Drivetest Renault Captur (2013-2017)

1.5 dCi 90CP Aut Xmod
Renault Captur (2013-2017) zoom
de Sebastian Toma, Foto: Ciprian Mihai
Luni, 22.09.2014
Off-road wannabe

Renault i-a aplicat lui Captur pachetul estetic XMOD oferit până acum doar în gama Scenic. Acesta înseamnă un set de ornamente exterioare, un sistem de control al tracţiunii care include şi mod de off-road şi câteva elemente suplimentare la interior.

Acest pachet este prezentat ca un ajutor pentru cei care vor să iasă de pe drumurile asfaltate cu al lor Captur, nu îşi doresc să cucerească munţii, dar au nevoie doar puţină încredere suplimentară pe suprafeţele cu aderenţă slabă. Pentru că sistemul Extended Grip asta încearcă să ofere prin cele două moduri speciale de rulare în aceste condiţii, fără să pretindă că ar suplini în vreun fel un sistem de tracţiune integrală. În realitate, XMOD îi aduce mai mult caracter lui Captur, fără să-i afecteze caracteristicile cu care ne-a obişnuit deja.

Maşina asta nu este pentru cei care visau la un SUV cu care să cutreiere munţii, ci fix pentru cei care vor un automobil care să arate a SUV, dar să se conducă precum o maşină de oraş şi să poată urca o bordură şi drumul pietruit până la pensiunile vizitate în weekend fără să strice nimic. Noi credem că un Captur standard ar putea să facă aceleaşi lucruri fără niciun efort suplimentar, ceea ce ne lasă cu un pachet mai degrabă estetic decât funcţional. Din fericire, unul reuşit.

Renault Captur (2013-2017)
1.5 dCi 90CP Aut Xmod

  • Pret de pornire 12.750 €
  • Pret model testat 19.850 €
  • Taxa auto 81 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Transmisia EDC cu două ambreiaje face echipă cu motorizarea 1.5 dCi de 90 CP sub capota exemplarului testat, oferind un parteneriat structurat pe ideea de confort şi consum cât mai scăzut. Schimbările de treaptă sunt line şi destul de intuitive, pe când valorile afişate de computerul de bord la rubrica ”consum” sunt îmbucurătoare chiar şi pentru cei care au condus un hibrid.

Motorizarea 1.5 dCi de 90 CP nu debordează de forţă, fiind doar suficientă în raport cu ceea ce este necesar de la un model acest segment. Este de ajuns pentru un şofer obişnuit care nu are nicio ambiţie deosebită în materie de sportivitate din partea automobilului pe care îl conduce, fiind departe de ideea de performanţă.

Pe de altă parte, dacă eşti un şofer temperat şi apreciezi confortul deplasării tale, perechea motor/transmisie din echiparea maşinii te va face fericit în aproape toate privinţele, cu excepţia capitolului care ţine de rafinament. De vină este unitatea 1.5 dCi, care are nişte ani de la apariţie şi are limitele sale în ceea ce priveşte silenţiozitatea oferită la ralanti şi în accelerare. Motorul nu este cu nimic mai gălăgios decât la celelate versiuni ale lui Captur sau Clio echipate cu 1.5 dCi, dar aveam aşteptări ceva mai ridicate de la o versiune lansată în 2014.

Consum

Versiunea dCi EDC de 90 CP a lui Captur anunţă un consum mixt de 3.9 litri la sută. La prima vedere, valoarea este de premiat, dar există şi modele în segment care asigură un consum mai mic. Peugeot 2008, de exemplu, care se mândreşte cu 3.8 litri la sută. Mai mult decât această versiune a lui Captur consumă diesel-ul echivalent din gama Mokka, cu 5.3 litri la sută, dar acesta vine cu mai mulţi cai putere în dotare. Celelalte modele din segment nu sunt oferite în combinaţii motor/transmisie comparabile, adică diesel cu transmisie automată, aşa că nu au fost integrate în comparaţia noastră.

În cadrul testului nostru, consumul urban afişat de computerul de bord a variat între 5.7 şi 6.8 litri la sută, în funcţie de cât de aglomerat a fost traficul şi de cât de tare ne-am grăbit. Valoarea superioară a fost înregistrată fără să mai activăm modul de rulare ECO. Un sistem Start-Stop ar fi făcut minuni în această situaţie.

Pe autostradă, la 130 km/h în treapta a şasea, ceasurile de bord ne afişează 2.500 rpm, iar consumul se stabilizează la 5.8 litri la sută. În regim extraurban, consumul înregistrat de noi a fost de 5 litri la sută fără eforturi deosebite.

Performanţe

Un crossover de segment B cu motor diesel de 90 CP nu are cum să impresioneze la acest capitol, decât dacă faci comparaţie cu o citadină. Captur dCi EDC, fie el XMOD sau nu, are un timp 0-100 de 13.5 secunde şi poate să atingă o viteză maximă 170 km/h.

Rivalii săi de la Peugeot şi de la Opel îl surclasează fără drept de apel la acest capitol, atât 2008, cât şi Mokka beneficiind de motorizări mai puternice şi mai rapide. Modelul german din această comparaţie iese în evidenţă atât prin nivelul cuplului motor, cât şi prin cel al puterii oferite, cu toate că motorizarea sa este mai puţin rafinată decât 1.5 dCi-ul care echipează Captur. Ambele sunt mai puţin silenţioase decât 1.6 e-HDi-ul din dotarea lui 2008.

La fel ca la orice produs, depinde de ceea ce vrea un client, iar la acest capitol avem doar cifre care nu spun toată povestea unui crossover de segment B, aceste specificaţii nefiind între primele criterii de alegere pentru clienţii nişei respective.

Interior

Renault oferă posibilităţi de personalizare generoase pentru Clio şi Captur. Pachete peste pachete şi chiar opţiuni excentrice, cum ar fi un torpedou imens, dar aproape inutil în viaţa de zi cu zi. Din păcate, poţi şi să greşeşti când configurezi un Captur, iar această greşeală se numeşte comandarea de ornamente negre la interior.

Versiunea XMOD aduce în plus un comutator de schimbare a suprafeţei de rulare, în funcţie de care îşi schimbă ESP-ul comportamentul, alături de o tapiţerie cu un model special. Exemplarul de faţă a fost  configurat cu accente de culoare neagră la bord şi cu imitaţie de fibră de carbon pe volan, ceea ce îl face să pară plictisitor chiar şi dacă îl comparăm cu un Clio 4 sau cu un Captur configurat în orice altă culoare. Pur şi simplu nu arată la fel de bine ca un Captur obişnuit, personalizat cu portocaliu la interior, de exemplu.

În ciuda universului ludic lipsă de la bord, Captur afişează pe de altă parte o simplitate exemplară, cu care te obișnuiești repede. Francezii au făcut şi această maşină să fie ergonomică şi au organizat totul în jurul sistemului multimedia R-Link, echipat cu un ecran generos, frumos încastrat în planșa de bord. 

Versiunea specială XMOD a lui Captur nu aduce nimic în plus în afară de tapiţeria pe care o puteţi observa şi în imaginile ataşate şi de comutatorul despre care v-am povestit mai sus. Partea bună e că, la fel ca-ntr-un Captur normal, Renault le oferă pasagerilor săi mult spațiu interior. Cinci pasageri sunt găzduiți confortabil, iar portbagajul de 377 de litri este printre cel mai încăpătoare din segment, doar Mini Countryman fiind mai generos.

Preţ de achiziţie

Gama Captur pleacă de la 12.750 euro cu TVA inclus pe piaţa din România, dar un Captur XMOD dCi EDC la fel ca exemplarul din imaginile alăturate pleacă de la 19.000 de euro. Vestea bună este că preţul versiunii respective include toate dotările expuse, de la vopsea până la jante şi sistemul R-Link.

Iar asta îl face pe Captur XMOD dCi EDC să fie cel mai ieftin crossover diesel de segment B cu transmisie automată şi aspect mai deosebit faţă de restul turmei. În plus, pentru cei care nu sunt fani ai ideii de "XMOD", există şi o versiune diesel cu transmisie automată a lui Captur, care oferă aceleaşi specificaţii şi un preţ mai bun.

Singurii competitori din segment care oferă o automată în compania unui motor diesel, Peugeot 2008 şi Opel Mokka, au un preţ de pornire mai ridicat în compania echipării de top, cu toate că există o versiune comparabilă a lui 2008 mai accesibilă decât Captur XMOD dCi EDC.

Siguranţă

La fel ca la alte capitole, Captur a luat tot ce era mai bun de la Clio 4, obţinând cinci stele la testele EuroNCAP. Capitolul siguranţă nu face excepţie, o privire rapidă relevând o listă de lista de echipamente active și pasive care include deja esențialele ABS, ESP și AFU, alături de patru airbag-uri în standard. Nu vă speriaţi de numărul mic de airbag-uri, deoarece francezii de la Renault spun că au "cumulat" airbagurile laterale cu cele cortină pentru a simplifica lucrurile, iar acestea oferă aceleaşi beneficii.

În orice caz, Captur este al cincisprezecelea model Renault care obţine cinci stele la testele de siguranţă.

Ţinută de drum

Ştim deja că Renault Captur nu este oferit în versiune cu tracţiune integrală, iar versiunea XMOD nu face nici ea excepţie. Acest sistem ar fi crescut semnificativ masa modelului, iar prezenţa sa nu ar fi ajutat decât câţiva clienţi care ar fi folosit maşina în off-road, aşa că Renault oferă ceva ce ei numesc Extended Grip. Acesta este un sistem care intervine cu ajutorul ESP-ului pentru a-i permite unui şofer mai multe şanse la ieşirea din noroi sau zăpadă, cât timp anvelopele sale îl ajută la asta şi maşina nu este suspendată.

Faptul că Renault Captur este un SUV nu înseamnă un ruliu pronunţat pentru acest model, care se străduieşte să ofere o ţinută de drum sigură şi confortabilă, dar nu neapărat sportivă. 

Direcția este anesteziată în raport cu ceea ce ne oferă Clio, ceea ce este perfect pentru amatorii de confort. Aceasta este destul de relaxată în funcţionare şi nu impresionează prin feedback, dar îşi face treaba de fiecare dată când i-o ceri.

Vizibilitate

Poziţia înaltă la volan a lui Captur aduce un câmp vizual îmbunătățit faţă de ce oferă Clio. Tot de la Clio a moştenit şi oglinzile laterale, care sunt destul de mici, dar se dovedesc utile după ce le potrivești bine.

Luneta este destul de generoasă și bine încadrată de oglinda retrovizoare, însă ultimul rând de montanți ar putea incomoda şoferul la gararea cu spatele. În special dacă nu ai cameră de marşarier.

Tot la acest capitol am putea vorbi despre dimensiunea montanţilor A. Aceștia incomodează mult din punct de vedere vizual în virajele strânse.

Tehnologie

Captur are senzori de ploaie și lumină, cameră pentru marșarier, sistem audio cu suport pentru Card SD, USB și AUX, şi desigur sistemul multimedia R-Link. Fără acesta, maşina nu mai era la fel de fun. Fie că îţi imită sunetul unui motor mult mai nervos sau că îţi afişează calitatea aerului din jurul maşinii în timp real, sistemul R-Link este o necesitate pentru un Captur configurat aşa cum trebuie.

Singurul reproş al acestui sistem este vocea folosită pentru navigaţie, care pare să fi învăţat limba română la Est de Prut, după un manual ceva mai vechi. Cu un accent moldovenesc stâlcit, ni s-au dictat expresii precum "urmează o cotitură la stânga" şi "faceţi la dreapta", ambele fiind nefericite atât în pronunţie, cât şi în exprimare.

Design

Captur preia câteva linii esențiale de la Clio şi încearcă să fie cât se poate de diferit. Ei bine, versiunea XMOD a lui Captur duce asta la un alt nivel fără să te lovească estetic, precum face vărul Nissan Juke.

Maşina afişează un aer uşor de digerat şi este plăcută ochiului, cu toate că nu este vreo creaţie Pininfarina sau Giugiaro. Ne-a plăcut culoarea, care se numeşte "Rouge flamme" şi face maşina să iasă în evidenţă în trafic. 

Din fericire, portofoliul de culori al modelului este suficient de generos pentru toate gusturile şi vine atât cu cu nuanţe simple, cât şi cu posibilitatea comandării unei palete bicolore pentru maşină. Oricum, dacă vă plictisiţi de plafon, nu este necesară o revopsire costisitoare, deoarece acesta a devenit negru printr-o folie de caroserie, care poate fi eliminată contra unei sume modice la orice service specializat.

 

Nu ne-a placut

  • Lipsă sistem Start-Stop
  • Motorul nu excelează în materie de rafinament
  • Jantele de 17 inch nu sunt tocmai potrivite pentru drumuri denivelate
  • Accentul vocii folosite de sistemul de navigaţie
  • Susţinere laterală scaune faţă
Date tehnice - Renault Captur (2013-2017) 1.5 dCi 90CP Aut Xmod
Combustibil
Diesel
Nr. usi
5
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1461
Lungime mm
4122
Putere maxima CP (rpm)
90 (4000)
Latime mm
1778
Cuplu maxim Nm (rpm)
220 (1750)
Inaltime mm
1566
Viteza maxima km/h
171
Greutate kg
1288
Acceleratie 0-100 km/h s
0
Ampatament mm
2606
Tractiune
fata
Volum rezervor litri
45
Cutie viteze
A
Volum portbagaj litri
377
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Renault Captur (2013-2017)

Ultimele teste


  • Vedetă

  • Legendă

  • Definiția hot hatch-ului

  • Grande

Comentarii (21)

  • si totusi....cum v-ati obisnuit cu plasticul de pe volan? - am vrut sa va intreb acelasi lucru la articolul cu Clio. Tin minte ca era o adevarata discutie cu privire la feeling-ul dat de zona aia. Ba ca se zgarie prea usor de la ghiul, ba ca ti se se agata bratul (!!!) in margine si ramai cu volanul bracat, tragedii d'astea....

    in rest masina arata bine de A la Z, dar calitatea materialelor si atmosfera din interior mi s-a parut usor sub concurentul 2008.
    10 12
  • @vianu
    Poate nu e pentru cei cu ghiuluri si lanturi groase la gat. Poate ghiulul se poarta pe inelar, nu pe degetul mare care prinde volanul, in acea zona. Ce zici de asta? "Poate"-le asta merge in ambele sensuri, te-ai gandit la asta?
    Materialele astea sunt cele care dau viata interiorului. Nu s-a plans nimeni din cei care au condus masina, deci de ce cauti nod in papura?
    Mie imi place masina exact asa cum este! Am condus-o si e buna.
    23 8
  • @sia

    imi pare rau ca nu ai vazut ironia din comentariu dar observatiile erau bazate pe discutiile aparute odata cu lansarea lui Clio si sincer, m-am cam saturat sa umplu textele cu emoticonuri pentru cei, asa, mai sensibili.

    In fine, iti sugerez priteneste sa-ti scoti batzu' din f|_|nd...pana la urma am dreptul la o opinie, te-ai gandit la asta?

    Si inainte de incepe o discutie inutila in contradictoriu iti spun ca si mie imi place masinutza fiind una dintre preferatele mele. Comparatia cu 2008 a fost facuta pentru ca si asta este un model care mi s-a parut interesant si chiar daca nu imi vom cumpara unul in viitor sunt intr-o dilema existentiala: Captur sau 2008 imi place mai mult?
    12 4
  • EuroNCAP
    @Automarket
    Pacat ca nu vorbiti de portbagajul configurabil inteligent sau de bancheta culisanta...

    Dar ma mir degeaba; voi vorbiti de sprinturi pina la suta sau, si mai elocvent, despre inutilitatea torpedoului sertar...

    pfuii...
    11 3
  • Vasilica
    wow!!! 20k am dar pe un ASX 1.8 DID 150CP 4WD navigatie si toate alea , cum sa dai pe un renault atat!!! Chiar daca are cutia aia cu dublu ambreiaj este enorm!
    12 26
  • @Vasilica
    ASX e plictisitor si sunt in realitate aproape 2.000 euro in plus fata de Captur. ASX e 21.700 standard, pe cand Captur e burdusit cu multe optionale. Oricum, Captur e pe alt segment de piata si se adreseaza altor oameni. Nu-i concurenta directa pentru ASX. Si daca e s-o luam asa, un Nissan Qashqai e mult mai smecher decat ASX. Am spus Qashqai, nu Nissan Juke, varul lui R Captur. Renault ofera o alternativa ceva mai cuminte, mai putin "revoltatoare" decat varul Juke, dar fara a stirbi din sarmul frantuzesc.
    Tinta e departe de a fi Mitsubishi. Trebuie sa fii destul de incuiat sa gandesti astfel.
    29 8
  • Vasilica
    @Vasilica am spus ce iti poti cumpara cu banii aia!! NU ca ar fi rivalul japonezului! Nu o sa ajunga renault la nivelul japonezilor nici peste 100 de ani! Ei raman la rable low si nou scumpe!
    11 23
  • @Vasilica
    De banii astia iti iei si barca cu motor ! Nu inseamna ca-ti foloseste la ceva sau iti satisface nevoile. Ce e greu sa priceapa mintea ta ingusta e ca asteptarile & nevoile oamenilor sunt diferite.
    Renault n-are nevoie deloc sa ajunga la nivelul japonezilor in Europa, e chiar invers, japonezii vor sa ajunga la nivelul Renault in Europa, iar in privinta asta, Nissan are un avantaj major in fata conationalilor de la Toyota, Mitsubishi etc.
    Renault o duce bine si evolueaza ca marca, venind permanent cu inovatii. Aspect incontestabil. Nu, Renault nu vrea sa-i concureze pe japonezi in Japonia sau SUA. Poate in China & India (2 piete majore), dar asta e la latidudinea asiaticilor sa aprecieze, nu a ta. Mai mult ca sigur engleza ta e la fel de neterminata precum cunostintele in domeniul auto. Intr-un cuvant, esti varza pustiule!
    24 11
  • @Vasilica. Cand Renault facea automobile, japonezii erau inca feudali, se luptau cu sabii si-si faceau seppuku :-). Lasand gluma la o parte, fiecare isi cumpara ce vrea ca-s banii lui. Afirmatii de genul ca la banii astia iti iei X marca nu-si au locul pentru ca fiecare avem alte gusturi, nevoi, nazuinte, experiente diferite etc. Te felicit pentru ASX si-ti urez sa-l stapanesti sanatos si fara incidente. Asta nu inseamna ca ASX e cea mai buna alegere pentru alti clienti la banii respectivi. Altii poate prefera un Mini Cooper entry la banii respectivi. De astia ce zici? Sunt fitosi, nu stiu ce e aia o masina, nu-s practici sau ce?
    17 5
  • @Vasilica
    Uiti ca e vorba de o masina cu transmisie automata.
    Foarte multa lume vad ca uita aspectul asta.
    Si eu ziceam ca e o mare frectie cutia automata dar acum dupa vre-un an de condus automata, mi se pare prea tare. Nu am de gand sa ma mai intorc vreodata la cutie manuala. Imi place la nebunie modul lin in care schimba treptele, modul lin in care urca viteza fara sa simti, faptul ca nu mai ai nici o problema la plecarea in panta si, mai presus de toate, imi place ca nu mai simt in spate cuplul ala deranjant de diesel la cuplarea vitezei.

    Cat priveste Captur-ul, pretul mi se pare foarte bun pentru un crossover simpatic si calitativ. In plus, cutia cu 2 ambreiaje e "next level" si la feeling si la rapiditate si mai ales la consum fata de cele cu convertor de cuplu.
    Un Duster (e o clasa un pic peste Captur) in echipare de top dar cu motorul de 90 cai si transmisie 4x2 e 16500 euro. Nu vad de ce e mult 19 mii pentru un Captur automat si superechipat.

    Apropo, ASX-ul automat e doar cu motorul de 2.2 si e vreo 32 mii euro.
    23 3
  • Vasilica
    @Andy ai dreptate dar trebuie sa apara unu caruia ii sar capacele ca zici ceva de dacia lui.Sunt constient ca nu sunt in aceeasi liga cele 2. Ii mai provoc putin ca si asa la vanzari sunt varza ca sa iti dai seama ce profesionisti sunt.
    6 23
  • Masina asta are clar o modulariate mai buna ca 2008, portbagaj si spatiu interior mai mare si dotari mai bune (tipic Renault). Dar in privinta tinutei de drum, confortului, etajarii cutiei sau insonorizarii 2008 sta mai bine. Si spun asta din postura unuia care le-a testat pe amandoua.
    Imi place ca fanii Renault vad mereu partea plina a paharului. Nici sa-i tai nu recunosc ca marca lor preferata ar avea si slabiciuni. Chiar eu nu am citit ceva de genul masina este excelenta, dar are si cateva slabiciuni, precum... Dar "sunt patetici cei de la VW si ca Renault nu e nimeni" (ca sa-i citez).
    10 16
  • Si@ vasilica are intr-un fel dreptate. Daca e sa ne referim la fiabilitate marcile europene gen Renault, Fiat, Peugeot sau Citroen nu prea misca in fata celor de la Toyota, Honda sau Mitsubishi (asta apropo de ASX). Bine, hai si Nissan, desi uneori ii costa ca au tehnologie Renault. Cine se pricepe la masini intelege la ce ma refer. Ceilalti pot sa ma injure. Hai, spor! ;)
    7 21
  • @2Vasilica:
    "Renault n-are nevoie deloc sa ajunga la nivelul japonezilor in Europa, e chiar invers, japonezii vor sa ajunga la nivelul Renault in Europa, (...) "

    Hai sa-ti dau 3 motive (desi sunt mai multe) de ce Toyota este mai sus in Europa decat Renault. Ca daca ne referim la nivel mondial discutia se simplifica in favoarea Toyota:
    1. Toyota Avensis - care are un adversar ca si inexistent de la Renault, pe numele lui Laguna.
    2. Toyota Rav 4 - care are un adversar ca si inexistent de la Renault, pe numele lui Koleos.
    3. Toyota Prius - un teren unde Toyota este rege si Renault de-abea acum a intrat cu niste concepte. Pentru ca au pariat (si au cam pierdut fiind prea optimisti) cu electricele. Iar vanzarile lor au fost sub asteptari.
    12 21
  • Adrian
    Exista Start/Stop pe masina cu o cutie automata?!
    3 2
  • @LauCalin
    Se pare ca nu vezi padurea de copaci...
    8 6
  • Atât ai avut de spus? Ma asteptam la mai mult. Hai, nu ma dezamagi.
    4 10
  • @LauCalin
    "Renault n-are nevoie deloc sa ajunga la nivelul japonezilor in Europa, e chiar invers, japonezii vor sa ajunga la nivelul Renault in Europa"

    Esti absurd ! Nu poti sa contesti ACEST adevar doar pe baza catorva impresii generale asupra unor segmente, sa fim sinceri, nu foarte semnificative ca vanzari.
    Avensis are 15000 unitati vandute in primele 6 luni, iar Laguna putin peste 10000 daca ne referim STRICT la Europa. Hai sa zicem ca pana la sfarsitul anului se fac 10.000 diferenta... si tot nu conteaza. Asta nu-i segment care vinde.
    Koleos aparent inexplicabil schioapata in Europa, vinde mai putin decat RAV4, insa compenseaza prin partenerul de grup Nissan cu al lui Qashqai, nr 1 in Europa pe segment. Koleos e totusi din garda veche, dar stigmatul samsung se pare ca-l urmareste. Pacat, e masina buna, dar neinteleasa. Renault a dat insa lovitura cu un alt crossover numit Captur. Iarasi compenseaza si aici.
    Daca e s-o luam PER TOTAL, Toyota poate doar visa la vanzarile Renault in Europa. Asta-i realitatea, fie ca accepti tu sau nu.
    In Europa, Toyota are alta problema si se numeste Nissan. Sunt umar la umar, iar Nissan si-a pus in plan sa-i depaseasca intr-un an-doi maxim.

    Legat de Prius, nu a spus nimeni ca-i va lua cineva coroana Toyotei , din contra Ghosn chiar a recunoscut ca ce-i al lor, e al lor. Doar ca ceea ce reprezinta Toyota la plug-in hybrid, reprezinta Renault-Nissan la masini 100% electrice. Toyota Prius a avut la dispozitie 17 ani sa-si intinda aripile. Cum crezi ca au fost vanzarile Prius in primii 10 ani? Slabe prietene. Ca sa ajungi la momentul asta, sa lauzi Prius, Toyota a trecut prin vremuri grele.
    Nissan avea mai demult hibrizi pe alte piete, iar Renault n-are cine stie ce pretentii de a detrona Prius pe segmentul asta. Si-a scos un concept, doar ca o vitrina tehnologica de unde se va servi in viitor.
    15 5
  • hazard
    Foarte scumpa varianta testata, nu merita banii.
    1 8
  • via automarket
    Ne-a placut
    ............
    Preţ competitiv

    Si totusi Automarket nu-i de acord cu tine. Sau nu te-ai deranjat sa citesti testul? 2008 & Mokka sunt chiar mai scumpe si nu se ridica nici pe departe la acelasi nivel de dotari, accesorizare si design precum Captur.
    4 0
  • Reno e o masina de rahat...calitatea plasticelor lasa de dorit...luati-va un Volvo XC60 second hand
    1 11

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru