Campania de marketing de la GM din SUA a adus inapoi 193 de vehicule
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa cum stiti, cei de la General Motors au demarat in septembrie o noua campanie de marketing care le permitea clientilor sa cumpere o masina GM pe care o vor putea conduce 60 de zile, iar daca nu erau multumiti o puteau returna si primeau banii inapoi. In urma cu o luna, doar un exemplar a fost returnat, dar si in acel caz proprietarul a schimbat doar o masina cu transmisie manuala in favoarea uneia cu o cutie de viteze automata. Din numarul total de vanzari inregistrat in ultimele doua luni, respectiv circa 220.000 unitati vandute, cei 193 de clienti care au returnat o masina par a fi un numar infirm.
Se pare ca doar 653 de clienti au ales posibilitatea de a returna masina dupa 60 de zile de utilizare, dintre care cei 193 de clienti care nu au fost pe deplin multumiti reprezinta 30%. Cei 653 de clienti General Motors care au ales posibilitatea de a returna masina in 60 de zile au renuntat la o reducere de 500 de dolari, lucru care denota o oarecare nesiguranta inca de la inceput.
Clientii de automobile refuza extrem de rar o reducere, mai ales una de 500 de dolari.Americanii de la General Motors sunt incantati de rezultatele oferite de noul lor program, iar acestia doresc sa afle ce le-a facut pe cele 193 de persoane sa returneze masinile alese initial. Desi unii dintre acestia au cumparat alte modele General Motors, fie apartinand altor marci din concerc, fie versiuni mai bine dotate, exista totusi clienti care au preferat sa isi ia banii inapoi. Tocmai de aceea, directorii de marketing de la General Motors din Statele Unite ale Americii vor contacta clientii respectivi pentru a afla de ce au renuntat la prima masina aleasa.
Via | AssociatedPress
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Hino Motors, o companie din cadrul Toyota Group, a acceptat să plătească o sumă totală de 1.6 miliarde de dolari ca parte a unei înțelegeri legate de date false și frauduloase privind testele de emisii de CO2 prezentate Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). (20.01)
-
Comisia pentru Egalitate de Șanse în Ocuparea Forței de Muncă din SUA dă în judecată General Motors și Stellantis pentru discriminare și hărțuire. (19.01)
-
Charge Cars găsește noi proprietari pentru a relua dezvoltarea modelului său, un muscle car electricCompania britanică Charge Cars are un nou proprietar. Prin urmare, dezvoltarea modelului ‘67, o reinterpretare electrică a lui Ford Mustang din 1967, se poate relua. Mașina va avea o producție limitată și un preț de peste 400.000 de euro. (19.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- FOTOSPION: Primele imagini cu Skoda Space, un crossover electric cu 7 locuri
Comentarii (0)