Raliul Finlandei, PS 9-12/18: Avansul lui Loeb rămâne intact

de Daniel Popescu
Vineri, 03.08.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Sebastien Loeb continuă să conducă Raliul Finlandei cu un avans de cinci secunde în faţa lui Mikko Hirvonen la finalul celei de-a două zile de competiţie.

Ultimele patru probe speciale ale zilei de vineri din cadrul Raliului Finlandei nu au adus nicio schimbare în lupta pentru podium. Mai mult, Sebastien Loeb şi-a conservat perfect avansul de cinci secunde pe care îl are în faţa coechipierului său Mikko Hirvonen după ce a câştigat PS 10 şi PS12.

Hirvonen, care şi-a adjudecat victoria în PS 9, păstrează de asemenea un avans constant de peste 13 secunde în faţa celor doi piloţi ai echipei Ford. Jari Matti Latvala rămâne pe locul trei, chiar dacă Petter Solberg a câştigat PS 11 şi este la doar 1.1 secunde în spatele său.

Urmareste Automarket
Lupta pentru locul cinci a fost deja tranşată în favoarea lui Mads Ostberg, după ce Thierry Neuville a abandonat în urma unui accident.
Ott Tanak a profitat de oportunitate pentru a urca pe locul şase şi îi are în faţa sa pe Jari Ketomaa, Matti Rantanen, Martin Prokop şi Ken Block.

Ultimele şase probe din Raliul Finlandei vor avea loc pe parcursul zilei de sâmbătă.

Raliul Finlandei - Clasament după PS 12/18:

 1.  Sebastien Loeb      Citroen       1h20m30.4s
 2.  Mikko Hirvonen      Citroen           + 5.0s
 3.  Jari-Matti Latvala  Ford             + 20.3s
 4.  Petter Solberg      Ford             + 21.4s
 5.  Mads Ostberg        Adapta Ford      + 47.7s
 6.  Ott Tanak           M-Sport Ford   + 1m36.4s
 7.  Jari Ketomaa        Autotek Ford   + 2m28.3s
 8.  Matti Rantanen      M-Sport Ford   + 2m47.4s
 9.  Martin Prokop       Czech Ford     + 3m18.4s
10.  Ken Block           Monster Ford   + 4m47.0s

Comentarii (3)

  • kumite
    Stau si mauit la masinile care participa la raliuri.E o competitie extrem de dura,care supune masinile la un stres fantastic.Oare unde sunt toyota,mitsubishi,suzuki,subaru?Au pierdut-o si acum o cauta disperati!Vorbeam de fiabilitate!
    0 1
  • @kumite
    Esti total pe langa. In afara de sasiu, masinile din WRC nu au nimic in comun cu cele de serie. Pe de alta parte Toyota, Mitsubishi si chiar Subaru au scris istorie in WRC.
    0 0
  • kumite
    Tu ai vazut o masina de raliu?Stii regulile?O masina de raliu are motorul din fabrica.Interiorul masinii a fost lasat tabla goala,i-au pus roll-cage,lipseste aerul conditionat(ii-au scos compresorul de aer conditionat).Eu sunt total pe langa ,dar tu esti tare departe.Asa este,japonezii au scris istorie,dar nu mai scriu.Au ramas la nivelul anilor 2004(parca)cand subaru a castigat ultimul titlu Cu Peter Solberg.Intre timp lumea auto a avansat.Dar japonezii s-au retras.Oare de ce?
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru