Drivetest Skoda Fabia (2010-2014)

1.2 TSI 105CP Monte Carlo
Skoda Fabia (2010-2014) zoom
de Sebastian Toma, Foto: Ciprian Mihai
Luni, 27.06.2011
Iz de sărbătoare

Ce metodă mai bună de a aniversa un centenar decât cu o ediţie specială a unui model?, au gândit cei de la Skoda. Aşa că au creat Fabia Monte Carlo, model care aniversează simultan două centenare: primul raliu din Monte Carlo şi debutul echipei de uzină în competiţiile auto. Ce înseamnă acest model pentru consumatori? O versiune mai bine dotată a lui Fabia, echipată cu un set de accesorii speciale, la un preţ competitiv. Cât despre legătura cu raliurile, aceasta se termină la partea estetică, Fabia MC nefiind oferită în compania vreunui motor mai puternic de 105 CP.

Skoda Fabia (2010-2014)
1.2 TSI 105CP Monte Carlo

  • Pret de pornire 12.621 €
  • Pret model testat 15.420 €
  • Taxa auto 73 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Am avut la dispoziţie un motor 1.2 TSI, de 105 CP, cuplat la o transmisie manuală cu cinci trepte. Spre deosebire de motoarele 1.2 HTP din gama Fabia, unitatea în cauză are patru cilindri şi este supraalimentată. 

Încă de la debutul acestui motor în portofoliul VAG, juriul Engine of The Year şi jurnaliştii auto de pretutindeni i-au lăudat comportamentul şi capacităţile. Motorul a dovedit că se descurcă şi pe caroserii mai grele, cum este cea a lui Jetta, ceea ce îl face să fie relaxat când trage doar o Fabia. În timp ce este silenţios la turaţii mici, unitatea capătă o tentă agresivă pe măsură ce calci pedala de acceleraţie. 

Reprizele sunt destul de bune pentru categoria de putere din care face parte, iar etajarea transmisiei favorizează obţinerea unui consum scăzut de carburant. Într-o oarecare măsură, versiunea 1.2 TSI a lui Fabia Monte Carlo este destul de rapidă, dar atuurile sale sunt observate la reprize, modelul fiind capabil să accelereze într-un mod linear, fără prea mult efort, chiar şi de la turaţii joase. Vibraţiile sunt la un nivel minim, fiind estompate cu iscusinţă de cei de la Skoda, deşi se fac simţite în unele momente.

Consum

Fabia 1.2 TSI are un consum mixt de 5.3 litri la sută, la fel ca Volkswagen Polo cu aceeaşi motorizare. Singurul model mai economic decât acestea oferit într-o versiune de peste 100 CP este Seat Ibiza 1.2 TSI, care are un consum mediu de 5.1 litri la sută, ajutat de un sistem Start-Stop. În compania unui sistem similar, suntem convinşi că Fabia ar consuma şi mai puţin carburant în mediul urban.

Cei de la Skoda anunţă un consum de 6.8 la sută în oraş, în timp ce noi am înregistrat o valoare de 8 litri la sută, în condiţiile unui stil economic de condus şi a utilizării continue a instalaţiei de climatizare. Pe autostradă, la 120 km/h în cea de-a cincea treaptă, Fabia 1.2 TSI afişează 2.900 rpm şi înregistrează un consum de 7.5 litri la sută.

În mediul extraurban, cei de la Skoda anunţă un consum de 4.5 litri la sută pentru această versiune de motorizare. În condiţiile în care rulăm cu o viteză constantă şi nu depăşim 100 km/h, consumul în acest regim de mers variază între 6.6 litri la sută şi 7.0 litri la sută, în funcţie de condiţiile de trafic.

Performanţe

Cu excepţia lui Ford Fiesta 1.6, Volkswagen Polo 1.2 TSI şi Seat Ibiza 1.2 TSI, Skoda Fabia 1.2 TSI prezintă cel mai rapid timp 0-100 km/h din acest segment. Rivalii săi de putere similară (Mazda2 1.5, Ford Fiesta în versiunea de 96 CP, Peugeot 207 1.4 VTi şi Opel Corsa 1.4 100 CP Sport au nevoie de mai mult timp decât Fabia pentru a accelera de la 0 la 100 km/h.

Modelul ceh oferit în ediţie specială are nevoie de 10.1 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h. Modelele mai rapide decât el, menţionate mai sus, îl depăşesc cu maxim 0.5 secunde până la 100 km/h, în timp ce rivalii mai lenţi rămân în urmă cu până la 2 secunde faţă de Fabia.

Unitatea 1.2 TSI şi-a arătat din nou colţii şi ne dovedeşte că poate să înlocuiască fără probleme un motor pe benzină de 1.6 litri în versiune aspirată.

Interior

Primul lucru pe care îl observi la interiorul acestei versiuni a lui Fabia este plafonul negru. Acesta îi conferă un feeling sportiv şi arată excepţional. Apoi observăm scaunele faţă cu profil sportiv şi volanul îmbrăcat în piele cusută cu fir roşu. Maneta schimbătorului de viteze şi levierul frânei de parcare au primit şi ele acelaşi tratament, în timp ce pedalele modelului sunt realizate din aluminiu şi au un design sportiv. Din păcate, cei de la Fabia nu au echipat modelul cu vreo plăcuţă aniversară care să le amintească ce maşină conduc. Singurele elemente de la interior inscripţionate cu denumirea modelului sunt covoraşele, oferite alături de pachetul Monte Carlo.

Scaunele din faţă sunt confortabile, iar volanul are dimensiuni potrivite pentru o manevrare uşoară şi confortabilă. Volumul de 315 litri al portbagajului îl menţine pe Fabia Monte Carlo pe poziţia fruntaşă în segment la acest capitol. Versiunea Monte Carlo a lui Fabia este echipată şi cu o cotieră, dar aceasta îngreunează accesul la levierul frânei de parcare şi este reglabilă doar pe înălţime.

Deşi apreciem intenţia celor de la Skoda de a se diferenţia de Volkswagen la interior, amplasarea comenzilor sistemului de climatizare în locul comenzilor pentru sistemul audio nu face decât să fure atenţia şoferului de la drum, iar cotiera este destul de îngustă şi tinde să te încurce în unele momente. 

Preţ de achiziţie

Skoda Fabia Monte Carlo 1.2 TSI în versiunea de 105 CP pleacă de la 14.162 de euro cu TVA inclus. Un Volkswagen Polo cu aceeaşi motorizare costă 13.160 de euro în nivelul de echipare de bază, în timp ce Ford Fiesta 1.6, de 125 CP, costă 15.000 de euro în nivelul de echipare de top - Titanium. Mazda2 facelift, în versiunea 1.5i GTA, are un preţ de 14.790 euro cu TVA inclus, apropiat de Seat Ibiza 1.2 TSI 105 Style, cu ai săi 14.719 euro cu TVA inclus.

Versiunea mai puţin puternică a lui Fiesta, de 1.4 litri şi 96 CP, costă 14.020. Francezii de la Peugeot cer 16.094 euro cu TVA inclus pentru 207 1.4 VTI, în timp ce nemţii de la Opel au pus un preţ de 14.655 euro cu TVA inclus pentru Corsa Sport 1.4 Twinport.

În cazul în care optaţi pentru o Fabia Monte Carlo, vă recomandăm cu căldură să alegeţi sistemul de climatizare digital şi tempomatul, pentru un plus de confort în viaţa de zi cu zi. Să nu uitaţi nici de ESP, element oferit ca dotare opţională, al cărui preţ este de 381 de euro. Skoda oferă şi un pachet de 477 euro, care include ESP, Hill Hold Control şi sistem de monitorizare a presiunii în pneuri.

Siguranţă

În 2007, versiunea pre-facelift a lui Fabia a obţinut patru stele la testele EuroNCAP. Fabia facelift nu a fost încă testat de organismul european, deci rămâne să schimbăm punctajul în cazul în care modelul obţine cinci puncte la testele de siguranţă europene. În standard, modelul este echipat cu patru airbag-uri, ABS, sistem reglaj moment motor (similar cu controlul tracţiunii) şi alte elemente precum sistem Isofix pentru montarea scaunelor pentru copii.

Ţinută de drum

Această versiune a lui Fabia prezintă o suspensie diferită de cea a modelului standard, căreia i se alătură un set de jante din aliaj de 17 inch, echipate cu anvelope cu talon mic. Deşi trebuie să fiţi foarte atenţi la gropi din cauza pneurilor cu talon mic, suspensia se descurcă bine pe drumurile în stare bună şi nu este foarte deranjantă la trecerea peste denivelări. Modelul nu oferă acelaşi nivel de sporitivitate precum Fabia RS, cu toate că prezintă un set de caracteristici interesante.

Direcţia este destul de precisă şi oferă un nivel potrivit de feeling pentru un model din această clasă. În mod evident, anvelopele mai late şi sistemul de frânare ceva mai performant decât al versiunii entry-level a lui Fabia aduc un plus de încredere în subcompacta din Cehia, alături de care te poţi distra la volan odată ce îi înveţi reacţiile.

Vizibilitate

O lunetă de dimensiuni mari, geamuri laterale mari şi oglinzi de dimensiuni generoase - acestea sunt elementele care ajută un model să obţină un punctaj mare la capitolul vizibilitate. Skoda Fabia le are pe toate, în primul rând pentru că modelul nu plăteşte un tribut design-ului prin amplasarea de oglinzi laterale de trotinetă, iar montanţii sunt suficienţi de subţiri pentru a nu obstrucţiona şoferul în timpul manevrelor.

Tehnologie

Versiunea Monte Carlo a lui Fabia are câteva elemente în plus faţă de standard. Din păcate, acestea nu se evidenţiază în segment, existând în continuare câteva elemente lipsă, cum ar fi climatizarea automată în standard. Vă recomandăm să alegeţi şi scaunele încălzite (deşi nu erau oferite pe modelul testat) datorită utilităţii acestei dotări.

Tempomatul nu este nici el oferit standard pe această versiune, echipamentul opţional având un preţ de 119 euro cu TVA inclus. Instalaţia de spălare a farurilor are şi ea un preţ scăzut - 89 de euro, iar utilitatea sa este indiscutabilă.

Design

Versiunea Monte Carlo a lui Skoda Fabia pare să fie cea mai aspectuasă apariţie a modelului ceh de clasă mică. Combinaţia roşu cu negru arată bine pe aproape orice maşină, iar Fabia nu face excepţie. În timp ce plafonul şi montanţii au fost îmbrăcaţi în negru, jantele din aliaj primesc acelaşi tratament, în timp ce marginile aripilor, pragurile laterale şi barele de protecţie sunt echipate cu un set de ornamente cu finisaj piano black. Acestea din urmă oferă savoarea lui Fabia Monte Carlo, alături de siglele care informează curioşii despre scopul acestui model.

Am fi dorit ca interiorul să primească şi el cel puţin o stemă precum cele amplasate pe aripile faţă, dar cei de la Skoda au preferat să menţină o atmosferă sobră. Modelul atrage destul de multe priviri, deşi este un facelift cu o vopsea mai aparte şi câteva accesorii în plus, bazat pe un model care a debutat acum patru ani pe piaţă.

Nu ne-a placut

  • Lipsă elemente distinctive la interior
  • Anvelope sensibile la denivelările drumului (talon foarte mic)
  • ESP-ul nu este oferit standard
  • Listă dotări tehnologice peste medie, dar nu excepţională
Date tehnice - Skoda Fabia (2010-2014) 1.2 TSI 105CP Monte Carlo
Combustibil
Benzina
Nr. usi
5
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1197
Lungime mm
4013
Putere maxima CP (rpm)
105 (5000)
Latime mm
1651
Cuplu maxim Nm (rpm)
175 (1550)
Inaltime mm
1493
Viteza maxima km/h
191
Greutate kg
1130
Acceleratie 0-100 km/h s
10.1
Ampatament mm
2464
Tractiune
fata
Volum rezervor litri
45
Cutie viteze
M
Volum portbagaj litri
315
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Skoda Fabia (2010-2014)

Ultimele teste


  • Vedetă

  • Legendă

  • Definiția hot hatch-ului

  • Grande

Comentarii (38)

  • mlada boleslav
    mesaj pt skoda
    poti sa-l imbraci tu pe quasimodo in costum gianfranco ferre, ca tot urat ramane
    37 24
  • nu inteleg, de ce nu folosesc si cei de la skoda/seat cutia manuala in 6 trepte de pe polo?
    21 8
  • @rzn.ozn
    si asa e scumpa... cu transmisie in 6 trepte exprimarea ar fi fost "al dracu de scumpa!"
    33 6
  • victor
    imi place ca la teste celor din gama vag nu le dati in gura si iese un consum cat mai apropiat de cel declarat, in schimb la celelalte (care probabil nu cotizeaza asa mult) le turati la limita si apoi le scadeti din punctaj ca consumul a fost cu un n procent mai mare... daca o aveam eu pe mana sigur nu ii scoteam un consum de doar 8 prin oras...
    31 19
  • TSI
    Cu motorul din dotare ai cu ce la semafoare,
    Si la cum arata n-o confunzi prin vreo parcare!
    15 30
  • o vreau
    ce interior frumos are! :*
    9 18
  • Carlos82
    @slv83
    asa e... iti iei motor de 1.2 ca sa faci impresie la semafoare... imagineaza-ti numai cum vor intoarce capul domnisoarele la sunetul sublim de... vier castrat cu caramida... vezi totusi sa ai stergatoarele in functiune: efectul vomitiv va fi maxim
    43 13
  • fabia
    Ce gunoi de masina ... bordul e oribil ..si la sandero arata mai bine.

    si cica e monte carlo edition :)) ...cred ca e pt cersetorii din montecarlo.
    Nu merita nici nota 3,5 masina asta ..dar na e VAG trebuie sa ia nota buna.
    33 32
  • dacia
    NU VA SUPARATI DAR MAI BINE UN SANDERO BLACK LINE SAU ORANGE :) ARATA DE 1000 DE ORI MAI BINE UN ORANGE....MAI ALES VARIANTA GRI METALIZATA :) INTERIORUL II MULT MAI SPATIOS MAI PRIETENSOS MAI ROTUNJIT MAI ALTFEL....CE DIFERENTA O FI INTRE UNA SI ALTA NU STIU DAR ATAT STIU CA SANDERO E MULT MAI REUSIT IAR CA PRET NICI NU SE COMPARA. LA BANII ASTIA IMI IAU SANDERO SI II MAI TRAG SI UN GARAJ SI TOT NU AJUNG LA 15 MII SI CEVA.....
    29 22
  • fabia
    f frumoasa masina. nu se compara masinile din grupul VAG cu nici o alta marca/grup. merita toti banii.
    17 31
  • vali86
    cine nu a condus niciodata, comenteaza
    normal ca daca nu ai stat niciodata intr-o fabia ti se pare ca e urata cand vezi pretul dar fi sigur ca e mai confortabila ca si oricare dacia-renault si mult mai practica, e mai eftina ca un polo chiar daca o faci full chiar daca sub marca se ascunde tehnologie vw, iar cand vine vorba de vw sa nu uitam ca sunt printre putinii care au investit in cercetare si dezvoltare, de ex acest motoras tsi care a castigat acu 5 ani premii de inovatie a fost unicul cu aceasta tehnologie cu turbine, apoi a fost fiat care au facut motorul in 2 cilindri supraalimentat dupa modelul vag, iar abia acum trece si renault in era turbo alaturi de nisan si alte asociatii....da eu tot audi as cumpara:))
    15 28
  • @vali86
    vw nu a revolutionat lumea auto cu motorul asta indiferent cu cate premii se lauda ei.. e acelasi motor termic care functioneaza pe principii clasice si cu aceleasi aliaje banale folosite de toti in industrie... doar ca e mai evoluat putin... dar de unde a pornit totul? care-i sursa de inspiratie pentru toate tehnologiile moderne? din motorsport bineinteles, Formula 1 in principal... iar aici ai fi surprins sa afli ca Renault a inventat turbina cu care va laudati atat
    30 8
  • @vali86
    Renault a raspuns demult
    cauta 1.2 TCe
    20 6
  • aniversează 100 de ani de RALIU monte carlo cu o fabia cu jante negre şi motor de drujbă!:))
    de ce nu au făcut ediţia asta specială cu fabia RS?
    19 10
  • Arata senzational!
    Toate ca toate pana la design... fata de o skoda fabia obishnuita editzia asta limitata arata foarte foarte bine... cel puitn la exterior. La interior era loc de mai bine (puteau sa ii puna macar maxidot-ul pentru un bord mai interesant) Sincer, la cum arata ash fi in dilema dak sa imi iau acest model sau un polo (care in mod normal arata mult mai bine decat o fabia obishnuta). De motor nu am ce sa zic... 1.2 tsi 105 cp pentru o znamenie de mashina = love. :)
    7 14
  • robert
    Aer conditionat?
    Consola arata mult mai bine cu clima. Ma mir ca aceasta nu are asa ceva. Fabia este o masina care merge foarte bine, iar cu acest motor sigur e suficienta pentru Bucuresti, cel putin.
    8 5
  • @
    @alinusu: motorul ala de drujba te lasa in spate la semafor, cu Passatu 4motion al tau.

    PS: In concluzie, o masina cu un motoras puternic, dar raportat la celelalte motorizari , de aceeasi cilindree, caci nu se compara cu unu de 2000cmc3... dar designul nu ma prea incanta.
    10 15
  • @scorpyonvag:
    când o sa mai creşti o să înţelegi, probabil, că un motor înseamnă mai mult pentru o maşină decât plecatul de la semafor!
    14 3
  • fan vw:)
    consum
    surprinzator de mic consumul in oras comparativ cu cel extern:)) e facut cumva in tecuci??. Pentru cat e de mic motorul un consum de 7.5 la 120km/h e enorm avand in vedere ca limita de viteza in romania este 130 viteza la care consumul sare de 8litrii/100km.
    Va propun sa faceti teste autostrada la 130km/h pentru a nu mai incuraja oamenii sa conduca cu 100 km pe autostrada.
    De asemenea merita mentionat ca cu toate ca a primit multe premii multi posesori de octavia II cu acest motor sunt satui de updaturi de soft care nu rezolva probleme motorului in functionare cat si la pornire.
    10 1
  • Andrei
    Greu la deal cu redactorii mici
    Sebastian, faci tu ce faci si iarasi imi ridici mingea la fileu. Poate sunt prea atent la detalii, dar ai mai scapat un porumbel in text. Spui ca Fabia are cel mai mare portbagaj din clasa ei, Eroare, Fabia are 315 litri fara roata de rezerva, dar in Romania si pe pietele estice se vinde doar cu roata de rezerva de otel, si atunci portbagajul se reduce la 300 de litri (valoare pe care vad ca ati pus-o in fisa tehnica), un volum pe care multe alte modele din clasa il egaleaza. Dar afla totusi ca modelul cu cel mai incapator portbagaj este Sandero (il cunosti nu?) care are 320 litri.

    Acum sa trecem la lucruri mai serioase, acestei Fabia ii dati nota 4, iar Fiesta se scalda mai jos de 3.8. Este parerea ta, dar privind per ansamblu, cam toate publicatiile mari au scris ca Fiesta este cel mai competent model din clasa. Si statistica iti da un bobarnac. Sa ne gandim la Polo, care este o Fabia mai rasata. In anul in care varul VW s-a lansat in Europa, s-au vandut in jurul a 360.000 de unitati, ei bine Fiesta a atins in acelasi an aproape 400.000 de unitati. Acest "scor" nu s-a inregistrat cu generatiile precedente, Polo avand mereu un avantaj pe vanzari. Este totusi foarte clar ca au fost foarte multi care au considerat Fiesta ca un model mai tentant decat Polo, deci implicit si decat ruda Fabia. Prin urmare se pare ca aceia care semnaleaza simpatiile voastre pro VAG cam au dreptate.

    Ca sa nu mai vorbim de alte inconsistente logice si dovezi de diletantism, ex: "Vibraţiile sunt la un nivel minim, fiind estompate cu iscusinţă de cei de la Skoda, deşi se fac simţite în unele momente."
    22 3
  • @vali86
    Este un constructor care acum e cu un picior in groapa si care la inceputul anilor '80 a prezentat un motor de 1.3 si undeva in jur de 200 CP. Pun pariu ca nu sti despre cine e vorba, dar te las sa te interesezi daca esti curios. Daca nu gasesti informatii, iti voi spune. ;)

    Combinatia perfecta pentru Fabia, dpmdv este 1.4 86CP... si atat. Daca vrei sportivitate la clasa mica eu zic ca e mai bine sa cauti in alta parte (gen Clio, Polo, Fiesta-adica masini de clasa mica si mai puternice, care au versiuni sportive arhicunoscute, de la care s-au transmis anumite "gene" sportive).
    Sa cumperi un Fabia de genul asta e ca si cum ti-ai cumpara un Subaru Impreza normal, stiind ca defapt iti place la nebunie WRX STI.
    17 4
  • Atat skoda cat si nissan au volane extrem de urate si interiorul in general este lipsit de imaginatie.
    7 10
  • @adi
    Daca te-ai gasit sa asociezi skoda cu Nissan eu zic mai bine sa te duci inapoi la jucariile tale... in afara de roomster/Note si yeti/Qashqai cam ce masini vezi tu asa sa aiba in comun Nissan cu sub-marca numita skoda? Nissan e specialist 4x4 baiatu' , iar interioarele sunt specifice clasei din care fac parte masinile... X-Trail e un exemplu de adaptare ingernioasa a interiorului ce impune standarde pe segment si tu imi spui ca Nissan are interioare lipsite de imaginatie?! Hai sa-ti spun eu ce lipseste... iti lipseste o cunoastere temeinica a lumii auto
    12 2
  • @fanul vw ;)
    motorul este ok pentru oras si este prea mic pentru viteze mari - de unde iti rezulta un consum bun in oras (8%) si un consum mare in extraurban
    6 2
  • ha ha ha
    ha ha ha
    Skoda = Volkswagen / Nissan = Renault + Nissan ... asa ca ups ...
    3 15
  • @ha ha ha
    Tocmai asta e, ca filosofia aliantei Renault e diferita de ce se practica la VAG .. adica Renault pune accent pe respectul identitatii de marca. Nissan e Nissan, Renault e Renault, chiar si Infiniti se distanteaza de Nissan cu toate ca avem componente comune... pe cand la VAG identitatea de marca se dilueaza atat de mult incat tot ce mai ramane e sa inventeze aceeasi sigla pentru toate: de la skoda si seat pana la porsche si lamborghini... da, e o idee... sa scrie mare VAG !
    15 3
  • @cs
    Folosirea unei platforme tehnice pe mai multe modele nu poate fi neaparat o rusine. Atata timp cat e folosita cum trebuie.
    4 5
  • andrei nu uita de referinta clasei,care este opel corsa nu ford fiesta si iti sugerez sa te uiti mai atent sa vezi daca nu cumva corsa este ? poate ai fiesta si te stimez daca ai ceea ce ar explica subiectivismul. oricum sa compari polo sau fabia cu corsa si fiesta mi se pare cam deplasat.polo in cel mai bun caz e bun fata de fabia .dar in rest nu poate emite pretentii prea mari.e un golf micsorat nu are pic de indentitate proprie.fiesta si corsa si chiar clio sunt mult mai respectabile din punctul asta de vedere
    5 8
  • @LauCalin
    discutia nu se rezuma numai la utilizarea unei simple platforme tehnice, ci e mult mai extinsa, iar in final nu poti sa nu-ti dai seama de respectul acordat valorilor intrisece ale marcilor preluate
    4 0
  • vasile
    skoda fabia combi 1,2 tsi 86 cp
    Am o astfel de skoda, a doua din aceeasi clasa.Proma a avut 1,2 htp, consum 4,6 extraurban la 90 km/h.Aceasta de acum, fiind prea noua si cu putere sensibil mai mare, consuma deocamdata 4,7 l/100km la 90km/h, asa cum indica masina, dar ma bazez pe experienta trecuta si verificata 6 ani.In oras nu prea merg cu ea, distantele fiind mici, adica sub 2 km prefer sa le fac pe jos.Deabia am depasit 1000 km si sunt multumit, insa am o problema, la plecare dupa ce bag treapta a doua se aude un zgomot ca de armare, daca cineva stie despre ce este vorba sa-mi explice pe aici, daca nu am sa sun la reprezentanta.Cu prima skoda, cu care am facut 50 de mii de km nu am avut absolut nici o problema.
    7 5
  • auzi la el
    @vasile
    ce spui tu straine?! 1,2 htp e o cazatura de motor... la 40 -45000 sa te astepti sa se ovalizeze chiulasa ... ce sa-i ceri? 3 cilindri, catelusul schiop..
    5 9
  • Pentru bagatorii de seama
    Ce sandero :)) lol voi comparati cutia aia de chibrite cu faruri cu o masina din grupul Volkswagen,Audi ,Seat,Skoda?:)))) Cred ca multi nici permis nu au si comenteaza
    7 6
  • Anti Skoda !
    Un gunoi de masina, la un pret prea mare. Cum sa echipezi fara climatronic o astfel de varianta?
    3 7
  • Raliu =))
    Vai de capul la astia de la Skoda.. incredibil.. cu ocazia aniversarii a 100 de ani de la primul raliu din Monte Carlo astia pun pe o masina motor de 1.2... vai de capul lor... aceeasi marie cu alta palarie.. mda.. sa poate observa aici manelismul.. ca manelistii,est-europenii vad si ei ceva prin Vest (ca de capul lor nu e nimic) dar inteleg dupa ureche.. numai ce vor ei.. vad si ei prin Vest hot-hatch-uri/masini mici premium si fac si ei o masina asa de ochi.. doar latra nu musca.. orice hot-hatch/masina mica premium adevarata are si un motor pe masura.. de exemplu motorul de 200 CP pe DS4.. dar ce sa ceri faci si ei ca manelarii doar de ochi asa.. la pretul asta.. ah nici nu mai zic.. hai sariti pe mine cu manutele rosii voi astia de vreti hot-hatch si sa aiba si consum de 3L.. MANELISM!!!
    3 5
  • ionut skoda 2.o
    skoda
    eu o sa vorbesc putin de skode ceva mai scumpe decat jegul asta de fabia,desi e cam in afara "subiectului"
    eu sunt unul din fraierii care a dat 20.000 pe o octavia si a avut impresia ca si a luat un VW deghizat
    skoda e o copie proasta si foarte scumpa de vw!
    prietena mea are un passat din 2006,care nu e nici zgomotos ca un tractor , asa cum e octavia mea, nici nu i ttroncane fetele de usi ca la camion,asa cum fac ale mele,nici nu i a picat volanta la 112.000 km. mai vreti alte exemple?
    cat despre monte carlo edition ,astia sunt chiar N E S I M T I T I !
    avea dreptate " mrmod"
    macar la modelul asta sa fi pus si ei un 1,4 tsi de 122 cp si atunci t ar mai fi aburit nitel ca e cine stie ce bolid
    cine nu intelege ca skoda e facuta intentionat mai prost ca vw,e idiot!
    cum va explicati ca skoda superb 1 n a primit (cel putin pt romania) motor de 2,0 tdi ?
    simplu:nimeni n ar mai fi cumparat passat!
    am acasa si superb,si octavia 2,0 tdi, am mai avut si octavia 1 tour,dar m am saturat de skoda!
    mai bine un audi din germania la 10.000 de km!
    2 3
  • Skoda Fabia
    Skoda Fabia 1.2 TSI
    Normal, cand nu ai poti sa o compari cu sandero sau logan (cele mai handicapate masini) ... sau alte marci ofilite
    Eu am o Skoda Fabia 1.2 TSI 86CP si pot sa zic ca merge de 1000x mai bine decat hoiturile de dacii... Este adevarat, nu e o masina superba, dar merita pt capacitatea ei sa nu fie comparata cu ... Dacia :| ...
    Cand vreodata o sa faca si Dacia motoare TSI ? Noi de-abia daca punem un amarat de ABS :-j
    4 3
  • TSI
    Ziceau unii mai sus, ca ar fi potrivit un 1.4 tsi de 122 cp.. Ia priviti voi in curtea lui VW si vedeti cam care ar fi diferenta de pret intre un polo 1.2 TSI si polo 1,4 TSI.. In alta ordine de idei, nu cred s-ar fi pretat un pret de inceput de 16000 pt fabia cu 1.4 ..Nu s-ar fi vandut! IN conditiile in care Fabia rs incepe de la 18000..
    6 0
  • parerea mea este ca fiecare isi ia ce masina vrea si care îi place , dar orice masina ar avea la un moment dat se va strica fie el si passat din 2006 asa că eu care am vaz la mn si la cunoscuti cum au ajuns in service cu audi , vw , skoda , seat ,renault, bmw, peugeot, mercedes,.......adika toate marcile, consder ca cei care zic ca unele mashini sunt mai bune decat altele nu sunt decat NISTE INFANTILI. FIECARE MASINA ARE PRETUL EI!!!!!!!!!
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru