Intenţia forului mondial este ca maşinile să fie mai rapide prin creşterea puterii motoarelor de la 300 CP la aproximativ 380 CP, care se va realiza prin creşterea restrictorului turbinei de la 34 la 36 mm, dar şi prin reducerea masei totale cu 25 de kilograme.
În plus, aspectul vizual al maşinilor va fi mai agresiv, în special prin relaxarea semnificativă a regulamentului. Lăţimea maximă a maşinilor va fi de 1875 mm, însă constructorii vor avea mai multă libertate în jurul caroseriei, inclusiv în părţile laterale ale barei frontale de protecţie. De asemenea, echipele vor putea monta diverse componente aerodinamice în faţa pneurilor de pe puntea faţă, iar aripa spate va fi semnificativ mai mare.
În prezent, lăţimea maximă a maşinilor este de 1820 mm.Pentru moment, noile reguli nu au fost incluse în regulament, iar cerinţele pentru procesul de omologare vor fi stabilite doar după o serie de discuţii care vor avea loc între departamentul tehnic al FIA şi constructorii implicaţi în WRC.
Toyota şi-a anunţat deja revenirea în WRC în sezonul 2017, în timp ce Citroen aşteaptă clarificarea regulamentului tehnic pentru a decide dacă va continua în competiţie sau dacă se va concentra doar pe Campionatul Mondial de Turisme.
Via FIA
Comentarii (0)