Raliul Argentinei, PS 4-6/19: Solberg abandonează, Loeb devine lider
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Citroen a luat o opţiune importantă pentru victorie în Raliul Argentinei la finalul zilei de vineri, după ce liderul Petter Solberg a fost nevoit să renunţe la ultimele trei probe speciale.
Plecat pe traseu în PS 4 din postura de lider cu un avans de peste 20 de secunde, pilotul echipei Ford a avut o defecţiune tehnică la direcţie şi, întrucât nu a reuşit să o remedieze la timp, a fost nevoit să se retragă din celelalte probe ale zilei, fiind penalizat cu câte cinci minute pe probă.
Astfel, la finalul zilei, norvegianul a coborât până pe locul 11 şi are de recuperat peste 14 minute.
Problemele lui Solberg au fost speculate la maxim de Sebastien Loeb, care a urcat treptat de pe a patra poziţie până în fotoliul de lider după ce a fost cel mai rapid în PS 4 şi PS 5. Totuşi, francezul are un avans de numai 0.1 secunde în faţa coechipierului său de la Citroen, Mikko Hirvonen, care a fost lider la finalul PS 4 şi a câştigat PS 6.
Dani Sordo, care îl înlocuieşte în această etapă la Ford pe Jari Matti Matvala, nu a putut ţine pasul cu rivalii săi şi a coborât pe locul trei la peste 33 de secunde de lider, în primul rând din cauza faptului că nu a putut concura la capacitate maximă în PS 6, desfăşurată pe timpul nopţii.
Thierry Neuville a avut parte de un nou accident şi a abandonat în PS 5 după ce s-a rostogolit la volanul unui Citroen DS3 WRC, permiţându-i astfel lui Mads Ostberg să ocupe locul patru în faţa qatarianului Nasser Al-Attiyah şi a lui Martin Prokop.
Andreas Mikkelsen şi Sebastien Ogier, care concurează la clasa S2000 pentru Volkswagen, ocupă locurile şapte şi, respectiv, opt.
Următoarele şapte probe speciale din Raliul Argentinei vor avea loc pe parcursul zilei de sâmbătă.Raliul Argentinei - Clasament după PS 6/19
1. Sebastien Loeb Citroen 2h20m30.6s 2. Mikko Hirvonen Citroen + 0.1s 3. Dani Sordo Ford + 33.1s 4. Mads Ostberg Adapta Ford + 1m18.4s 5. Nasser Al-Attiyah Qatar Citroen + 5m16.9s 6. Martin Prokop Czech Ford + 6m24.2s 7. Andreas Mikkelsen VW Skoda + 6m36.0s 8. Sebastien Ogier VW Skoda + 6m58.8s 9. Armindo Araujo Portugal Mini + 8m14.5s 10. Thierry Neuville Citroen Junior + 10m13.2s
Sau pe Lamborghini...
Jur ca nu mai stiu!
Asta fiindca sunt toate o apa si un pamant in grupul VAG, dar da bine se pare la marketing sa pomenesti mereu de VW...
Patetic!!!
Apropos, nu mai bagati un set de 140 de poze cu noul Tiguan :))