BMW: "Audi nu este o amenintare"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
In ultimii cinci ani Audi a facut progrese extraordinare atat in ceea ce priveste lansarea de modele noi cat si la capitolul vanzari si crestere a cotei de piata. Acest lucru, in mod teoretic, ameninta un alt brand premium german de pe piata si anume BMW.
Bavarezii s-au aratat foarte indiferenti la succesul Audi, din ultimii ani, sustinand ca producatorul din Ingolstadt nu este un concurent. Mai precis, acest lucru a fost sustinut de Guenther Seemann, directorul BMW Group Australia. Fara sa dea nume, Seemann a spus ca BMW are doar doi competitori pe piata auto mondiala: „Unul provine din Stuttgart, iar al doilea din Japonia”.
Oficialul BMW sustine ca vanzarile Audi au crescut datorita reducerilor masive si spune ca aceasta tactica va dauna mai tarziu brandului. In ciuda celor afirmate de cei de la BMW, un lucru este clar, vanzarile Audi continua sa creasca, iar acest lucru se intampla si pe sectorul de piata detinut de BMW.
Oficialul australian a continuat spunand ca Audi a castigat destul de mult in ultimii ani, dar a afirmat ca nu are caracteristicile unui brand premium, iar pentru acest lucru nu poate castiga loialitatea si increderea consumatorilor.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Omul ala ori e foarte prost, ori rau intentionat ori nu a mers niciodata intr-un Audi.
Nu contest calitatea BMW-urilor, si mie imi plac si au un caracter mai sportiv decat Audi, dar la capitolul lux si detalii de finete ar putea invata multe de la Audi.
Eu cred ca afirmatia sa denota tocmai frica de concurenta din partea Audi, chiar daca afirma contrariul. Un psiholog ar putea confirma.
@nuaudi - Audi merge cu common rail de vreo 7 ani sau chiar mai mult. Duda cu "motoare zgomotoase" e rasuflata rau.
Audi acum incepe sa foloseasca common rail din cate stiu eu.
Audi este de fapt un VW mai rafinat calitativ.
Poti sa ne exemplifici acele marci "mai de incredere" la care faci referire?
In concluzie AUDI este peste BMW la capitolul calitate, confort
P.S. Sunt stundent la Facultatea de Transporturi si taica-miu are service auto din `94, nu vin de la piata...
Lanseaza ei modele si alte minuni dar fara piese de schimb, si fara sa-si schimbe omu masina la 10 ani (in cazul celor care isi permit) ar muri de foame!