Audi, prinsi cu minciuna: e-tron nu dezvolta 4500 Nm, ci doar 680 Nm
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Deja celebrul Audi e-tron, conceptul electric bazat pe R8 prezentat in premiera in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt din toamna anului care tocmai se incheie, nu dispune de un cuplu de 4500 de Nm, asa cum sustineau inginerii Audi in comunicatul de presa si in lista de date tehnice prezentata odata cu lansarea modelului, ci de unul de "doar" 680 Nm. Motivul "neintelegerii"? Germanii au prezentat in prima faza cifra cuplului la roti, care este evident multiplicat prin cutia de viteze.
Invitati sa isi ceara scuze de catre presa de peste Ocean, care sustine ca Audi a utilizat un standard fals pentru a oferi o imagine incorecta asupra performantelor de care dispune modelului german, inginerii Audi se apara sustinand ca "utilizarea cuplului la roata pe care cele patru motoare electrice ale lui e-tron il dezvolta in total, adica 4500 Nm, a fost facuta pentru ca publicul sa constientizeze forta fenomenala de care dispune conceptul nostru".
Publicatiile americane nu s-au limitat la prezentarea noilor informatii oficiale, unele bloguri cunoscute - ca The Truth About Cars, de exemplu - atacand dur ceea ce ei numesc üna dintre minciunile gogonate ale anului: "Ne va lua ceva timp pentru ca termenii "masina electrica" si "idioti" sa nu fie asociati de toata lumea de cei de la Audi.
Industria auto nu a utilizat niciodata cifrele cuplului la roti, iar ceea ce a prezentat Audi induce in eroare. Insa in lume se naste cate un idiot in fiecare minut, iar Audi nu ne va lasa niciodata sa uitam asta", sustin editorii TTAC intr0un material dedicat acestui subiect.Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Concepte
-
Francezii de la DS își doresc să transforme noul concept SM Tribute într-un model de serie produs în numere limitate. Dacă transformarea se materializează, este foarte probabil ca modelul să primească un motor V6 de origine Maserati. (20.11)
-
Kia a prezentat oficial un prototip al SUV-ului electric EV3. Acest prototip este un experiment în ceea ce privește utilizarea materialelor ecologice la interior. Aici sunt prezente câteva materiale rezultate din mere și ciuperci. (20.11)
-
Jaguar a confirmat oficial că va prezenta un concept electric de lux la începutul lui decembrie. Noul concept urmează să marcheze începutul noii epoci electrice pentru marca britanică. (11.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
ei la Frankurt au utilizat 4000NM pentru a sustrage atentia de la BMW VISION.
MAre magari sunt cei de la AUDI.
R.I.P AUDI
rusine sa va fie magari 4500nm nici 5 motoare de Audi nu au asa NM .
AUDI e o marca NESERIOASA care umbla cu minciuni si farse .
Audi = tzeapa.
BMW si Mercedes-Benz = SIGURANTA marci DE INCREDERE .
Priviti duster concept si adevaratul duster de serie, pai astia de la Dacia inseamna ca sunt cei mai mari pinochio.
Bayerische Flughafen Werke daca ati auzit e de multi ani.
BMW a supravetuit in 1945 la atacuri mult mai mari decat criza mondiala.
Asa ca adio Audi.
BMW e BMW si vor avea vanzari bune .
Eu nu arunc un ban intro marka mincinoasa.
Rusine sa va fie Audi , voi din mici vreti tot dar nu se primeste.
Tot mi se pare curios si al naibii de interesant cum doar cateva "nume grele" de peste ocean s-au trezit cu astfel de acuzatii. Astept o reactie din partea rivalilor Audi.... sau macar din partea UNUI european. Pana atunci... aceste acuzatii raman doar rah...t pe batz.
@b76: auzi si la asta "ISTORIA" of of mai mai.Tibi draga? intoarce-te in timp cu DeLorean-ul tau si uite-te sus pe cer.Stii ce vezi? BMW, clar pana aici?Toti producatorii bagau capu in pamant ca picau bombele pe ei si bmw se chinuia sa previna asta.Lamborghini ce facea mai baiatule? tractoare, no, pai atunci ia-ti un FORD ca are "ISTORIE" ca doar Lambo facea tractoare.
@castravetele: mai exact ce reactie vrei? "buna, sunt director de marketing la Mercedes si vreu sa confirm ca DA!!!! Audi minte"
E o masina, nu un job sau femeie care sa-ti aduca satisfactie... sau tu ai vise umede cu teava de esapament?
Degeaba ai o putere mare daca e pe puntea spate.
AUDI e peste BMW si viitorul pentru ei suna bine.
Nici daca ii injuri da mama nu se agita asa!
Probabil au si ei cate un urs de seama cu ei sau chiar ceva mai mare care consuma 15 in oras si gata sunt cei mai mari fani BMW!
Fratilor scapati de epave ca intr-un an cat cheltuiti pe carburant dadeati diferenta si va luati o pisica sau altceva care are sisteme de siguranta.
NU-mi spuneti voi ca au ursii ABS (unele), Airbag si alte sisteme de siguranta!
@andt - mai citeste stirea asta si celelalte legate de e-tron ca la 19 ani vad ca intelegi mai greu.
Audi a anuntat ca, conceptul e-tron dispune de un cuplu de 4500 de Nm, nu produsul final
iar ulterior in urma dezvaluirii minciunii au declarat ca la roata cu Niciodata nu a fost specificata puterea sau cuplul la roata MULTIPLICATE prin CUTIA de VITEZE pentru ca norma, este o aberatie.
Dar exact cum spun si cei de la The Truth About Cars - "Industria auto nu a utilizat niciodata cifrele cuplului la roti, iar ceea ce a prezentat Audi induce in eroare. Insa in lume se naste cate un idiot in fiecare minut, iar Audi nu ne va lasa niciodata sa uitam asta"
asa ca observ ca sunt destui si pe aici.
Cred ca sef acolo e PINOCHIO ...
nu luati jafuri de audi luati ceva mai bun
pace
Desi posed o masina care apartine familiei VAG cumparata de noua (precizarea are drept scop evitarea unor comentarii gent "tigaie sh de 300 000 km, manelist", etc), ceea ce au facut cei de la AUDI mi se pare INCALIFICABIL, cum INCALIFICABILA mi se pare si incapatanarea unora de a sustine suprematia unei marci.
Si ontopic cred ca marca Audi intradevar nu scoate nimic fantastic pe piata, sunt masini care nu fac banii. Costa mult prea mult pentru ce iti ofera. Dar cum gusturile nu se discuta fiecare e liber sa-si ia ce doreste cu banii lui. O zi buna
inn primu rand chi r sunt obsedat dupa bmw(problema mea)
in al 2-lea rand eu cred ca esti doar un bagator in seama.....
in legatura cu subiectu.........
urat din partea AUDI sa minta in halu asta.......4500 NM......
parea ceva copiat din volume SF............
asta e ...............
@unn: am un seria 5 de 2500 cmc si consuma 9-10 in oras.Are airbag si abs, nu ca ti-ai face tu griji pentru mine da no...
@plictisitul: oamenii ca tine au impresia ca toti care au bmw au muls capre prin italia si si-au luat un bmw ca sa impresioneze muierile pe strada in timp ce pe ascuns se scobesc in nas cu 2 maini in timp ce asculta vijelia si furtuna pe caseta :). Pai uite, spre surprinderea ta stiu sa schimb viteze chiar binisor si imi repar masina singur indiferent ce defectiuni ar avea.
@x: frumos comentariu, asa trebuia sa scriu si eu.Din pacate pentru mine Automarket e ca in trafic.Plec de acasa cu mintea limpede si ganduri pasnice si la prima intersectie ma enerveaza cate un bou cu ciunga in gura si trebuie sa "claxonez".
n-am chiar nimic cu fanii audi, ba chiar ii respect ca tin la marca lor la fel cum tin si eu cu a mea.Niciodata nu am sarit la un om care sa zica "mie imi place audi", dar cei care canta incontinuu cat de manelisti si prosti is soferii bmw is limitati psihic. sau cei care nu au argumente serioase dar vin si fac de rahat o marca.Am condus cateva Audi, sunt masini bune, au multe calitati sunt chiar frumoase cand te uiti la multe alte masini de pe piata, dar eu prefer bmw-urile, unul din marile motive este tractiunea spate cu care m-am obisnuit de mic si audi m-au pierdut ca admirator de cand si-au luat-o in cap si au inceput sa faca reclame mincinoase si sa-si bata joc de nume precum Alfa Romeo, Volvo, Bmw Mercedes Benz si chiar Ferrari.
Oricum la noi in tara imaginea numelor mari Audi, BMW si Mercedes Benz e "patata" de ... care asculta manele indiferent de modelul condus:A4, Seria 5 sau S-class!
Sarbatori fericite!
nu mai zic nimic cititi aici postat cu o saptaman in urma
si cititi comentariile http://www.automarket.ro/stiri/video-test-pe-sosea-cu-audi-r8-e-tron-concept-27252.html
PS totusi ce-i aici 41 de comentarii va arde rau subiectu'
Hai click repede pe ROSU ca doar am poza cu BMW la avatar:)).
o marca mincinoasa nu merita asa imagine , pe care sio face in ultimii ani.
rusine sa va fie prin minciuna si siretlicuri nu aveti sansa in fatza bavarezilor.
cred ca ma voi indrepta spre marca PREMIUM BMW.
Titlul acestei stiri :
"Inginerii Audi au utilizat cifrele cuplului la roata in prezentarea celor 4500 Nm de care dispunea conceptul e-tron"
si tu ai spus:
"Dar prin cuvantul concept nu se intelegea ceva ce este doar o viziune si nu un model de serie? Daca ei vor ca modelul lor sa scoata 4500 Nm si in realitate obtin doar 680 Nm se pot numi naivi nu mincinosi, nu?"
urmat de urmatorul tau comentariu:
''nu am luat in calcul ce au spus oficialii audi si nu prea ma intereseaza. "
Pai stirea este legata tocmai de ce au spus oficialii Audi, dar daca pe tine nu te intereseaza atunci ce comentezi !?!?!?!
Sa inteleg ac esti inca un bagator de seama in necunostinta de cauza, acum ghici de ce ma iau de voi.
Sau ca merge vorba de 520i vs A6 2.0 sau ca merge vorba de 530d vs A6. 3.0 TDI BMW isi bate joc de orice Audi si nu mintiti lumea fanii audi , ca eu cu BMW-ul meu de 318i E46 imi bat joc de A41.8 sau chiar si 2.0.
Randamentul motoarelor de la BMW e pana dupa REDLINE.
Se stie ce motoare fac BAVAREZII din MUNCHEN capitala LANDULUI BAYERN.
Bayerische Motore Werke si nu Audi nr in BAVARIA ci BMW e nr 1.
eu cu un 530i E60 saptamana asta mi-am batut joc de un a6 3.2fsi.
Nustiu de ce dar mi imi pare ca bmw-urile sunt facute sa mearga .
fiecare mm de pedala apasat inseamna putere.
BMW e BMW si e un mare campion motorist.
quattro=distributia fortei la punte
X-drive=distributia fortei la roata
asak bmw nu o investiti k audi in publicitate ci in calitate. IAR ANUL TRECUT BMW o ocupat primele 7 locuri la cele mai bune motorizari ale anului iar pe primul loc se afla 3000 benzina. anul asta o castigat si cu 3000 diesel biturbo. las sa investeasca audi in publicitata pt k pe mine m-o tradat quattro si tocmai la un a8 4,2 quattro noroc k am primit dauna totala. cam asta ar trebui sa primeasca quattro (dauna totala)
Acum apasa pe Diesel si au luat fatza audi demult, aproximativ vreo 4 ani de cand BMW e in fatza audi pe DIESEl.
Ma bucur reusiti din 3.0 Diesel motor 2009 de 2993 cm3 sa scoateti 306 Hp si 600Nm e un rezultat impresionant.
Audi inca a ramas cu 3.0TDI si 240 Hp.pacat
audi de 2.0 diesel de 204 hp si 400Nm nu a auzit audi s-a dus in P ultimii ani cu Dieselurile lor.
Uite ce a ajuns acest articol despre audi.. toata lumea spune de bmw. NORMAL! E cel mai are rival al marcii BMW si va apasa tare pe creier cand auziti de el.
astia de la audi au mintit k sa rada de prosti.... :)) :)).
Daca Audi a mintit,treaba lor.Cu siguranta ei vor avea de pierdut.
Daca voi va certati ca prostii,nu dovediti decat putina cultura de care va descotorositi incet.
Sanatate!
Audi = cu PROSTIA OMENEASCA.
Daca vreau Super Car imi iua SLR , daca vreau sport imi iau M3 daca vreau Lux imi iau S-class daca vreau masina de familie si de business imi iau Seria 5 si cu asta basta.
in nici un caz nu ma bag peste minciuna si prostia omeneasca .
BMW SI MERCEDES JOS PALARIA .
TOTUSI cred ca BMW si DAIMLER vor fi o companie.
BMW stie multe despre motoare si Mercedes-Benz stie multedespre LUX si confort.
invatativa de la BMW sa produceti motore perfecte.
Prin minciuna mai departe de VW nu o sa fiti sau Toyota,
BMW = cu Mercedes si Lexus , audi inca invata .
Audi e ca Rolls Roys-ul produs de Chinezi parca arata bine dar fiabilitate zero.
Daca facea Audi 3.0d cu 306Hp si 600 NM eram fan audi.
Sau daca facea Audi 4.4 cu 555Hp eram fan audi.
Daca facea Audi 20D cu 204 hp eram fan audi.
daca lua audi 6 Titluri internationale la BEST engine of the year eram fan audi.
Daca lua Audi 44 de premii si nominalizari la cele mai bune motoare din lume eram fan Audi.
Dar asa toate acestea lea facut BMW .
Asa ca hai sa fim realisti.
Sa nu trecem la XDRIVE cu repartitia pe AXE pana la 100%. etc
daca nu intelegi, pune mana pe carte si comenteaza dupa.
Care este scopul de a lasa posibilitatea tuturor pulifricilor care isi pierd timpul pe messenger sa comenteze la articole legate de Audi AG.? Sa demonstram cat la suta din Romania sunt inculti? Ca sa pretinzi un lucru despre Audi sau despre Aro sau despre un surub trebuie sa fi inginer cu diploma, avand resursele financiare sa poti face ceea ce fac cei de la Audi si mai mult de atat. Auto Union -> Audi AG este o subdivizie a Wolksvagen AG. gigantul auto care se elibereaza relativ din Porsche AG. Ce stiti voi despre masini? Daca o companie are subdivizii nu inseamna ca trebuie sa compari o parte din ea cu ceva, ci totul. Poate ca asta e scopul Audi, sa pacaleasca idioti ca voi. Respect pentru BMW si Merc dar asta nu are nici o relevanta. La fel puteati sa va legati de orice alta marca auto.
Cel mai bine ar fi ca utilizatorii cu diplome de ingineri auto sa fie singurii care pot comenta pe auromarket, astfel nu ar mai fi o "bodega" a masurilor, si cand cineva ar intra sa caute nod in papura la o masina, sa il gaseasca nu sa asiste la o discutie intre retardati cu IQ -1 impl.
Astfel daca un propulsor are 200 de cai cu transmisie integrala permanenta fiecare roata, in transfer cinetic direct cu solul impune o energie de 50 de cai putere (37.29 KW) suprafetei manipulate. Asta pentru ca explicand ca la infanti, motorul distribuie puterea la 4 mere, daca el are 200 imparti la 4 :)
Dupa principiul vostru nici atomii nu ar mai fi stabili...
Alt roman prost care face pe inteligentul.
Testul de putere la roti este suma puterilor rotilor motrice.
Deci pe dyno nu calculeza puterea la o roata incultule, ca daca taceai filozof ramaneai.
Este o expresia - "x"CP la roata. dar nu inseamna ca doar la 1 prafule.
Cutia de viteze multiplica si demultiplica puterea transmisa de motor la roti.
Pute tara de destepti ca voi care va si bagati in problema, normal, asta e problema in Romania.
Tu nu sti romana dar esti tare in gura, taci in .. amaratule.
DEMULTIPLICÁ, démultíplic, vb. I. Tranz. A transforma cu ajutorul unui angrenaj o mișcare de rotație în altă mișcare de rotație mai înceată.
Este operatia invarsa a multiplicarii.
NU AM SPUS NICIODATA CA PUTEREA ESTE TRANSFERATA la o singura roata tarzane' ci am explicat idiotenia unuia ca tine care a spus o tampenie. ESTE ACELASI LUCRU CU CE AM SPUS SI EU ca suma rotilor motrice = puterea totala a motorului + pierderi.
Sa sti si tu ca o cutie de viteze NICIODATA NU MULTIPLICA PUTEREA DESENE ANIMATE CE ESTI, ci multiplica RAPORTUL! Ca daca era asa imi luam o dacie cu 10 cutii si aveam 500000 de cai.
Te fac cu o funie la gura doar din semne in timp ce tu dispui de wikipedia in fata. Am masterul terminat in anglia si cred ca pozitia mea actuala o cam "bate" pe a ta. poti sa ma contrazici la orice dar nu la auto, intoarce-te la tarzan.
Nu multiplici raportul RETARD, RAPORTUL este rata de multiplicare sau demultiplicare.
exemplu- pinion cu raport de 2.6 = rotatia micsorata (demultiplicata) cu 2.6 si in acelasi timp puterea motorului marita (multiplicata) cu 2.6 din care mai scadem pierderile
normal.
P.S.
"transmisa rotilor NU SE MULTIPLICA ci se simplifica"
ia DEX nu Wikipedia, ca ai cam uitat semnificatia cuvintelor decand cu "masterate" prin Anglia.
Pot sa ma p. pe masterul tau din Anglia, sau poate e masterat la pictura, la biologie, etc., personal vad ca mi-au folosit mai mult fizica elementara din generala.
Tarania este in romanul prost si laudaros caracterizat perfect de tine in cazul de fata, dar normal, tragem o f., ne uitam cu mila si mergem mai departe, ca de scapat de prosti si manelisti laudarosi nu avem sanse.
Nici nu ma mira ca nu esti user inregistrat, prostia si tarania prefera paravanul frumos "OxfordParker" :))