P-G Andersson, încântat de regulamentul tehnic din WRC pentru 2011
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Citroen şi Ford vor concura în sezonul următor al Campionatului Mondial de Raliuri cu maşini noi, DS3 WRC şi, respectiv, Fiesta RS WRC. În plus, motoarele actuale vor fi înlocuite cu unităţi turbo de 1.6 litri, iar padelele de schimbare a treptelor de viteza vor fi interzise.
Chiar dacă au existat speculaţii ca aceste modificări vor avea un impact negativ asupra pilotajului, P-G Andersson a exlus această posibilitate.
"Este adevărat că trebuie să-ţi mişti braţul puţin mai departe pentru a schimba treapta de viteză, dar nu este o problemă. Ca pilot, padela este mai uşoară, pe când fără hidraulica schimbarea treptatelor necesită puţin mai mult efort. Dar odată ce ajungi în treaptă a treia şi mai sus nu mai simţi nimic", a declarat el. Andersson a confirmat recent că va face pasul de la clasa S2000 la clasa WRC în Raliul Bulgariei din această lună, urmând să concureze pentru Stobart.
El a efectuat deja o sesiune de teste în cadrul căreia a evaluat un Ford Fiesta cu un motor detunat de pe Ford Fosuc RS WRC, pentru a copia cât mai precis condiţiile de anul viitor.
"A fost fantastic să pilotez Fiesta, foarte distractiv.
Nu am niciun dubiu că fanii se vor bucura să vadă această maşină anul viitor. Bineînţeles, motorul este puţin diferit pentru anul viitor, dar acţiunea din probele speciale va fi aceeaşi. Este o maşină fantastică, în special pentru pădure", a mai precizat el.Via | Autosport
Comentarii (0)