Regulamentul tehnic al Campionatului Mondial de Raliuri va rămâne neschimbat până în 2017, însă echipele au posibilitatea de a aduce unele îmbunătăţiri minore pentru creşterea fiabilităţii.
M-Sport spera să introducă în Raliul Mexicului din perioada 6-9 martie o versiune îmbunătăţită a modelului Ford Fiesta RS, însă planurile au fost abandonate după ce echipa nu a fost mulţumită de anumite aspecte în testele efectuate recent.
"Din păcate, faceliftul propus nu este atât de simplu precum adăugarea unei bare de protecţie, aşa cum îşi imaginează unii, iar designerii şi inginerii noştri au muncit din greu pentru a se asigura că totul ar trebui să fie în regulă. Am folosit update-urile pe maşinile noastre de test şi am descoperit câteva probleme pe care nu le-am anticipat. Suntem nerăbdători să vedem noul Fiesta pe probele speciale, dar nu le vom folosi până când nu suntem complet mulţumiţi", a declarat Malcolm Wilson, şeful echipei M-Sport.
Între timp, Jari Matti Latvala, unul dintre foştii piloţi ai echipei, speră acum să-şi îndeplinească visul de a câştiga titlul mondial alături de germanii de la Volkswagen."Un lucru este cert: Ogier va dori foarte mult să câştige în Mexic.
Sigur că aş vrea să devin campion mondial, aceasta este marea mea ambiţie. Pentru asta am nevoie de un pachet perfect şi lucrez la asta. Ogier este cu adevărat puternic. Dacă cineva vrea să-l învingă, trebuie să performeze la cea mai bună valoare, pe toate suprafeţele", a precizat finlandezul.Via Autosport, Volkswagen
Comentarii (0)