Decizia a fost luată la cererea celor de la Citroen şi M-Sport, ultimii riscând practic excluderea din competiţie în lipsa sprijinului celor de la Ford.
Între timp, constructorii au decis împreună cu FIA să extindă perioada de aplicare a actualului regulament pentru următoarele trei sezoane. Astfel, cu scopul de a reduce costurile în competiţie, regulamentul actual va fi păstrat până la sfârşitul sezonului 2016.
Singura excepţie va fi Hyundai, care va reveni anul viitor în WRC şi care a anunţat de la început că pregăteşte o maşină nouă pentru 2015.
În plus, echipele au posibilitatea să aducă îmbunătăţiri la unele componente care trebuie omologate până în 1 decembrie.
La fel ca şi până acum, un pilot va putea utiliza doar trei motoare pe parcursul unui sezon, în timp ce alte componente esenţiale, precum transmisiile sau direcţiile, vor fi grupate în seturi şi vor putea fi utilizate pentru două, trei sau cel mult patru raliuri.Via BestRallyLive
Comentarii (0)