Audi raspunde atacurilor BMW
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Saptamana trecuta Guenther Seemann, directorul BMW Group Australia, declara ca Audi nu este o amenintare sau un competitor pentru marca pe care o reprezinta.
Declaratia oficialului BMW din Australia a facut valva in intreaga lume, iar dreptul la replica n-a intarziat sa apara. Joerg Hofmann, boss-ul Audi Australia, a raspuns atacurilor aduse de oficialul BMW si a numit brandul bavarez ca fiind „arogant”.
Cei de la BMW sugerau ca Audi nu este o marca premium deoarece nu are modele doar cu tractiune pe spate. Oficialul Audi a replicat ca pentru el o marca premium nu are nicio legatura cu trenul de rulare si in plus a spus ca poate deveni plictisitor pentru clienti sa le oferi modele doar cu tractiune pe spate.
De asemenea, Hofmann a raspuns criticilor aduse de cei de la BMW, in privinta reducerilor preturilor la modele, ca si brandul bavarez face exact acelasi lucru, iar toate criticile aduse marcii Audi au fost gratuite. „Noi nu suntem niciodata aroganti. Asta e diferenta dintre Audi si alte branduri premium”, a declarat Hofmann.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
cel mai misto e 4x4.
iar aici stim cam toti de quatro.
Nu sunt aroganiti - poate afara . In Romania se comporta de parca ei au inventat masinile.
Si Audi si BMW sunt aroganti in ROMANIA.
Mai ales AUDI. Cred ca au un program de spalat creiere pentru vinzatori la grupul PORSCHE AUDI si restul gastii
ATAT MAI AM DE SPUS:RS3,RS4,RS5,RS6,RS6 Plus, RS8,TT-RS,Q7 V12 TDI...dak nu e de ajuns inseamna ca pe cineva nu il duce capu...
In Romania o fi cum o fi insa in exterior BMW este firma cu cei mai multumiti si fideli clienti!!! Topul prezentat nu se referea insa numai la bransa auto. Din pacate nu mai gasesc informatiile pe net asa ca aici ramane o supozitie. Ideea era doar ca daca cineva de ex. si-a cumparat acum 20 de ani BMW, azi tot BMW conduce, de regula cu acelasi "prefix" la numar doar alta "data a fabricatiei".
Cat despre "razboiul" dintre cei doi se pare ca toata lumea e interesata in afara de presa germana. Am dat un google dar...nimic!
La sfarsit o remarca pt domnul Robert Gherghe: ambele branduri sunt bavareze (München respectiv Ingolstadt) deci ar fi minunat daca nu ati mai folosi expresii stereotipe auzite pe la ProMotor sau stiu eu unde si chiar daca, recititi macar odata articolele publicate ca au destul de multe greseli de ortografie sau exprimare si e pacat sa se blocheze lumea printre ele pt ca e un site interesant (parerea mea).
ursa de anduranta LeMans 24 de ore. Audi castiga din nou, al doilea an consecutiv cu un motor diesel.
BMW castigator anul trecut al WTCC.
Deci..pentru mine tot aia.
Conduc o masina a grupului. VAG deci si Audi.
Am condus un BMW si mi-a placut senzatia dar recunosc ca nu mi-am luat din cauza banilor (nu neaparat foarte mare motiv) si din cauza posesorilor de BMW din Romania. La fel si cei de Audi.
Asa ca am luat altceva.
Audi A4 1.8T sa il dau ptr un 325i? NU este vorba de performanta aici, merg mai mult prin oras, o fol ca si masina de firma (plus in timp liber personal).
Ideea este ca nu au sens aceste batalii, totul este doar o lupta de imagine, iar cei care (pe lb romana) pun botu' sunt cei care fac polemici, prin aceasta modalitate le faceti marketing gratuit si nu va dati seama. Sincer cu ce va ajuta pe voi ca laudati o marca sau alta? Primiti chip tuning gratuit? Interior de piele? :)
Experientele mele din domeniul publicitatii m-au facut sa inteleg cum functioneaza acest razboi mediatic, cei din presa germana isi dau seama si nu se lasa angrenati intrucat totul se va termina odata si odata, dar pe alte piete (cum este Romania) se pot face acest mici shicane intrucat e o modalitate legala de a-ti face reclama.
Nu mai laudati premiile obtinute, intrucat daca anul acesta Audi obtine un premiu, anul viitor BMW va obtine conform legii compensatiei alt premiu similar. S-au inventat atatea premii care la o analiza atenta se bat cap in cap in plus exista coeficienti aleatorii ptr fiecare test nu?
Mai ganditi inainte de a afirma unele lucruri cu aceasi inversunare ;)
P.S.: De acord cu comentul lui weiß-blau, uitati-va la articolul din presa germana.