Prodrive: "Mini poate câştiga raliuri în WRC anul viitor"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
MINI a efectuat luna trecută o sesiune intensivă de teste în Portugalia pe pietriş, iar rezultatele obţinute de cei trei piloţi ai echipei au fost satisfăcătoare.
Mai mult decât atât, oficialii Prodrive, partenerul cu ajutorul căruia Mini se va implica în WRC începând de anul viitor, consideră că maşina este suficient de puternică pentru a aspira la victorii din primul sezon.
"Maşina a funcţionat foarte bine în teste şi nu au existat probleme. Totul decurge conform planului, iar dezvoltarea este în program. Mă aştept ca maşina să fie competitiva atunci când ajunge în WRC anul viitor. Când mergem la raliuri, nu ne vom duce pentru a face numărul de echipe, aşa că dacă mă întrebaţi dacă putem câştiga anul viitor răspunsul meu este de ce nu?", a declarat David Lapworth, directorul tehnic al Prodrive.
Chiar dacă afirmaţiile sale par hazardate, Lapworth are o bogată experienţa în lumea raliurilor, fiind omul care a desenat anterior modelul Subaru Impreza WRC.
Până în prezent, singurul pilot confirmat la Mini pentru 2011 este Kris Meeke, campionul competiţiei Intercontinental Rally Challenge, în timp ce alte nume vehiculate pentru al doilea loc în echipă sunt cele ale lui Marcus Gronholm şi Markko Martin.Via | MaxRally
Ce renume avea Citroen in WRC pana sa intre in competitie ? Istorie ceva ? La fel radeau atunci si fanii Subaru Mitsu si Ford si pun pariu ca tu erai printre cei cu gura pana la urechi.
Adu un clasament de vanzari sa comparam vanzarile Mini si ale lui DS3 . Sau daca esti clarvazator imi cer scuze.
Debitati fara sa judecati , n-ar fi rau sa si ganditi inainte de a posta .
Aveti senzatia ca stiti totul... dar nu e asa. Hai pa.
Si-a creat renumele pornind de la 0 .
Ar ajuta mult daca ai citi cu atentie ce scriu ceilalti
Ar ajuta mai mult daca ai citi CU ATENTIE istoria automobilului si a MARCILOR decat ce scriu altii si povesti pt copii.
-suspensie cu bara de torsiune si roti independente
-motor cu putere flotanta si camasi ale cilindrilor ce putea fi schimbate
-suspensia hidropenumatica
-directia hidraulica cu revenire asistata
-miscarea farurilor in functie de rotirea volanului
-motorul BIROTOR
-primul motor diesel folosit pe un autoturism serie
-si nu in ultimul rand DESIGN si IDENTITATE.
probabil sunt mult mai multe... mai descoperiti si voi altele...
Asta era discutia , istoria in sport cu motor nu istoria marcii .
Felicitari.
Completare CITROEN si sporturi cu motor, asa pt cunostintele tale:
-citroen ZX - campion 91, 94, 95, 96 raliul Dakar
Faza e ca intradevar... masina frantuzeasca naspa, nu e germana... nu are istorie,... este 0 inainte de WRC si nu reprezinta referinte in istoria automobilului.
Deci da... cum spui tu...
Exact 0 inainte de WRC.
De fapt ca sa te citez exact: "Si totusi Citroen era fix 0 in sport inainte sa intre in sporturile cu motor " - misto exprimarea. te referi la atletism ?