Alfa Romeo acuza Audi ca falsifica datele tehnice ale lui Audi A3
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Seful Alfa Romeo, Harald Wester, a acuzat voalat intr-un interviu recent Audi ca falsifica datele legate de emisiile modelelor sale. Intrebat care este motivul pentru care Alfa Romeo Giulietta nu reuseste emisii precum cele ale lui Audi A3 1.6 TDI (99 grame CO2/km), Wester a raspuns numind aceste cifre "miraculoase, magice si extraterestre". "Trebuie sa fim ceva mai seriosi in legatura cu aceste cifre pe termen lung", a conchis Harald Wester, cel care a fost numit presedinte al Alfa Romeo la inecputul acestui an.
Un purtator de cuvant al celor de la Audi si-a aparat modelul in cauza, sustinand ca cifrele oglindesc perfect avansul tehnologic al brandului german in fata celorlalte de pe piata: "Motorul 1.6 TDI de 99 grame CO2/km are emisii ultra-reduse deoarece reprezinta un avans tehnologic de care suntem foarte mandri. Dar acest motor este doar unul din numarul din ce in ce mai mare de propulsoare compacte care au facut ca media de emisii CO2 ale gamei sa scada la 152 de grame/km", spune oficialul Audi, citat de agentia de presa Just-Auto.
Conform datelor tehnice oferite de Alfa Romeo, cea mai ecologica versiune a lui Giulietta este echipata cu motorul 1.6 JTDM de 105 CP cu Start&Stop, care consuma 4.4 litri/100 km in regim mediu mixt si emite 114 grame CO2/km.
Pentru Audi A3 1.6 de 105 CP cu Start&Stop, datele oferite de constructorul german arata un consum mediu mixt de 3.16 litri, emisiile situandu-se la nivelul a 99 grame CO2/km.Audi nu se afla in premiera in situatia marcii aratate cu degetul, prima ocazia de acest tip avand loc atunci cand constructorul german a fost acuzat pe drept de presa auto din SUA ca a exagerat voluntar datele tehnice ale conceptului R8 e-tron. Audi anuntase atunci ca e-tron dezvolta 4500 Nm, insa nemtii au revenit ulterior asupra cifrelor, aducandu-le cu picioarele pe pamant: 680 Nm. La acea vreme, presa auto din SUA numea miscarea Audi "minciuna gogonata a anului".
via | Just Auto
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
BMW a lansat o ediție specială a modelului X5 Li cu ampatament lung. Această ediție se numește Dark Flame, limitată la doar 1.000 de unități. Din păcate, acest model este exclusiv pentru piața din China (02.11)
-
Cred că toți ne-am dorit la un moment să fim supereroi sau să avem superputeri. Ei bine, acum putem măcar să ne simțim ca unul, deoarece 10 vehicule Batman Tumbler au fost scoase la vânzare pentru aproximativ 3 milioane de dolari. (02.11)
-
Toyota Motor a anunțat recent că producția sa la nivel mondial a scăzut pentru a opta lună consecutivă în septembrie. Atât vânzările, cât și producția au înregistrat o scădere în cele mai mari două piețe ale sale, Statele Unite și China. (01.11)
Alfa Romeo este cu mult peste AUDI.
Nu a mai avut raspus domnul Wester la intrebarea de ce audi are motoare mai bune decat alfa, decat: mint aia, defapt nu e asa bun motorul, e doar o iluzie. Cam penibil din partea dansului.9
PAREREA MEA despre audi este ca e un vw mai luxos si nimic mai mult. ceea ce rezulta masina ideala pentru salam.
excluzand r8, urasc audi din tot sufletul.
alfa a inceput sa-mi placa de cand cu gt si ulterior cu 159 care inca mi se pare una din cele mai frumoase masini din lume :)
frumoasa pe de-a intregul, nu doar sub caroserie.
dar cum este peste tot in lume...trebuie sa existe si frumoasa si bestia iar cum love of power e mai mare decat power of love...audi pe toate drumurile!
Tehnic este posibil ca diferenta sa vina din tratamentul gazelor rezultate din ardere (exista si altceva decat DPF pe lumea asta - Nox trap si altele), setari diferite ale injectiei si combustiei, etajari ale cutiei.
Se poate si din simpla diferenta de masa a celor 2 masini.
Cu durere in suflet, Alfa mai are mult de lucrat ca sa ajjunga la nivelul calitativ al Audi. Audi ar mai avea de invatat dor chestiuni legate de forma de la Alfa dar astea se pot surmonta mai usor.
Si nu uitati ca o comparati pe Alfa care a produs 100 si ceva de mii de masini anul trecut cu un brand care produce in jur de 1 milion.
Sa va fie rusine .
NU e prima data cand audi falsifica asa ceva .
lasati-o mai moale k deja sunteti mai mult decat penibili.
da-ti demisia prietene.
cat despre consum si noxe, e clar: toti producatorii mint. acum depinde cat de mult. valorile de catalog ale consumurilor nu sunt realizaet pe strada ci in laborator cu masina pe bancul de probe. de aici rezulta valori "extraetrestre": cu cat conditiile sunt mai aproape de ideal, cu atat consumul mai mic.
Iar vitezele pana la care se probeaza consumul sunt de 90-100km/ora, viteza de croaziera pe autostrada la care daca veti incerca veti observa ca si masinile voastre sunt cele mai economice in ultima treapta de viteza.
Stiu ca incepe spectaculos articolul, dar nu se pune problema sa vorbeasca de alte marci :)
"Answering a question about why the new C-segment Alfa Romeo Giulietta didn’t have a lower CO2 figure compared to the 99g/km Audi A3 1.6TDI, Wester described the ultra-low CO2 cars as “magical”, “extraterrestrial” and “miracles” and not real-world"
Asta e tot.
Putine lucruri regret ca nu s-au intamplat in istoria bmw, dar cel mai mare e acela ca nu s-au implicat in campionatele mondiale de raliuri.
Si nu va mai certati atata, orice producator are niste minciunele pentru media.
Bossul de la Alfa nu a facut nimic altceva decat sa se foloseasca de faptul ca in urma cu ceva timp americanii le-au dat "peste bot" celor de la Audi cu datele conceptului R8 e-tron. A procedat asa in speranta ca va mai atenua din vanzarile foarte bune pe care le are Audi in ultimii ani. Insa nu cred ca i-a iesit.
De fapt, e imposibil ;-).
Faceti din Audi, mare masina!
alfa l-a introdus in 2004 pe 156 ;)
cand vw introducea motorul de 130 hp in 2001 alfa introducea in 2003 motorul de 115 hp (tot pe 156) - iti poate confirma fanul andrei_p :D
si chiar daca " Fiat Croma TD was sold with turbo direct injection in 1986 " |ncepand cu 1989 "Audi 100, however, was the use of electronic control of the engine, as the Fiat and Austin had purely mechanically controlled injection"
Insa nu asta conteaza, pentru ca trecutul e mai putin important. Pentru unii.
Masini de curse cu caroserie aerodinamica
Masinile de curse Auto Union au fost produsele hightech ale timpului lor. S-au obtinut performante maxime in constructia de autovehicule care s-au concretizat prin motoare de mare performanta, forme aerodinamice si constructii usoare. Astfel, in anul 1937, Auto Union Stroemline, dezvoltand 545 CP, a atins pentru prima data pe o sosea normala o viteza de peste 400 km/h.
Uitati o chestie interesanta: http://www.youtube.com/watch?v=5m_x1MlMR-Y
Ceva echivalent de la BMW si Audi nu am gasit. De fapt nu am gasit despre nici un constructor. Acesta este motivul pentru care am un respect (mai mult moral) pentru Mercedes :)
Numai bine!
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3/15
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_328
Faimosul 328 care a participat in faimoase competitii precum Mile Miglia sau Le Mans si raliul RAC, clasandu-se mai mereu pe prima pozitie in clasa asta.Astea se intamplau in anii '30.Putem vorbi de masini BMW si in 1919 dar inca grila "rinichi" nu era implementata si inca nu aveau o imagine bine definitivata.Perioada de "iesire la rampa" a fost in 1930 dar nu se pot neglija nici anii anteriori.
@C-G-C: iarasi gasim teren comun :) ma refer la Alfa Romeo.
De unde ti-ai dat seama ca am 1310?
Intradevar, am 1310 L din 1997, model alb, pe GPL!
Dar inca ceva, am 20 de ani, la varsta asta ce ai vrea sa conduc?
Veyron ca pustiu ala Olandez?
Facem un pariu ca nici taticu tau cu toata grasimea lui pana la coate,(la uzina Martorell) si pana o sa ajunga la pensie, nu o sa-si permita sa-ti cumpere tie vreun BMW, ca cealalta masina a mea, copil ofuscat ce esti!
Dacia e mandria mea, unii mai si muncesc ca sa inretina o Dacie, taica-tu munceste la 3000 de km de casa, si tu esti figurant pe forumuri! Nu ti-e dor de el?
P.S. Are tata scoala cat toata familia ta la un loc....