva: incercati sa priviti mai larg lucrurile. Cati dintre voi nu aveti produse scumpe made in China (cu tehnologie din tara de provenienta a marcii produsului) si merg foarte bine?
Oricum va veti convinge peste cativa ani de ceea ce am zis. Si ca sa fiu sincer si eu am fost (foarte) sceptic la aflarea vestii. Insa m-am gandit mai bine, am mai vorbit si cu altii care lucreaza la marketing in domeniul auto si mi-am dat seama ca totusi nu e chiar asa de naspa. Ia incercati sa analizati putin treaba asta :)
http://www.cleancartalk.com/clean-car-talk-posts/shanghai-automotive-industry-corporation-saic-giant-chinese-carmaker-to-stir-excitement/
http://www.promotor.ro/noutati-auto-masini-noi/articol-roewe-350-nou-model-chinezesc-4531401
eu zic ca arata bine si sper sa fie si bune.
cauta pe youtube sa vezi ce reclame au !
ps: poate asta e directia fireasca a lucrurilor.....
s-a trezit un site chinez sa faca senzatie si Automarketu hopa si el sa mai bage o spila pentru trafic.
imi pare rau pentru cei de la zercustoms ca citeaza o sursa ca AUTOMARKET, oricum sunt singurii din presa internationakla care conteaza- si in spatele lor stat tot un roman fugit in America :))
@cristian - daca ai ajuns sa spui ca Opel ≥ Volvo (pt cei care nu inteleg semnul este "mai mare sau egal") cred ca nu ai prea mult de a face cu fenomenul auto. Cand Opel va aduce atatea inovatii cate a adus Volvo atunci vom putea discuta. Nu vreau sa discreditez marca Opel, este o marca importanta, insa nu trebuie o putem pune pe acelasi nivel cu Volvo.
Cand Volvo a apartinut de Renault (adica de una dintre cele mai slabe marci din Europa-atunci nimeni nu auzise de chinezi), s-a crezut ca se va alege praful de Volvo. Ei bine nu a fost deloc asa. Ganditi-va la 850, S70, S90, V70, V70 Cross Country, 950 (adica masini care erau facute dupa tehnica suedeza si au rezistat si rezista in continuare multe sute de mii de km.), iar S/V40, adica modele care aveau legatura mai mult cu Renault, s-au dovedit a fi si ele masini bune.
Deci stati calmi, trageti aer in piept si v-am zis, priviti si altfel lucrurile, ca nu sunt managerii lui Volvo atat de cretini (cel putin asa au dovedit pana acum) incat chinezii sa-si bata joc de ei. Sunt anumite lucruri prin care Volvo se identifica (de ex. siguranta de top, calitate, refinament etc.) iar aceste lucruri sunt definitorii cand se cumpara masina (deci astea aduc bani). Si uite inca un motiv pentru care Volvo sunt sigur ca va ramane in continuare o marca de top :)
Toate au o ordine fireasca.
Parerea mea e ca nu putem sa ne-aruncam cu capul inainte si spunem daca este Bine sau RAu...mai ales ca nu suntem in tema.
Vom trai si vom vedea!
Ce va agitati atat? Sa nu ziceti c-ati inceput sa si plangeti? V-a murit cineva, ce aveti? A luat-o lumea razna.
Cati de aici aveti volva? 1, 2 oameni? Sau poate nici unu.
Lasati vrajeala asta ieftina. Fiecare cu banii si cu treaba lui.
Aveti grija de voi si lasati bashtanii de la Volvo, ca n-ar trebui sa le plangeti de mila. Au conturile full.