Volkswagen ar putea concura in WRC cu Scirocco, Polo sau Golf
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen a anuntat luni ca va participa si in editia 2011 a Raliului Dakar, insa constructorul german nu a confirmat inca planurile privind competitiile din sporturile cu motor in care va activa incepand din 2012.
Numele Volkswagen a fost legat anterior atat de un posibil statut de furnizor de motoare in Formula 1, cat mai ales de o participare in Campionatul Mondial de Raliuri.
Potrivit ultimelor informatii, germanii analizeaza in continuare posibilitatea de a concura in WRC incepand din 2012, insa au extins spectrul de modele cu care ar putea lupta de le egal la egal cu Citroen si Ford. Astfel, daca anterior Scirocco a fost singurul model inclus in plan, Volkswagen analizeaza in prezent oportunitatea de a concura cu Polo sau Golf.
In cazul in care planul de a participa in WRC in 2012 va fi aprobat, Volkswagen va trebui sa faca un anunt oficial pe aceasta tema in urmatoarele luni, pentru a avea suficient timp la dispozitie pentru a pregati masinile pentru competitie.
Via | MaxRally
"Se anunta o disputa interesanta intre posesorii de golf 4 tdi 98´ cu numere de bulgaria sustinuti de cei cu golf 5 tdi candywhite 1.6/1.9 tdi cu plafon negru foliat si jante de tabla cu capace, si posesorii de clyo symbol respectiv renault megane 1.5 dCi cu motoare de logan si materiale care se exfoliaza la 50 de mii de km."
Sa nu uite ca ziceau ceva si de F1.
In rest, F1, nici nu mai comentez...
Astea-s niste stiri pt fani... oare sa participe oare sa nu... inca nu sunt hotarati dar adevarul e ca e foarte greu si riste sa te faci de RAS.... Asa ca WV sa-si vada de ciurucurile de polo si golf pt strada, ca mai bune de atat nu stiu sa faca.
Si-au luat-o in freza foarte repede de la "pejeu" in Le Mans si in wrc stiu bine ca si-o fura original. Stai tu linistit ca daca intra nu vor trece nici de Ford, sa nu mai vorbim de Citronel.
Pt fani sunt cei mai tari. E normal sa fie asa. Trebuie sa castige bani si Vw de pe urma credulilor.
Ca sa fac o analogie: toti fanii BMW erau in extaz cand a intrat in F1. Si ce a facut BMW acolo? NIMIC ! .....
Noroc ca Mercedesu ii mai spala pe nemti "pe fata" ca in rest totul e marketing.
Tu nu pricepi ca daca intra si se fac de kkt, paleste imaginea creata in ultimii ani. E ceva ce nu isi permit. asa ca .....hai pa!
Asa au facut in Dakar, asa au facut in WTCC, iar de Le Mans nu mai vb (puteti sa urlati voi cat vreti, dar dupa aproape 10 ani in care maturi pe jos cu concurenta normal ca vine un an in care ti-o furi, da stati voi linistiti ca anu asta va fi strans. Ca sa nu mai spun ca daca Audi nu se plictisea si nu ii venea ideea sa incerce sa castige cu un motor Diesel si in ziua de azi vedeati R8 defiland la 8 tururi de celelalte masini).
Sa stai voi linistiti ca baietii se pregatesc si daca considera ca e oportun o sa se implice. Bani au sa intre si maine, dar inca nu-s pregatiti.
Pai si cand a participat prima data in Dakar cu Tuareg le dadea cineva vreo sansa in fata lui Mitsubishi? Mai ganditi-va. In plus VW cam stie cu ce se mananc WRC, omiteti faptul ca Skoda a fost ceva timp pe-acolo cu Octavia si acum e la o clasa inferioara cu Fabia. Si fiti siguri ca VW are acces la proiectele Skoda din motorsport oricand doreste.
Si la fel e si in F1. Nu e faza ca ti-o furi. E adevarat ca la inceput e mai greu, dar cu multi bani si conducere buna in cativa ani poti face o treaba buna (nu precum Toyota, care se pare ca au avut bani degeaba). Caz concret? De exemplu Red Bull. :)
Toata lumea stie sa faca motoare acum, mare diferenta intre ele nu e. Diferenta e facuta de sasiu si aerodinamica.
In plus discutia asta nu are sens. Ideea cu VW in F1 e o fumigena de presa.
Cat despre Red Bull, daca voi ati inteles ca am vrut sa spun ca are motor de VW... :)) . Ideea era ca nu trebuie sa ai cine stie ce renume ca sa poti sa fi bun in F1. Red Bull este un exemplu de echipa care a luat ceva din mai multe parti si au facut treaba buna. Cine le dadea vreo sansa acum 4-5 ani?
2008 -Peugeot 207 S2000
2009 -Peugeot 207 S2000
daca tot veni vorba si de IRC....
APROPE La fel ca in WRC unde CITROEN domina de 6 ani, peugeot domina IRC de 3 ani...
Mai sunt si altii??? vine WV???? hahahah
Trepanatule, daca tu conduci un Peugeot sau un citroen creste inima in tine ca sunt Nr.1 in WRC ? pai masinile alea costa de 1000 ori mai mult si nici un surub nu se potriveste cu masina de serie. Adica dupa mintea ta ingusta preferi un 206 in loc de Seria 3 de al Bmw pt ca Bmw nu e nr 1 intr-o competitie nu ?
VAG produce Veyron si Lamborghini si se gasesc 3 carnati sa zica ca ei nu au tehnologia lui Renault sau a lui Citroen. Orice tehnologie care nu se dezvolta se cumpara.
Chiar te provoc sa imi zici masini de la citroen si peugeot care se apropie macar de GTI ca sa nu mai zic de R32 / 20. Si chiar si din franta zi mi tu mie ca e peugeot sau citroen sunt peste divizia sport de la renault...
Mai gandeste un pic inainte sa apesi pe taste.
se agita si ei ca un leu si 25 de bani pe acilea
vom trai si vom vedea care pe care.
Momentan francezii sunt elita. Mai incolo...cine stie
Oricum e putin jenant pentru VW, care in momentul asta sta foarte bine financiar fata de ceilalti sa se scarpine in cap daca sa intre sau daca nu.Daca sunt asa de tari la tehnologie iar banii nu sunt o problema ce se tot framanta ... c-o fi, c-o pati......sa intre in lupta (adica...ma bag in WRC dar daca iau bataie....imi pierd clientii)
Este clar ca au morcovu' ca daca dau rateu ...aia sunt.
@eu
Asa....pune sare pe rana !! :DDD
VW mai au o problema majora.
Le trebuie un pilot mai bun ca Loeb....
Asa si aici...adica daca oamenii au vazut ca wrc nu mai e ca pe vremuri, trebuie sa investeasca in pierdere doar ca sa satisfaca frustrarile unora si orgoliile altora.
Iti insir o lista cu cele mai cunoscute si mai bune hothatchuri din 2005 pana azi Golf GTI, focus ST, Civic Type R, Meganne sport, Cupra . Multe din ele au si castigat numeroase premii. Arata mi terog citroenurile si peugeoturile.
Stiu vreo 4 persoane care si-au cumparat Golf pt ca toata lumea are deci trebuie sa fie si ei ca restu sau pt ca e nemteasca, de parca asta e o garantie a calitatii...
Apoi daca VW nu vrea sa se bage in WRC la ce kkua arunca cu stiri aiurea. Probabil sa dea apa la moara la fani. Sa ii "gadile" si sa ii fidelizeze sau cum....
Daca se lauda ca sunt cine sunt sa isi arate fortele, daca nu sa stea in banca lor...
Oamenii normali isi cumpara masini normale....
Daca esti ahtiat de viteza baga banu, inchiriaza o masina tare si mergi pe circuit cu ea, la karting sau altele .....nu pe strada bah........
Dar la noi ce sa ceri omului...e greu
El trebuie sa arate cu ce viteza merge la ceilalti de pe strada ca altfel prostu nu e si fudul........
Serios acum se vede frustrarea la tine. Nu cred ca aia condus vreodata o masina de peste 75 de cai. Dar sunt convins ca la experienta ta in hothatchuri poti sa ne inveti pe noi si pe sutele de jurnalisti auto din lumea asta...Eu cred ca tu esti de fapt urmatorul Jeremy Clarkson.
Eu am condus cel putin odata fiecare din hothatchurile pe care le am insirat si crede ma, nu iti trebuie circuit sau viteze de 1000kmh ca sa te bucuri de ele. Este vorba de cum sta masina, cum se aude, cum se simte, cum vireaza si apoi abia cum te impinge in scaun.
Oricum te invit pe tine sa conduci sportiv in NFS si pe sutele de circuite din romania si ramanem noi frusrtatii cu hothatchurile astea nasoale rau de tot..,Bleah mi e si scarba de ele...