Astfel, după doar doi ani petrecuţi în cea mai importantă competiţie din lumea raliurilor, Mini va părăsi oficial competiţia, însă maşina Mini John Cooper Works WRC va fi disponibilă pentru echipele private. Echipa de uzină a fost gestionată în acest an de Prodrive şi, ulterior, de WRC Team Mini Portugal, care îi are în prezent ca piloţi pe Chris Atkinson şi Paulo Nobre.
"Mini va abandona implicarea în WRC cu echipa de uzină la sfârşitul sezonului 2012. Până la sfârşitul sezonului, WRC Team Mini Portugal va fi concurat în fiecare raliu din 2012 şi, în concordanţă cu regulamentul FIA, vom fi obţinut omologarea pentru Mini John Cooper Works.
În acest fel vor fi atinse condiţiile pentru a permite părţilor interesate să concureze cu această maşină în WRC", a declarat Kay Segler, vice-preşedinte al diviziei Mini Business Coordination and Brand Management. De asemenea, BMW, constructorul german care deţine Mini, va continua să construiască motoarele turbo de 1.6 litri utilizate în WRC, pe care le va oferi celor de la Prodrive.Mini a revenit în WRC în sezonul 2011 şi a obţinut până în prezent trei podiumuri, cel mai important rezultat fiind locul doi obţinut de Dani Sordo în Raliul Monte Carlo din luna ianuarie a acestui an.
Via Mini, Prodrive
Comentarii (0)