Drivetest Volvo V40 Cross Country (2013-2016)

2.0 D4 177 Summum auto
Volvo V40 Cross Country (2013-2016) zoom
de Mircea Meșter, Foto: Ciprian Mihai
Vineri, 08.03.2013
Bufet suedez

Bufetul suedez este garantul faptului că o vacanţă poate fi personalizată la nivel gustativ la maximum. Nu rişti ca meniul a la carte să-ţi jignească gusturile, nu vrei să cauţi restaurante pierzând astfel timpul şi, în general, nu vrei să faci eforturi inutile când ştii că totul îţi poate fi dat pe tavă.

Dacă facem o paralelă cu zona auto, această caracterizare i se potriveşte perfect noului V40 Cross Country. În versiunea D4 Summum de 177 CP, testată de noi prin Carpaţii încă înzăpeziţi, modelul scandinav îţi oferă întreaga paletă de elemente de care ai nevoie şi nu ai nevoie pe o maşină. E un V40 ceva mai ridicat şi arată bine, chiar dacă nu are tracţiune integrală şi, deci, nu ştii dacă garda la sol ridicată te va ajuta vreodată în soft road. Suedezii i-au băgat în cap lui Bogdan la testul din Suedia că vorbim de fapt de un soi de rival pentru X1, şi dacă închizi ochii şi te uiţi printre gene chiar pare a fi un soi de SUV ceva mai modest ca apariţie.

Iar la interior... ei bine, la interior te simţi ca-ntr-un film care amestecă Star Trek cu Tânăr şi neliniştit. Tehnologie de ultimă oră şi ceasuri de bord digitale, totul împletit într-un sentiment familiar de maşină în care nu prea poate să ţi se-ntâmple nimic. La fel ca-n celebrul serial american care rulează neîntrerupt de 30 de ani. Mai ai şi airbag pentru pietoni care vine în standard, care îţi aduce puncte la impresia artistică, dar pe care nu vrei să-l serveşti niciodată. Exact ca în cazul unui bufet suedez.

Volvo V40 Cross Country (2013-2016)
2.0 D4 177 Summum auto

  • Pret de pornire 24.150 €
  • Pret model testat 44.620 €
  • Taxa auto 181 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

2.0 diesel, 177 de cai putere, 400 Nm şi o cutie automată cu şase trepte. Aceasta este caracterizarea seacă, rece, a inimii care a bătut sub capota modelului testat de Automarket. Pentru amatorii de statistică şi nu numai, vorbim de cel mai puternic diesel din gama compactei suedeze şi, deci, de unul dintre motoarele râvnite de toţi cei care se îndreaptă spre un V40, fie el simplu sau Cross Country.

Prima impresie: motorul este foarte silenţios. Sau, mai exact, maşina este foarte bine antifonată. Dacă singurul tău reper este cel sonor atunci când împarţi motoarele în două, în niciun moment nu ai impresia că ai pe mână un diesel clasic de doi litri. Rafinat, conceput pentru o maşină care îţi arată de ce e mai scumpă decât compactele de volum, dieselul de 177 de cai putere nu te va dezamăgi după ce vei fi hotărât să investeşti bani frumoşi în el.

La capitolul comportament dinamic, cutia automată cu care era dotată maşina de test poate fi perfecţionată mai ales în cazul răspunsului instantaneu la apăsarea pedalei, însă se achită plăcut de sarcini şi - foarte important - nu îţi lasă impresia că transmisia manuală ar fi fost o alegere mai inspirată. Mai ales în oraş. Din pachetul oferit de Volvo rezultă o maşină care foloseşte din plin cei 400 Nm la turaţii joase, undeva imediat sub linia de 2000 rpm, şi te ajută vizibil în depăşiri şi manevre de acest tip când hotărăşti să te simţi şofer adevărat.

Consum

Un diesel de 177 de cai putere este compromisul perfect între un motor care consumă puţin şi unul care îţi oferă ocazia de a simţi fiori pe şira spinării când ai nevoie de putere. Ei bine, motorul testat nu e benzina T5 de 254 de cai pe care mulţi şi-ar dori-o, dar pe care tot atâţia o evită mulţi din cauza consumului ridicat, dar nici D2-ul de 115 cai putere cu care simţi că poţi încojura ceva mai anemic Europa cu un singur plin. 

Producătorul suedez spune că maşina mănâncă 5.2 litri în regim mediu mixt, cu 4.3 litri/100 km în regim extraurban. Cifrele îl aşează pe locul al doilea în segment în această categorie de putere dacă îl comparăm cu SUV-urile mici cu tracţiune faţă şi cutie automată produse de BMW, Mercedes-Benz, Audi sau Range Rover (ultimul cu 150 de cai putere, cel mai puternice diesel disponibil 4x2), după X1.

Dacă filmul sună frumos, în viaţa reală avem de-a face cu o maşină care plăteşte tribut cutiei automate. Pentru a obţine cifre apropiate de ce afişează Volvo în fişa tehnică, trebuie să mergi atât de atent încât mai bine te-ai apuca de lucruri în care migala e plătită bine, cum ar fi asamblarea navetelor spaţiale NASA. Dacă te simţi bine la volan şi mergi pur şi simplu normal, consumul în afara oraşului ajunge la circa 7.0-7.5 litri/100 km.

Performanţe

V40 Cross Country se poziţionează la mijlocul clasamentului acestui segment în ceea ce priveşte performanţele pure, pe hârtie. Cu 8.3 secunde pentru 0-100 km/h, maşina se situează exact în zona "gri" a concepţiei populare, asta însemnând că nu vorbim de maşină lentă, dar nici de unul dintre reperele segmentului în materie de viteză şi acceleraţie. Vestea bună este că cel mai rapid model cu motor diesel echivalent se află la doar 0.5 secunde mai jos (BMW X1 sDrive 20d). Cel mai lent este Range Rover Evoque, care nici măcar în versiunea sa de 190 de cai putere (4x4) nu coboară sub 10.0 secunde.

Volvo anunţă o viteză maximă de 210 km/h pentru modelul său, suficient pentru a ajunge rapid dintr-o parte într-alta a Germaniei la nevoie.

Interior

În versiunea testată de noi, V40 Cross Country era dotat cu aproximativ toate elementele pe care le-ai putea pune pe propria maşină în cazul în care te hotărăşti să-ţi configurezi una. Tapiţeria din piele crem Saltholmen Blond/Espresso Blond, adică un soi de gri deschis amestecat cu negru, este standard pe versiunea de echipare Summum, deci Volvo primeşte puncte pentru asta. Ornamente interioare cromate, cadru texturat de culoarea cuprului pentru butoanele de pe consola centrală "plutitoare" şi ceasuri de bord complet digitale care imită analogul atât de bine, încât te gândeşti că soluţia asta ar fi trebuit adoptată de ceva vreme de mai mulţi producători. Şi, în general, o atmosferă caldă, primitoare, confortabilă, element care este mai presus de materiale şi de modul în care sunt ele îmbinate şi care ţine probabil de zeci de ani de încercări Volvo de a transforma maşina într-un mediu ceva mai prietenos, mai "digerabil".

Ai spaţii pentru depozitare, iar pe capacul segmentat de plastic care acoperă suporturile de pahare poţi lăsa un telefon să se odihnească fără a risca să-l pierzi ărintre scaune la o frână bruscă. Evident, există şi inconveniente, cele mai importante fiind cele legate de modul în care accesezi setările instrumentarului de bord, ale climatizării şi ale sistemului audio. Asta pentru că numărul de butoane de pe consola centrală - cu tastatura numerică deja clasică Volvo, dar aproape inutilă în viaţa de zi cu zi de la bord - tinde să-l depăşească pe cel dintr-un Opel Astra, iar asta e cu adevărat o performanţă. Şi încă ceva: portbagajul este destul de modest, chiar dacă acesta beneficiază de încă un "etaj" ascuns sub aparentul fund textil. Cu 335 de litri, V40 Cross Cuuntry are un spaţiu pentru bagaje cu doar 15 litri mai mare decât al lui Dacia Sandero, de exemplu.

Preţ de achiziţie

Volvo V40 este fără îndoială un produs premium şi doar câţiva kilometri la bordul acestui model îţi va arăta foarte clar că te afli într-o compactă în care atenţia la detalii, materialele şi tehnologia depăşesc în unele cazuri oferta mărcilor germane care ocupă zona superioară a eşicherului auto. Volvo V40 Cross Country nu este cu mult mai scump decât V40-ul simplu (în medie, diferenţa este de circa 1500 de euro), iar feeling-ul este comparabil, pentru că singurele diferenţe majore se află la exterior, acolo unde de obicei nu-ţi priveşti maşina în mers decât după ce-ai vândut-o. Depinde de fiecare dacă designul ceva mai "rebel" al lui V40 Cross Country este atât de atractiv încât să merite această diferenţă, mai ales când vorbim de o versiune cu acelaşi motor şi cu aceeaşi tracţiune faţă.

La nivelul segmentului, V40 Cross Country 2.0 de 177 CP cu transmisie automată se dovedeşte a fi cea mai ieftină variantă pe care poţi conta. Iar diferenţa de preţ între modelul suedez şi concurenţa directă merge de la 2000 de euro până la un aproape incredibil 10.000 de euro în cazul aproape inexplicabilului Range Rover Evoque 2.2 de 150 CP, model care vine cu transmisie manuală.

Puteţi intra în posesia unui V40 Cross Country cu acest motor şi cu această transmisie de la 36.100 de euro. Versiunea testată de noi beneficia de câteva pachete adiţionale (Driver Support, City Intro şi Business PRO) care au dus preţul exemplarului de test la aproape 45.000 de euro.

Siguranţă

La capitolul siguranţă ar trebui să închidem socotelile uşor, pentru că V40 este, începând cu toamna anului trecut, cel mai sigur model testate vreodată de EuroNCAP. Şi e normal: pe lângă grupul de airbag-uri clasice, Volvo aduce şi deja cunoscutul airbag pentru pietoni, care garantează că un eventual impact nu se va lăsa cu urmări.

Până la impact, însă, Volvo V40 încearcă din răsputeri să evite orice fel de problemă de acest tip prin armata de sisteme active din pachetul City Safety. Maşina frânează singură dacă tu eşti distras în oraş, recunoaşte pietonii, recunoaşte maşinile şi, începând cu luna mai, va recunoaşte chiar şi bicicliştii. În plus, sistemele şi camerele aşezate de jur împrejurul maşinii te ajută să rulezi pe autostradă fără a apăsa pedalele (am testat Cruise Control-ul Activ pe Bucureşti-Ploieşti şi funcţionează impecabil), să nu depăşeşti banda de rulare, să nu depăşeşti dacă în unghiul mort se ascunde o altă maşină şi, în general, să nu loveşti maşina când tu nu eşti atent.

Paranteză: scopul declarat al Volvo este acela de a dezvolta până în 2020 maşina în care nimeni nu va fi rănit sau ucis. Deci probabil că suedezii se vor abona la multe note maxime la categoria siguranţă în următorii ani pe Automarket.ro şi nu numai.

Ţinută de drum

Fiind uşor mai înaltă decât V40, versiunea V40 Cross Country este concentrată pe ceva mai mult confort decât aceasta. Suspensiile sunt însă departe de a fi unele moi, feeling-ul fiind că suedezii au echilibrat pe cât posibil nevoile tuturor tipurilor de clienţi pe care îi pot atinge cu această maşină. V40 nu are suspensii reglabile în gamă, deci vei fi sigur că ceea ce testezi înainte de cumpărare va fi ceea ce vei avea ulterior. 

Am avut norocul de a testa maşina atât pe zăpadă, cât şi pe şosea şi pe autostradă, iar echilibrul este menţinut cât se poate de bine în condiţiile date. Dacă nu te simţi pilot pe serpentine, dacă nu ataci gropile cu 100 de km/h doar pentru că ai impresia că o maşină făcută de suedezi trebuie să fie durabilă şi dacă nu vrei să treci şinele de cale ferată prin locuri prin care nu-şi permite nici urşii, nu vei avea probleme în a descoperi o maşină de familie foarte plăcută. În toate celelalte cazuri, vei simţi ruliu, tangaj şi alte fenomene care denotă faptul că nu avem de-a face cu o sportivă creată pentru a fi testată pe circuit.

Vizibilitate

V40 Cross Country este o maşină aerisită, iar asta se traduce prin apariţia unor zone vitrate îndeajuns de largi încât să nu-ţi facă probleme reale. Singurul semn de întrebare vine în dreptul lunetei, care plăteşte tribut spatelui sculptat de la exterior şi este uşor cam mică şi înclinată. Dar te obişnuieşti, iar senzorii de parcare sunt acolo pentru a te ajuta dacă nu te descurci în prima fază.

Tehnologie

Volvo şi-a dotat cel mai nou model din gamă cu majoritatea sistemelor pe care suedezii le-au dezvoltat în laboratoarele proprii - şi nu numai - în ultimii ani. Pe lângă lista de elemente de siguranţă activă şi pasivă menţionată ceva mai sus, noul V40 Cross Country are avantajul de a te face să te simţi într-o maşină în care totul se desfăşoară natural. Şi când spun "totul" mă refer implicit la conexiunile dintre telefon şi maşină, de exemplu, care au loc instantaneu şi fără bătăi de cap. E uşor astfel să asculţi piesele care te ţin în priză la volan, să vorbeşti la telefon fără teama Big Brother şi chiar să-ţi porneşti maşina şi încălzirea print-o aplicaţie specială pe care Bogdan a testat-o în Suedia

Nu trec peste acest capitol fără a nota din nou display-ul digital care ia loc ceasurilor de bord, acesta fiind ultrapersonalizabil şi oferindu-ţi, astfel, exact lucrurile de care ai nevoie în orice moment. 

Design

Este imposibil să nu observi un V40 Cross Country în oraş, pe şosea sau într-o parcare. Maşina are un aer matur, german, dar fără a exagera cu linii stricte care să transforme emoţia în caiet cu pătrăţele şi sentimentele în legi inatacabile.

Versiunea Cross Country a lui V40 este îmbogăţită faţă de modelul "normal" cu o serie de elemente adiţionale care colorează atmosfera. Praguri, spoilere, lumini LED diferite şi un look ceva mai "musculos" care te atrage. Jantele de 18 inch de pe modelul testat sunt botezate Mefitis şi vin în două nuanţe neutre care echilibrează spectacolul oferit de vopseaua arămie. Volvo a creat pur şi simplu o maşină frumoasă.

Nu ne-a placut

  • Performanţe modeste
  • Spaţiu portbagaj modest
  • Numărul de butoane pe consolă
Date tehnice - Volvo V40 Cross Country (2013-2016) 2.0 D4 177 Summum auto
Combustibil
Diesel
Nr. usi
5
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1984
Lungime mm
4370
Putere maxima CP (rpm)
177 (3500)
Latime mm
1783
Cuplu maxim Nm (rpm)
400 (1750)
Inaltime mm
1458
Viteza maxima km/h
210
Greutate kg
n/a
Acceleratie 0-100 km/h s
8.3
Ampatament mm
2646
Tractiune
fata
Volum rezervor litri
60
Cutie viteze
A
Volum portbagaj litri
335
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Volvo V40 Cross Country (2013-2016)

Ultimele teste

Comentarii (25)

  • ...deci astept pana in mai....
    18 12
  • un oarecare
    Frumoasa masina nimik de spus!Pretul e pe masura dotarilor, dar intotdeauna se poate face un discount!
    30 5
  • FlorinC
    Si mie imi place Volvo, dar 45.000 mi se pare aberant de mult pentru ce ofera, sa fim seriosi, sunt o gramada de variante mai bune si ramai si cu minim 10.000 in buzunar.
    La urma urmei ramane chestie de gusturi.
    Si pana la urma , 150 sau 177 de cai?
    14 25
  • amelya
    masina super faina,daca mi-as schimba masina pe care o am volvo v40,de care sunt multumita sigur asta mi-as lua-o!!! foarte faina!!! volvo nu se compara cu nimic!!!
    9 5
  • AndreiRN
    Pt o masina chinezeasca cer enorm de mult.
    9 59
  • arogantul
    e D3 sau D4?
    9 2
  • arogantul
    cred ca de juma de an cel putin va spun sa testati si un volvo cu powershift ca sa obtineti si un consum decent de combustibil. Pt ca altfel o sa se creeze imaginea falsa ca toate volvourile automate sunt gurmande, ceea ce taranilor gen AndreiRN le convine de minune.
    Deci , dragi reporteri AM ca sa nu va mai plangeti de consum ca niste mori stricate si la urmatorul test cu volvo, testati si un powershift

    poate un V60 D2 start-stop Powershift.
    11 4
  • Andrian
    @AndreiRN
    Dar de Range Rover ce zici? O masina indiana??? Enorm de scumpa pt niste parliti si jegosi de indieni?
    14 2
  • Poate avea orice sistem, de un accident nu te fereste nimeni.
    Si cum sa dai 45.000euro pe masina asta ? Ia faceti o ,,razie" , chiar si sh la masini de 1 an cu sub 20.000km sa vedeti ce masini superbe va puteti cumpara de banii aia.
    20 25
  • inexorabil
    MIrcea, de ce consideri ca performantele acestui V40 sunt slabe? Mie nu mi se pare. Si, oricum, prefer acest Diesel decat cel de Fiat sau de Isuzu, cu care s-a imbarligat GM, desi avea odinioara ditamai Divizia Diesel in spate.
    18 8
  • legionarul
    am cateva intrebari retorice de altfel pt unii dintre userii care au comentat mai sus.aveti cumva in buzunar 45.000-50.000 de euro in buzunar???ati testat masina asta macar 2-3 zile sa vedeti daca isi merita banii sau nu???atunci de ce comentati aiurea in tramvai??ca vai ca e prea scump ca nu merita ca nu stiu ce.da,sunt poate pe piata multe optiuni mai mult sau mai putin rentabile dar daca cineva vrea sasi ia acest volvo chiar cu toate optiuniile sa ajunga la 45.000 de euro isi va lua si se va sterge la fund cu pareriile celor care il considera piperat.orce masina premium cu toate dotariile ajunge la preturi din astea cei drept piperate
    14 8
  • Astept un exemplu de masina NOUA, in aceeasi suma, cu dotari/performante/consum/siguranta mai bune decat acest V40.
    Concret, nu povesti, ca la povesti ne pricepem toti.
    31 9
  • @ztele: Bmw x5, 2012, max 20.000km, 3.0d, cu 40.000euro, dotari full, sunt o multime. Sau noul a6, 3.0tdi full, tot din 2012 cu max 30.000km, Seria 5 3.0d, 2012 cu 800km, Mercedes GLK nou, AUDI Q3, Q5, VW TOUAREG NOU. Si in plus explica-mi si mie cand vei folosi toate sistemele ? Din cate observ nimeni nu are nevoie mai multa decat incalzire in scaune, directie asistata, xenon, aer conditionat automat, senzori de parcare si un sistem audio bun, tempomat. In rest cand le folositi celelalte ? Sunt o multime de variante. Nu am voie sa pun linkuri. Nu isi merita banii. Mai bine as alege un XC60.
    12 31
  • @ztele
    Vei mai avea de asteptat pana copie si germanii sistemele de siguranta :)) Apoi probabil ca vei afla un raspuns. Pana atunci jafurile SH germane sunt foarte bine vazute si cumparate la un pret deosebit :) Oricum nu conteaza cat polueaza si ca au cate 300.000 km reali, insa in bord indica doar 100.000 :) Expertii romani se pricep cel mai bine la masini, deci sa nu-i contrazicem. Luati SH-uri germane cu motoare inventate de Otto.
    21 8
  • @ScorpyonVAG
    Ai uitat sa mai metionezi ceva din dotarile cele mai importante ale unei masini pentru ROmania: antena si statie care iti da voie sa circuli cu masinile enumerate de tine cum vrea muschiul tau pentru ca stii unde e politia si unde trebuie sa fii "cuminte". I rest, daca avem masina germana suntem cei mai tari.
    Sistemele de siguranta sunt proiectate de cele mai mutle ori sa functioeze doar o data si bine.
    21 7
  • arogantul
    scorpionVAG a demonstrat mai mult decat suficient ce meltean este.

    Ztele vrea exemple de masini NOI, si el da exemple de masini SH,
    ztele vrea exemple de masini care ofera aceeasi siguranta si S-VAG da exemple de masini care au fost depunctate serios la testele IIHS de anul trecut ( A6, seria 5 )
    14 2
  • Explicati-mi si mie ce sisteme asa sofisticate are masina asta de o tot laudati atata ? La ce folosesc ? Nu te ajuta la viteza mare nici tata sistemului. Trebuie sa conduci preventiv pentru evitarea pericolelor. Asa ca lasati-ma cu sistemele astea .
    Despre reversul medaliei nu v-ati gandit ?
    Cand se defecteaza un sistem din asta cat costa ???
    13 19
  • bai vag mai pleca cu sh tale nu mai ridica masinile vag in slavii, peste cativa ani nu o sa mai deosebsti vw de audii sau de skoda sau de seat sau de ce mai au ei.
    nu vin cu nimic nou toate o apa si un pamant
    12 5
  • Catalin
    Bai fratilor. Nu mai comentati ca e scumpa, ca nu merita banii... Pentru venituri modeste exista DACIA LOGAN. Daca iti iei un VOLVO nou, inseamna ca ai venituri lunare de cel putin 2-3000 de euro/luna. E o masina scmpa de intretinut... Cine doreste un VOLVO vrea altceva..... mai deosebit. Niciodata VOLVO nu va avea ca target sa vanda cat Skoda.
    19 2
  • inexorabil
    Bile albe de la mine pentru @legionarul si @Catalin. Ne-am cam "expertizat" cu totii; in curand vom cuteza sa-L consiliem si pe Dumnezeu cum sa-Si faca treaba "fara fisuri".
    Dintotdeauna Volvo si Saab (dar si marcile premium GM si japoneze) sunt scumpe la achizitie si costisitoare la mentenanta tocmai fiindca folosesc materiale de calitate, ca asa sunt educate din nastere! (dar na! nu fac casa buna cu trufia noastra de a tanji dupa superbolizi care sa se vanda cu preturi de aprozar - "triada" germana cunoaste perfect aceasta slabiciune a noastra si de aceea procedeaza in asa fel incat sa ne arda......la buzunar, caz in care acceptam cu capul plecat, cu foamea in gat spoliati de banci, fara sa ne mai pese de cerbicia initiala de a plati putin, ca de! capra moare de raie, dar tine coada sus :D). Dintre ele, Griffin-ul a falimentat din cauza nerentabilitatii comerciale, dar vina poate fi atribuita doar miopiei omenirii, care n-a apreciat-o, nu politicii manageriale a unui concern. Care ar fi putut sa-i aplice n-shpe mii de gadget-uri, zorzoane, spoilere si leduri si s-o promoveze cu munti de publicitate, caci tot in zadar ar fi fost, fiindca, de obicei, cu prejudecatile si preferintele oamenilor, ca si cu tampeniile lor, te lupti fara sanse de izbanda.
    Repet a nu stiu cata oara: nu agreez Volvo, insa preturile acestei marci sunt perfect justificate. Ajunge doar sa pipaiesti "produsul" si te vei convinge in acest sens, fara drept de apel si fara sa fii vreun avizat sau, hm, "expert". Dar - nota bene - din scaunul rotativ confortabil, acaparati de ticul nervos si obsesiv al tastarii, chiar ne simtim "inexorabili" in "judecarea realitatii inconjuratoare". Si totul din cauza dezvoltarii fara stavila a tehnologiei, care nu urmareste decat "interconectivitatea sterila a masinilor vii"......Noi am devenit acelea! Asa ca nu greseste cine ne recomanda "get a life!" :D
    15 5
  • cam multicel pentru un focus cu steroizi.
    5 15
  • Ps. "Puteţi intra în posesia unui V40 Cross Country cu acest motor şi cu această transmisie de la 36.100 de euro. " Pretul este de 31,950 Euro nu 36.000.

    Pachetul Summum testat de voi este 4150 Euro + Vopsea+ Navigatie + Trapa+ Cruise control Adaptiv, lane departure warning, + camera spate + senzori fata spate + pachet lumini + multe alte lucruri ajung la suma vehiculata mai sus.

    Un V40 cross country 1.6 Diesel 115cp, cutie manuala are pret de 24,150 Euro cu TVA. Adica ceva mai mult peste noul golf.
    19 2
  • Pentru "amelya"

    masina super faina,daca mi-as schimba masina pe care o am volvo v40,de care sunt multumita sigur asta mi-as lua-o!!! foarte faina!!! volvo nu se compara cu nimic!!!


    Reformulare:
    Volvo se compara cu orice! Nimic nu se compara cu Volvo!
    7 2
  • ANONIM
    ODATA PE VREMEA LUI CEASCA AM FOST PLECATI IN AFARA TARII!,NU AM MAI FOST IESITI NICIODATA PANA ATUNCI! CAZATI LA HOTEL ,DIMINEATA NE-AM ASEZAT LA MASA SA LUAM MICUL DEJUN! ASTEPTAND LA MASA VREO 10 -15 MIN SA NE SERVEASCA CINEVA ,APRE UN CHELNER SI NE SPUNE CA DIMINEASA RESPECTIVA AVEAM BUFET SUEDEZ!!!! LA CARE UNUL DINTRE NOI SPUNE ! PAI CAND VIN SUEDEZII NOI O SA NE SCULAM!!
    2 1
  • cineva spunea ca pentru o masina de 40.000 de euro tre sa ai venituri de 2000-3000 euro/luna, asta insemnand numai pentru achizitie doi ani de munca, dar nu-I nimic, mananci paine cu margarina si te dai cu Volvo. natie de cretini, la 2000 de euro/luna iti poti permite cel mult o fabia, acum inteleg si eu de ce e plina tara de masini de top, romanul prefera sa se dea mare decat sa-si traiasca viata, oare cati din posesorii de bemveuri,volvalauri, etc isi permit sa cheltuiasca 2000-3000 de euro pe o saptamana de concediu?
    1 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru