Disponibil în viitor şi pe Octavia Kombi, versiunea Laurin & Klement va oferi clienţilor jante de 18 inch din aliaj, faruri bi-xenon cu lumini LED, precum şi stopuri cu aceeaşi tehnologie.
Interiorul vine cu un volan în patru spiţe, îmbrăcat în piele, cu un sistem audio Canton, tapiţerie din piele şi alcantara de culoare maro, precum şi mai multe decoraţiuni cromate. Noua versiune va putea fi comandată alături de motorul 1.8 TSI de 180 de cai putere sau împreună cu dieselul 2.0 TDI în versiunile de 150 şi 184 de cai putere. Dacă „benzinarul” de 1.8 litri şi dieselul de 150 de cai pot fi comandate opţional şi cu tranmsisie DSG şi cu una manuală, versiunea de 184 de cai putere va fi disponibilă doar alături de cutia cu dublu ambreiaj. Ea va fi dublată în această situaţie şi de un sistem de tracţiune integrală, oferit tot standard.Alături de noua Octavia Laurin & Klement, Skoda va expune la Geneva şi versiunile Monte Carlo ale modelelor Citigo, Yeti şi Rapid Spaceback.
Ele vin după succesul reportat de Fabia Monte Carlo, model testat şi de noi în trecut.
acum ai ocazia!
Singura "noutate" ar fi tractiunea integrala asezata pe sedan.
Nu, multumesc.
Este un lucru bun, dar ma deranjeaza ca nu ofera motorizarea de 184cp cu M6 si optional DSG. De exemplu mie mai mult imi placea Octavia 2 normala decat RS ca design.
Partea negativa va fi pretul care va fi foarte mare, iar @MBZ a spus tot ce trebuia in 2 propozitii:
-Vrei Skoda la pret de Audi ?
-Acum e momentul. :))
Cu siguranta nu va fi la pret de Audi, pentru ca daca ar fi asa nu ar mai cumpara-o nimeni, iar pana acum politica de vanzari a celor de la VAG s-a dovedit impecabila. Cred ca cel mult va rivaliza cu un Golf cu aceleasi dotari sau cu un Passat mai slab echipat.
Ceea ce carcotasii nu vor sa recunoasca este faptul ca actuala Octavia are deja materiale demne de o clasa superioara.
Mie mi se pare ca Skoda a evoluat extrem de frumos de-a lungul istoriei sale si am tot respectul pentru marca asta. Sa nu uitam ca in urma cu cativa ani, s-a pus problema transformarii ei intr-ul low-cost. Acest lucru nu s-a intamplat si povestea inceputa in 1925 la Mlada Boreslav, merge mai departe!