Carlos Ghosn promite să restaureze încrederea în marca Renault
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Carlos Ghosn, şeful Alianţei Renault-Nissan, a declararat la întrunirea acţionarilor Renault că va restaura încrederea în marca franţuzească. Constructorul a fost lezat de un scandal de spionaj în urma căruia au fost concediaţi pe nedrept trei directori, iar şeful operaţiunilor – Patrick Pelata – şi-a anunţat demisia. Pelata va rămâne vicepreşedintele alianţei Renault-Nissan până când i se va găsi un înlocuitor, după care va prelua un nou rol în alianţa franco-niponă.
Patrick Pelata şi Carlos Ghosn sunt figurile centrale ale reanimării Nissan, cei doi fiind trimişi în 1999 în Japonia de către preşedintele de pe atunci al Alianţei, Louis Schweitzer, pentru a salva de la cădere constructorul nipon. Cei doi au reuşit să readucă Nissan pe linia de plutire, Pelata şi Ghosn fiind aliaţi în toate proiectele ulterioare ale Alianţei. Patrick Pelata a preluat funcţia de conducere pe care Ghosn a deţinut-o în cadrul Renault după ce acesta din urmă a trecut, în 2008, în poziţia de director general al Alianţei Renault-Nissan.
În urmă cu aproape două luni, politicienii francezi îi cereau demisia lui Carlos Ghosn.
"Carlos Ghosn ar trebui să-şi asume responsabilitatea pentru acest caz. Când un angajat face o greşeală majoră într-o companie, acel angajat nu trebuie să-şi ceară scuze, ci să plece", susţine Martine Aubry, reprezentantă a Partidului Socialist din Franţa. Aubry a fost completată de purtătorul de cuvânt al Guvernului francez, Francois Baroin, care consideră că şefii Renault au dat dovadă de "un amatorism incredibil" supunându-i pe cei trei oficiali concediaţi la "un atac lipsit de demnitate". Ghosn nu a comentat respectivele declaraţii.Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford a anunțat că se întoarce la Pikes Peak, după ce anul trecut au ieșit victorioși. De data asta vor folosi un Mustang-Mach E pentru a repeta performanța. (01.02)
-
Potrivit unor informații apărute în presă, mărcile Audi și Porsche iau în considerare să producă mașini în Statele Unite pentru evitarea tarifelor de import impuse de președintele Donald Trump. (31.01)
-
Divizia ContiTech a celor de la Continental este nevoită să închidă 4 fabrici în Germania. În același timp, compania este nevoită să facă reduceri de personal la alte două uzine. (31.01)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- A venit, a văzut, a cucerit: Dacia Duster a câștigat peste 25 de premii în 2024
- Noul BMW iX facelift: acum cu autonomie de peste 700 km
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
Renault ar fi mult mult mai departe fara doua "elemente" cheie care-l trag astazi in jos. nissan si ghosn.
De fapt am mai spus eu de tine zarnastene... cateva cuvinte te reprezinta pe tine: "Masinile nemtesti este viata mea... alceva nu se egziste la mine"
Eu nu ma inchin nimanui, fie el mare sau mic pe pamantul asta. Am un Dumnezeu si o Biblie. Atat. In rest praf si pulbere.
Cat despre faza cu masinile nemtesti, iar ai priceput pe banda ingusta.
Masinile, fie ele si nemtesti, nu sunt viata mea. Dar daca asta te face sa te simti bine, serveste-te cat iti place.
PS.Sa stii ca de azi mi le las lungi,dar doar pe cele de la picioare sa mi le rozi tu,ca-s mai dulci,cred...Ich grüße dich!
Oricum Carlos Ghosn e o celebritate in lumea auto. El avea o reputatie impecabila chiar inainte sa ajunga la Renault-Nissan.
Si vai si ce te doare pe tine de banii Renault ! Ipocritule!
Carlos Ghosn explica f clar succesul aliantei: “having common goals and a common strategy is good, but remaining different is also very important. Diversity within uniformity, commonality with autonomy… and even for the sake of business sense, we do not violate human sense.”
El considera ca identitatea e baza motivatiei oamenilor. Sunt de acord. Sunt diferente culturale mari intre Japonia si Franta, iar aici numai un lider transcultural cum este Carlos Ghosn poate crea acea simbioza din care pot iesi numai "bunatati".
@Donau
te lauzi cu documentarea?! Renault a avut crestere de 5.8% la nivel mondial in primul trimestru din 2011 fata de aceeasi perioada a anului trecut... eu cred ca ti-ai dorit atat de tare sa dea chix Renault, incat ai ajuns sa crezi propriile fantasmagorii :))
Pe de alta parte Renault are niste planuri unde putini au de gand sa se bage, ganditi-va ca Fluence va fi prima masina electrica "de masa", sedan de clasa compacta care sa coste aprox 20000 de euro. Deci e posibil sa aiba dreptate.
Nu mai stiu sigur, dar nu el e cel care a sustinut proiectul lui Logan?
In ceea ce priveste planul Renault, citeste si plangi:
http://www.renault-cta.ro/evenimente-si-noutati/renault-2016-drive-the-change