Anunţul revenirii este unul surprinzător, mai ales în contextul în care francezul s-a dedicat anul trecut unei cariere în Campionatul Mondial de Turisme (WTCC), însă rivalii de la Volkswagen suspectează că apariţia lui Loeb este de fapt parte a unei campanii special gândite pentru a obţine victorii.
Noul regulament prevede că piloţii vor pleca în ordinea clasamentului general în primele două etape ale sezonului, astfel că un pilot care concurează mai rar şi este mai slab poziţionat în clasament va pleca printre ultimii, element care îi va acorda mai multe şanse de victorie în raliurile desfăşurate pe macadam.
Potrivit lui Jost Capito, şeful celor de la Volkswagen, Citroen intenţionează să-l folosească pe Loeb în astfel de raliuri cu scopul de a obţine victorii. "În locuri precum Mexic, nu este posibil ca pilotul care deschide drumul să câştige raliul. În astfel de evenimente, dacă o echipă aduce un alt pilot, precum Loeb, atunci acesta va câştiga. Este simplu. Am auzit că Loeb va reveni la Monte Carlo, dar sunt sigur că va face mai multe etape. Sunt sigur că va veni la trei sau patru raliuri şi că poate face multe puncte pentru ei", a declarat el.Într-o astfel de situaţie, Capito crede că Loeb ar face mai mult rău competiţiei în cazul în care ar câştiga câteva etape înainte de a reveni în WTCC.
"Ce mă deranjează este că, dacă Loeb vine şi câştigă trei sau patru raliuri, pleacă şi nu parcurge tot sezonul.
Din exterior, toată lumea se va uita la ce a făcut Loeb şi va spune că ar fi câştigat titlul dacă ar fi concurat în toate etapele. O astfel de strategie ar devaloriza campionatul şi am avertizat că astfel de lucruri s-ar putea întâmpla", a adăugat el.Loeb a exclus însă varianta de a reveni în Campionatul Mondial de Raliuri pentru mai mult de o etapă, întrucât se concentrează pe alte proiecte.
Via Autosport
Comentarii (0)