Volkswagen va concura în Campionatul Mondial de Raliuri începând din sezonul 2013 cu modelul Polo R WRC, iar planul iniţial prevedea ca echipa de uzină să folosească cinci maşini: una pentru cei doi piloţi de bază (dintre care doar Sebastien Ogier a fost confirmat) şi alte trei pentru tinerele talente care concurează deja pentru constructorul german: Andreas Mikkelsen, Kevin Abbring şi Sepp Wiegand.
După înlocuirea lui Kris Nissen cu Jost Capito la conducerea diviziei de motorsport, planurile celor de la Volkswagen au suferit câteva modificări. Astfel, rămân valabile doar cele două maşini pentru piloţii titulari, cu posibilitatea unei maşini suplimentare pentru unul dintre cei trei tineri piloţi ai echipei.
"Există un scenariu plauzibil să avem chiar şi a treia maşină la start. Dar numai dacă totul este sub control şi dacă totul funcţionează aşa cum ne imaginăm. Când se va întâmpla asta, în 2013 sau 2014, depinde numai de modul în care progresăm în cadrul echipei.
Există deja o nouă generaţie de tineri piloţi talentaţi. Un exemplu este Andreas Mikkelsen, un mare talent pentru IRC. În prezent lucrăm cu Andreas Mikkelsen, Kevin Abbring şi Sepp Wiegand, dar nu vom pune trei piloţi în maşină în acelaşi timp, ci unul câte unul", a declarat Capito pentru publicaţia germană Rallye.Volkswagen nu a anunţat încă numele coechipierului lui Ogier pentru sezonul 2013, însă presa internaţională a speculat că Jari Matti Latvala, în prezent la Ford, a semnat deja un contract cu constructorul german. Capito nu a negat această informaţie, preferând să amâne un anunţ oficial.
"Prima maşină este pilotată de Sebastien Ogier. Pentru a doua maşină nu putem spune nimic", a precizat el.
Via | Autosport
Comentarii (0)