Drivetest Renault Captur (2013-2017)

1.2 TCe 120CP Aut Intense
Renault Captur (2013-2017) zoom
de Sebastian Toma, Foto: Ciprian Mihai
Vineri, 13.09.2013
Răsfăţat

"Mai bine mai târziu decât niciodată", îşi zise un anume Carlos în gând după ce aprobase proiectul unui crossover de segment B pentru gama Renault. Inginerii şi designerii au pus mână de la mână şi au tras tare ca să obţină ceva total diferit de Nissan Juke, dar care să aibă la fel de mult succes.

Însă Juke a fost un risc (calculat, spun unii), un model cu un design extrem de puternic menit să lanseze un nou segment doar prin felul în care arată şi să atragă mai mulţi clienţi decât orice altceva din gamă.

"Oare o să le iasă? Trebuie să fie în spiritul gamei, dar diferit de ce am lansat până acum, diferit de Juke şi să aibă propriul caracter", se întrebă Carlos în continuare.

Timpul a trecut şi Renault l-a prezentat pe Captur. Le-a ieşit, spunem noi. Este total diferit de Nissan Juke, neexistând nicio legătură perceptibilă între cele două modele. Captur este, mai degrabă, un Clio răsfăţat. Inginerii l-au înălţat pe un piedestal, l-au umflat în pene şi în bosajele aripilor şi i-au şlefuit caracterul la interior prin culori şi posibilităţi noi.

La fel ca şi Juke, este un pariu. Pariu cu piaţa auto europeană, aflată în scădere, pariu cu toţi competitorii săi şi pariu cu restul gamei Renault. Este direcţia bună pentru francezi sau trebuiau să rămână pe modelele care să se vândă bine prin prisma altor calităţi? Vom vedea, însă indiciile prezentate până acum le dau o cotă favorabilă celor de la Renault.

Renault Captur (2013-2017)
1.2 TCe 120CP Aut Intense

  • Pret de pornire 12.750 €
  • Pret model testat 18.500 €
  • Taxa auto 81 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Cum răsfeţi pe cineva care e deja răsfăţat? A patra generaţie a lui Clio a venit cu motoare turbo, cu un design plăcut şi cu noutăţi la interior, deci loc mult de răsfăţ nu era. Totuşi, inginerii şi designerii au desluşit împreună mai multe găselniţe. Spre exemplu, versiunea GT a lui Clio, echipată cu motorul 1.2 TCe, nu este oferită pe toate pieţele. Aşa că noul Captur vine în versiunea de top cu motorul 1.2 TCe şi transmisia EDC. Ce răsfaţ mai bun decât un motor turbo nou, de cilindree mai mare decât 0.9 TCe-ul din gama Clio, cuplat cu noua transmisie EDC cu două ambreiaje?

Nu-i o idee deloc rea, vă zic. Motorul este silenţios, iar transmisia şi comportamentul general ne indică o configurare care pune preţ pe economia de carburant şi pe confort. În contrast, vărul japonez al lui Clio, mai îndepărtat tehnic de acesta decât este Japonia de Franţa, are motorizări orientate spre dinamism.

Dar confortul nu-i deloc un lucru rău, nici atunci când vorbim despre o motorizare. Pentru cei care se mulţumesc cu o porţie sănătoasă de rafinament, Captur 1.2 TCe este însă o alegere potrivită.

Consum

Când eşti boem şi răsfăţat, nu prea-ţi pasă de multe lucruri. Eşti tu cu tine în universul tău şi lucrurile merg de la sine, cumva. În cazul în care te-ar interesa consumul de carburant al noii tale maşini, în cazul de faţă Renault Captur 1.2 TCe, francezii spun că acesta ar fi de 5.4 litri la sută în ciclul mixt NEDC. Asta înseamnă 6.6 litri la sută în mediul urban şi 4.7 în afara oraşului.

Rivalii lui Captur nu sunt pe atât de numeroşi pe cât ne aşteptam, mulţi dintre ei nefiind oferiţi în configuraţii echivalente, în timp ce transmisia automată nefiind nu prea e disponibilă pe motorizări comparabile. Spre exemplu, Nissan Juke are o motorizare aspirată de 1.6 litri şi 117 CP disponibilă în compania unei transmisii CVT şi o motorizare turbo de 1.6 litri şi 190 CP, alături de aceeaşi transmisie. Opel Mokka şi Chevrolet Trax au în gamă un motor 1.4 Turbo de 140 CP, numai bun să-l compari cu TCe-ul de 1.2 litri, dar modelele au 4x4 în standard şi sunt oferite doar cu o manuală cu şase trepte.

În acest context, Renault Captur 1.2 TCe este cel mai economic model cu motor pe benzină şi transmisie automată din segmentul crossoverelor de segment B, fiind urmat pe podium de două versiuni ale lui Nissan Juke.

Testul nostru cu Renault Captur 1.2 TCe ne-a adus în faţă un consum urban de 8.5 litri la sută şi un consum de 6.0 litri la sută în afara oraşului, ambele într-un stil economic de condus. Pe autostradă, la 130 km/h, Captur afişează 3.000 rpm în treapta a şasea şi un consum de 7.8 litri la sută.

Performanţe

Versiunea 1.2 TCe cu transmisia EDC a lui Renault Captur are nevoie de 10.9 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h şi poate atinge o viteză maximă de 192 km/h.

Oricum, la crossoverele compacte de segment B, performanţele nu erau pe primul loc în viziunea clienţilor, că altfel nu alegeau o subcompactă cu un centru de greutate mai ridicat, nu?

În raport cu rivalii, Captur are o poziţie apropiată de coada clasamentului. Este mai rapid decât un Juke 1.6 CVT în versiunea aspirată (diferenţă 0.6 secunde), şi stă cu mult în spatele unui Juke Turbo CVT 4x4 (diferenţă 2.5 secunde). Versiunile cu transmisie manuală ale lui Trax şi 2008 sunt şi ele mai rapide decât Captur EDC până la 100 km/h.

În cazul de faţă, situaţia e clară şi simplă - confortul primează atât pentru Captur, cât şi pentru transmisia EDC.

Interior

Răsfăţul lui Clio a continuat şi la interior, posibilităţile de personalizare primind o extindere pe orizontală, fiind oferite mai multe culori şi tipare peste versiunea de bază. Husele care acoperă scaunele sunt prinse cu un fermoar, deci pot fi schimbate rapid cu alt model, iar design-ul lor este interesant. Cine ştie, poate când va exista clubul posesorilor de Renault Captur, se va dezvolta şi o mică bursă de "schimb pe schimb" pe nişa huselor de scaune.

Că tot vorbim despre scaune, poziţia la volan este relativ înaltă, ca în orice crossover de segment B. Scaunele din faţă sunt confortabile, deşi am fi dorit un plus de suport lateral, pentru o senzaţie aprofundată de grijă. Bancheta din spate oferă spaţiu suficient pentru cinci ocupanţi, cu toate că buretele cu care aceasta este îmbrăcată este ceva mai ferm. Ne-au distrat ornamentele de pe spătarele scaunelor din faţă, dar nu putem să spunem acelaşi lucru despre torpedoul imens, al cărui volum şi design ni s-a părut exagerat.

Materialele se încadrează în acelaşi registru cu cele găsite la bordul lui Clio 4, fiind potrivite pentru segmentul din care face parte modelul. Portbagajul are fund dublu şi oferă un volum total de 377 de litri, rezonabil pentru nevoile boemului din tine. Şi nu numai.

Preţ de achiziţie

Cel mai ieftin Captur pe care-l poţi cumpăra costă 12.750 euro cu TVA inclus. Următorul rival este Peugeot 2008, a cărui variantă entry-level costă 13.421 euro cu TVA inclus. Cel mai ieftin Chevrolet Trax pleacă de la 15.500 de euro, pe când gama Opel Mokka este accesibilă de la 16.790 euro. Nissan Juke este încadrat fix în faţa lui Trax, cu un preţ de pornire de 15.490 euro.

Mai este nevoie să continuăm? Oricum priveşti situaţia, Captur este cel mai ieftin model din segmentul acesta. Până la apariţia lui Ford EcoSport şi a lui Volkswagen Taigun, cel puţin. Însă nu există nicio garanţie că aceste modele vor fi mai ieftine decât Renault Captur. Din contra, ne aşteptăm ca modelul Renault să rămână lider şi după apariţia acestora.

Versiunea testată de noi, 1.2 TCe EDC Dynamique, adică vârful gamei Captur, pleacă de la 17.350 euro cu TVA inclus. Adăugăm o vopsea personalizată, sistemul R-Link şi versiunea răsfăţată şi înălţată a lui Clio 4 ne aduce la 18.500 euro.

Siguranţă

La fel ca la alte capitole, Captur a luat tot ce era mai bun de la Clio 4, obţinând cinci stele EuroNCAP. Siguranţa nu face excepţie, deşi observăm că lista de echipamente active și pasive include deja esențialele ABS, ESP și AFU, alături de patru airbaguri în standard.  Nu vă speriaţi, însă, că francezii de la Renault spun că au cumulat airbagurile laterale cu cele cortină pentru a simplifica lucrurile. Beneficiile sunt aceleași, explică ei.

În orice caz, noul Captur este al cincisprezecelea model Renault care obţine cinci stele de siguranţă. Iar acest lucru ne spune că francezii ştiu ce fac atunci când e vorba de siguranţă.

Ţinută de drum

Renault mizează pe partea de lifestyle a crossoverelor cu noul său Captur, nu pe latura de softroad. Spunem asta pentru că francezii au spus de la început că nu vor oferi o versiune 4x4 a lui Captur, deoarece nu are logică din punct de vedere comercial. Nici măcar la Juke n-au "sărit" clienţii înspre o asemenea versiune, iar clienţii lui Captur ar putea să fie chiar mai puţin interesaţi de această dotare.

Francezii au mers pe ideea practică şi au dat cărţile pe faţă: nu toţi cumpărătorii de maşini cu tracţiune integrală chiar folosesc acea capacitate, iar clienţii noştri ar putea să nu fie interesaţi să plătească pentru 4x4 doar ca să aibă tracţiune integrală. Realist vorbind, nu ai nevoie de 4x4 pentru maşina asta şi nici pentru multe alte modele, în general.

În ceea ce priveşte ţinuta de drum furnizată de Captur, modelul se comportă bine pentru un Clio înălţat, ruliul fiind la cote acceptabile pentru segmentul acesta. Direcţia este ceva mai puţin precisă decât la Clio, dar potrivită pentru oraş, în timp ce suspensia am perceput-o ca fiind mai fermă decât mi-aş fi dorit pe drumurile româneşti. Situaţia nu se îmbunătăţeşte atunci când intri pe un drum cu pietriş, modelul nefiind pe atât de confortabil pe cât ar fi putut să fie.

Din fericire, Captur se încadrează cu bine în media segmentului la partea de confort, fiind încă în top trei cele mai confortabile modele disponibile pe piaţă în această nişă aflată în creştere.

Vizibilitate

Poziţia înaltă la volan oferită de Captur asigură un câmp vizual îmbunătățit faţă de o subcompactă. Oglinzile laterale sunt au dimensiuni care te obligă să le reglezi bine înainte de a porni la drum, dar apoi nu te mai afectează.

Luneta este bine încadrată de oglinda retrovizoare, dar montanţii C te încurcă la manevrele în marşarier la ieşirea dintr-o parcare "în spic". Tot la capitolul montanţi, am remarcat şi montantul A din stânga la fiecare viraj strâns.

Tehnologie

Captur are în dotare sistem de climatizare cu reglare automată, senzori de ploaie și lumină, cameră pentru marşarier şi un sistem audio cu suport pentru Card SD, USB și AUX. Toate moştenite de la Clio. Însă nu acestea contează în cazul lui Captur. Contează sistemul R-Link.

Într-un fel, R-Link îi subliniază caracterul lui Captur. Fără el, aveam doar un exterior interesant şi nişte culori aruncate la interior. Ceea ce ne-a oferit R-Link la interior, în materie de atmosferă, acoperă o serie de zgârieturi din armura lui Captur şi te face să te simţi bine. Trecând peste accentul amuzant al vocei "Oanei", persoana care interpretează indicaţiile sistemului de navigaţie în limba Română (cu dulcele dialect de peste Prut), avem sistemul R-Sound, care imită sunetul unui motor care îi aparţine altui automobil. Se poate regla volumul şi merge în ritmul în care conduci.

Deşi este stupid dacă stai şi-l analizezi la sânge, este al naibii de amuzant când eşti la bordul maşinii. La prima plimbare am râs. Următoarele plimbări m-au păstrat amuzat, ca apoi să mă trezesc deranajat de sistem. Nu m-am prins din prima de unde îl opresc. Când am descoperit de unde se dezactivează, m-am întristat. Nu mai era la fel maşina. L-am activat la loc şi am reglat volumul. În locul motorului 1.2 TCe, auzeam motorul lui Renault Clio Cup în acţiune, în ritm cu ceea ce făceam eu cu aceeleraţia. A fost mai distractiv decât ce se întâmpla pe şosea.

Afişajul navigaţiei şi proiectarea funcţiilor este plăcută, iar meniul nu este dificil. Bogdan s-a plâns de anumite inconcordanţe în procesul de ghidare, dar acestea nu s-au manifestat şi la versiunea testată de noi.

Oricum ar fi, ecranul tactil este o pată de culoare utilă şi necesară pe planşa de bord. Îi dăm însă dreptate lui Bogdan la partea de modernitate a sistemului de navigaţie, care nu se "simte" întotdeauna ca şi cum ar fi ultimul răcnet al tehnologiei. 

Design

Captur preia câteva linii esențiale de la Clio, ca apoi să ajungă să fie foarte diferit de acesta. Reuşeşte să puncteze pe partea de eleganţă, ceva nou pentru un crossover de segment B, şi vine şi cu un aer nonconformist. Bravo lui Laurens van den Acker!

Pentru a fi sigur că merge la inima generației tinere, Renault a pregătit și o listă generoasă de culori pentru caroserie și pentru acoperiş. Ele sunt dublate de jante generoase, cu design sportiv, acestea putând fi comandate şi în versiuni colorate.

Într-un fel, Captur se poate declara cel mai vesel crossover de segment B de pe piaţă. Juke merge pe partea de atragere a atenţiei cu liniile sale nebune, pe când Captur îţi oferă forme mai prietenoase cu ochiul, care ar putea să fie apreciate şi acceptate de mai mulţi clienţi decât a avut Juke.

Nu ne-a placut

  • Cuplul motor-transmisie nu excelează în materie de dinamism
  • Lipsa sistem Start-Stop
  • Torpedo exagerat de mare şi inutil
  • Bancheta din spate ar putea fi incomodă la călătorii lungi
  • Susţinere laterală scaune faţă
Date tehnice - Renault Captur (2013-2017) 1.2 TCe 120CP Aut Intense
Combustibil
Benzina
Nr. usi
5
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1197
Lungime mm
4122
Putere maxima CP (rpm)
120 (4900)
Latime mm
1778
Cuplu maxim Nm (rpm)
190 (2000)
Inaltime mm
1566
Viteza maxima km/h
192
Greutate kg
1180
Acceleratie 0-100 km/h s
10.9
Ampatament mm
2606
Tractiune
fata
Volum rezervor litri
45
Cutie viteze
A
Volum portbagaj litri
377
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Renault Captur (2013-2017)

Ultimele teste


  • Simfonie pentru suflet

  • Alianță neașteptată

  • Îndrăzneț

  • Suflet iberic

Comentarii (31)

  • tipic Renault ,roti subtiri, suspensie moale si motoare de turatie
    14 46
  • Closcutz
    Cum bre n-are sistem Start and stop ca apare in poza????
    2 22
  • Cristian
    Nu exista in varianta 4X4, ati uitat sa specificati.
    9 6
  • stefan
    la prima curba cazi de pe scaunele alea; masina arata bine in general dar in interior "urla" a low cost
    16 35
  • O masina frumoasa ,dar care lasa impresia de "facut in graba","neterminat ".
    12 20
  • Dacia Plant
    Acest motor din cate vad nu este miraculos pe Captur, ma gandesc ca pe Duster nu va fi nici pe atat de puternic. Oricum va merge mai bine ca 1.6 16v.
    19 6
  • @Closcutz Butonul inscriptionat ”Start/Stop” din galeria foto ataşată este pentru pornirea/oprirea motorului, nu pentru activarea sau dezactivarea sistemului Start-Stop.
    @Cristian Citeşte cu atenţie capitolul ”Ţinută de drum”, o să vezi acolo menţiunea.
    @Dacia Plant Motorul 1.2 TCe din gama Duster facelift va avea 125 CP, cel al lui Captur are 120. http://www.automarket.ro/frankfurt-2013/dacia-duster-facelift-suv-ul-primeste-motorul-12-tce-de-125-cp-52804.html
    14 1
  • Dacia Plant
    @Sebastian: 5cp in plus sau in minus nu se observa la un conducator normal.
    21 7
  • Daca se observa sau nu, nu depinde doar de motor. Depinde de cum este reglat (ma refer aici si la cuplu) si depinde si de cutia de viteze. Si stim cu totii cum sunt reglate cutiile de pe Dacii fata de cele de pe Logan.
    In rest o masina faina, o pata de culoare in trafic, posibilitati multiple de personalizare la un pret bun. Nu are cum sa nu fie un succes. Restul e alta poveste.
    25 4
  • "...cum sunt reglate fata de cele de pe RENAULT", imi cer scuze. Offf, butonul edit... :(
    15 4
  • @Dacia Plant, poate că nu-i vei simţi, dar vor fi acolo.
    16 0
  • Din punctul meu de vedere masina este mai mult decat interesanta (am fost in show-room si am analizat-o), totusi imi place mai mult Juke, dar daca ma uit la bani nu stiu ce as alege.
    Dupa mine 2008, Trax, Mokka sunt sub Captur.
    Vizavi de articol:
    Nu ne-a placut
    Cuplul motor-transmisie nu excelează în materie de dinamism =>cam greu la cross-overe nu au declarat-o GT sau RS
    Lipsa sistem Start-Stop => cumnatul meu are pe Octavia 3 este super enervant in Bucuresti, nu cred ca este o mare problema
    Torpedo exagerat de mare şi inutil => chestie de gust mie imi place
    Bancheta din spate ar putea fi incomodă la călătorii lungi=> cred ca este adevarat
    31 6
  • Acum cateva luni m-am intalnit cu cei de pe forumul VAG si erau cativa care aveau acest sistem start-stop pe masini. Au zis ca diferentele nu sunt foarte mari, de multe ori insesizabile. Poate ca se reduc emisiile, insa nu prea se face economie de combustibil asa cum se crede. Iar acest lucru l-am aflat si in urma unor analize si informatii pe care le-am citit. Deci mie lipsa sistemului start-stop nu mi se pare neaparat o bila neagra. Daca privesti prin prista faptului ca se elimina mai putine noxe (uneori nu conteaza asta cand in jurul tau sunt masini cu motoare de cel putin 1.6 care polueaza de numa... ce faci tu e o picatura intr-un pahar cu apa) poate fi un avantaj. Daca te referi la economia de benzina, este un sistem nu prea eficient.
    16 3
  • Masina buna! Ce mai potrivita alternativa din segment dupa Nissan.
    21 6
  • antonny
    o lupta intre design ...4x4 ....diesel ......cumparatorul alege ce vrea la pretul asta
    5 4
  • @stefan
    daca si asta e low cost pai de Skoda Rapid ( de exemplu) ce sa mai zicem ?
    11 4
  • Si mie imi place torpedoul. E o mare aberatie din partea Automarket s-o puna la minusuri.
    27 7
  • Mi-ai facut seara mai hazlie: sa spui ca modelul asta e sub Mokka sau 2008 e gluma serii. Multumesc!
    12 8
  • Tocmai...ca spune ca R Captur e peste Trax / Moka... si sunt de acord !
    13 8
  • Renault
    Daca ar fi la prețul asta și made in France, ar fi bine.
    Insa auto Renault de la noi sunt in majoritatea lor din producția turceasca a marcii.
    Am avut 4 ani Clio 2 (made in Turkey, 1,5 dci) și am avut ocazia să constat diferențele calitative intre modelul produs in Franța și cel din dotare.
    18 8
  • interesant articolul....

    personal raman la prima impresie...masina asta e o tupeista declaratie de design. Daca Juke a socat, Captur respira design gandit si bine studiat. Concurenta are ce invata.....

    Cat despre interior....dezamagitor cand vine vorba despre calitatea materialelor dar se pot aduce putine critici la capitolul stil tineresc si practicabilitate. Nu stiu ce a "distrat" ornamentele de pe spatarele scaunelor fata (nu le prea vad rostul - apropos de practicabilitate) dar nu am "auzit" un cuvant scris despre protectia de plastic a scaunelor fata (probabil acest plastic dur se gaseste pe versiunile mai ieftine). Torpedoul exagerat de mare si inutil.....draga Sebastian ...asa, intr-o excursie de mai mult de 1-2 zile ai fost? Ceva de genul a 2000-3000km? Un fel de "turul Romaniei"? Tinand cont de dimnesiunile nu prea generoase a spatiilor de stocare din habitaclu, torpedoul ala inghite cu succes sticle de apa/suc, aparat foto (am zis aparat foto) harti, pungi cu snacksuri, pachete de servetele, etc. Deci....Dar singurul lucru pe care l-as reprosa acestui torpedou este modul de deschidere; mai precis faptul ca trebuie sa iti feresti bine genunchii sa il poti deschide la maximum.

    am vazut ca s-a facut vorbire despre start&stop. Exista vreo posibilitate de dezactivare? Daca da, atunci daca esti in Bucuresti (vad ca orasul asta devine o referinta in tot ce se numeste consum urban, eficienta sistemelor electronice, etc) il poti anula si poti polua la fel de mult ca toate dieselurile din jur. Altfel personal il vad ca fiind OK si il dezactivez cand pare sa devine inutil.

    parerea mea
    7 8
  • kim_vl
    @Sebastian
    Detin exact acelasi model ca cel prezentat de vreo 10 zile, insa am ceva probleme cu sistemul R-LINK. In fiecare dimineata nu mai vede cititorul de SD Carduri si USB-ul si, in consecinta nu mai vede navigatia, hartile si nici continutul stick-ului USB. Ulterior, in cateva zeci de minute-ore sistemul isi revine de la sine (cand ies de la servici functioneaza OK) sau ii fac o resetare la setarile de fabrica. Treaba asta se intampla fara exceptie zi de zi si o singura data pe zi. Tu ai observat ceva probleme de genul pe masina de test ?
    O alta problema ar fi ca, fata de diversele prezentari prealabile, meniul sistemului meu R-LINK pare mai sarac. De exemplu, nu gasesc niciunde (desi am cautat temeinic) meniul R-Sound pe care l-ai prezentat si tu. Ma poti ajuta si sa-mi spui unde l-ai gasit ?
    Multumesc !
    2 1
  • 6 litri / 100 km afara cu conduc economic?!? "Bun" consum, tinand cont ca un 1.2 tsi mers economic consuma 4.5(si mai putin daca vrei), chiar si pe automobile mai mari. Pe incercate!
    4 2
  • kim_vl
    @Sebastian
    Detin exact acelasi model ca cel prezentat de vreo 10 zile, insa am ceva probleme cu sistemul R-LINK. In fiecare dimineata nu mai vede cititorul de SD Carduri si USB-ul si, in consecinta nu mai vede navigatia, hartile si nici continutul stick-ului USB. Ulterior, in cateva zeci de minute-ore sistemul isi revine de la sine (cand ies de la servici functioneaza OK) sau ii fac o resetare la setarile de fabrica. Treaba asta se intampla fara exceptie zi de zi si o singura data pe zi. Tu ai observat ceva probleme de genul pe masina de test ?
    O alta problema ar fi ca, fata de diversele prezentari prealabile, meniul sistemului meu R-LINK pare mai sarac. De exemplu, nu gasesc niciunde (desi am cautat temeinic) meniul R-Sound pe care l-ai prezentat si tu. Ma poti ajuta si sa-mi spui unde l-ai gasit ?
    Multumesc !
    1 0
  • kim_vl

    Sevicii --> R Sound ??
    0 0
  • revenire

    R-sound-ul nu cumva e numai pe Clio?
    0 0
  • @Base,

    Motoare de turatie cu puterea maxima la 4900rpm si cuplul maxim la 2000rpm?!
    0 1
  • kim_vl
    @gelu
    La mine in meniul Servicii nu exista R-Sound.
    Pai in articolul de mai sus se vorbeste de R-Sound pe Captur.
    0 0
  • @kim_vl
    Vorbeşte cu cei de la reprezentanţă, poate e necesară o actualizare software.
    0 0
  • nu-i trebuie sistemul start&stop daca are butonul eco, pentru poluare si consum in oras.
    1 0
  • Are si sistem Start-Stop, daca il platesti
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru