Campanie GM: "Daca nu-ti place masina, iti dam banii inapoi!"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa o perioada in care a fost implicata intr-un faliment si a scazut in ochii clientilor, General Motors incearca sa recastige increderea americanilor printr-o campanie unica in istoria industriei auto mondiala. GM a anuntat ca ofera o perioada de 60 de zile in care un client poate aduce inapoi masina cumparata in cazul in care aceasta nu este pe placul sau.
GM va incepe o campanie la nivel national in acest sens, mesajul acesteia fiind unul cat se poate de clar: "Fie ca cea mai buna masina sa castige". Programul GM se va derula timp de doua luni si jumatate si va incepe efectiv in 14 septembrie.
"Ne punem banii la bataie pentru ca toti clientii care cumpara o masina de la noi si nu sunt multumiti ulterior sa primeasca inapoi suma investita. Acum trei sau patru ani nu ne permiteam sa facem asta. Acum ne permitem insa sa riscam", a declarat Bob Lutz, vicepresedintele biroului de marketing al GM.
In discutie se vor afla doar modelele Chevrolet, Buick, GMC si Cadillac cumparate direct, cele achizitionate in leasing nefiind luate in considerare.
Pentru a putea sa beneficieze de programul General Motors, clientii vor fi nevoiti sa tina masinile in posesie pentru o perioada cuprinsa intre 31 si 60 de zile, timp in care nu trebuie sa parcurga mai mult de 4000 de mile (6500 de kilometri) cu acestea.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Conceptul Italdesign Quintessenza este un pick-up coupe electric. Acesta are 4 motoare electrice, fiecare motor fiind integrat în roată. În total, mașina dezvoltă 2.000 de cai putere. (21.01)
-
Constructorul britanic de automobile anunță că, în 2026, va lua startul la celebrul Raliu Dakar și în Campionatul Mondial de Rally-Raid, cu un prototip bazat pe modelul Defender OCTA. (21.01)
-
Alfa Romeo adaugă o nouă serie specială în gama sa de 3 modele pentru anul 2025. După anunțarea seriei speciale Tributo Italiano la sfârșitul anului 2023, Alfa Romeo a prezentat seria următoare, denumită Intensa, la Salonul Auto de la Bruxelles. (20.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- FOTOSPION: Primele imagini cu Skoda Space, un crossover electric cu 7 locuri
Chiar si in Romania s-a desfasurat o astfel de promotie in perioada dec 2008 - ian 2009 de catre Toyota sub sloganul „Multumit de Toyota sau banii inapoi garantat”.