Volkswagen va începe în august testele pentru noul regulament WRC din sezonul 2017

de Daniel Popescu
Joi, 06.08.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen va demara în luna august primele teste cu un Polo R WRC echipat conform noului regulament tehnic pentru sezonul 2017.

Esential 2017 este anul in care regulament tehnic al WRC va fi modificat
380 de cai putere vor avea masinile de WRC incepand din sezonul 2017
Volkswagen va deveni în luna august primul constructor din Campionatul Mondial de Raliuri care efectuează teste cu o maşină echipată cu componente specifice viitorului regulament tehnic care va fi implementat din sezonul 2017.

Potrivit unor informaţii dezvăluite de site-ul oficial al competiţiei, constructorul german va utiliza în acest scop maşina Polo R WRC din sezonul 2015 cu elemente de caroserie specifice regulamentului pentru 2017.

Până la sfârşitul anului, Volkswagen intenţionează să efectueze teste timp de aproape două săptămâni, iar responsabil pentru acestea va fi Marcus Gronholm, pilotul de evaluare al echipei germane.

"Piloţii titulari ai Volkswagen vor fi ocupaţi cu testarea actualului Polo în pregătirea raliurilor de anul viitor, aşa că Gronholm va juca un rol major acum şi în special anul viitor", a declarat o sursă pentru site-ul oficial al WRC.

Un prim test complet cu o maşină construită din fabrica pentru regulamentul de peste doi ani este aşteptat în perioada aprilie-iunie 2016.

Noile reguli din WRC pentru sezonul 2017

Intenţia FIA este ca, începând din 2017, maşinile de WRC să fie mai rapide prin creşterea puterii motoarelor de la 300 CP la aproximativ 380 CP, care se va realiza prin creşterea restrictorului turbinei de la 34 la 36 mm, dar şi prin reducerea masei totale cu 25 de kilograme.

În plus, aspectul vizual al maşinilor va fi mai agresiv, în special prin relaxarea semnificativă a regulamentului.

Lăţimea maximă a maşinilor va fi de 1875 mm, însă constructorii vor avea mai multă libertate în jurul caroseriei, inclusiv în părţile laterale ale barei frontale de protecţie. De asemenea, echipele vor putea monta diverse componente aerodinamice în faţa pneurilor de pe puntea faţă, iar aripa spate va fi semnificativ mai mare.

Pentru moment, noile reguli nu au fost incluse în regulament, iar cerinţele pentru procesul de omologare vor fi stabilite doar după o serie de discuţii care vor avea loc între departamentul tehnic al FIA şi constructorii implicaţi în WRC.

Via WRC

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru