BMW: "Audi nu este o amenintare"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
In ultimii cinci ani Audi a facut progrese extraordinare atat in ceea ce priveste lansarea de modele noi cat si la capitolul vanzari si crestere a cotei de piata. Acest lucru, in mod teoretic, ameninta un alt brand premium german de pe piata si anume BMW.
Bavarezii s-au aratat foarte indiferenti la succesul Audi, din ultimii ani, sustinand ca producatorul din Ingolstadt nu este un concurent. Mai precis, acest lucru a fost sustinut de Guenther Seemann, directorul BMW Group Australia. Fara sa dea nume, Seemann a spus ca BMW are doar doi competitori pe piata auto mondiala: „Unul provine din Stuttgart, iar al doilea din Japonia”.
Oficialul BMW sustine ca vanzarile Audi au crescut datorita reducerilor masive si spune ca aceasta tactica va dauna mai tarziu brandului. In ciuda celor afirmate de cei de la BMW, un lucru este clar, vanzarile Audi continua sa creasca, iar acest lucru se intampla si pe sectorul de piata detinut de BMW.
Oficialul australian a continuat spunand ca Audi a castigat destul de mult in ultimii ani, dar a afirmat ca nu are caracteristicile unui brand premium, iar pentru acest lucru nu poate castiga loialitatea si increderea consumatorilor.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Omul ala ori e foarte prost, ori rau intentionat ori nu a mers niciodata intr-un Audi.
Nu contest calitatea BMW-urilor, si mie imi plac si au un caracter mai sportiv decat Audi, dar la capitolul lux si detalii de finete ar putea invata multe de la Audi.
Eu cred ca afirmatia sa denota tocmai frica de concurenta din partea Audi, chiar daca afirma contrariul. Un psiholog ar putea confirma.
@nuaudi - Audi merge cu common rail de vreo 7 ani sau chiar mai mult. Duda cu "motoare zgomotoase" e rasuflata rau.
Audi acum incepe sa foloseasca common rail din cate stiu eu.
Audi este de fapt un VW mai rafinat calitativ.
Poti sa ne exemplifici acele marci "mai de incredere" la care faci referire?
In concluzie AUDI este peste BMW la capitolul calitate, confort
P.S. Sunt stundent la Facultatea de Transporturi si taica-miu are service auto din `94, nu vin de la piata...
Lanseaza ei modele si alte minuni dar fara piese de schimb, si fara sa-si schimbe omu masina la 10 ani (in cazul celor care isi permit) ar muri de foame!