Loeb exclude revenirea în WRC: "Rămân în WTCC chiar dacă Citroen se retrage"

de Daniel Popescu
Vineri, 28.08.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Sebastien Loeb a exclus varianta de a reveni în Campionatul Mondial de Raliuri şi afirmă că va rămâne în Campionatul Mondial de Turisme chiar dacă Citroen se va retrage din competiţie în 2017.

Esential 5 victorii a obtinut Sebastien Loeb in WTCC
1 este numarul curselor de WTCC in care Sebastien Loeb a plecat din pole position
17 este numarul curselor in care Sebastien Loeb a terminat pe podium
525 de puncte a acumulat Sebastien Loeb in WTCC de la debutul in sezonul 2014
Viitorul lui Sebastien Loeb era incert pentru sezonul următor, ca urmare a faptului că acesta analiză oportunitatea de a participa în premieră în Raliul Dakar sau de a-şi prelungi contractul cu Citroen pentru Campionatul Mondial de Turisme (WTCC).

În plus, Citroen încerca să-l convingă să revină în Campionatul Mondial de Raliuri (WRC) cu un program part-time. Francezul a dezvăluit însă în cadrul unui interviu acordat publicaţiei belgiene La Derniere Heure că exclude o revenire în WRC şi că va rămâne în WTCC chiar şi în cazul în care Citroen se va retrage din competiţie.

Anterior, producătorul francez a anunţat că în 2017 va concura într-o singură competiţie mondială internaţională, WRC sau WTCC.

"Îmi place actuala mea viaţă. Nu-mi pasă ce face Citroen. Dacă Citroen se retrage din WTCC, nimic nu mă va împiedica să continui cu echipa mea în calitate de privat", a explicat el.

Loeb a cucerit nouă titluri mondiale în WRC înainte de a se retrage la finalul sezonului 2012. Francezul a participat la patru etape şi în 2013, iar un an mai târziu a debutat în WTCC. Cea mai recentă apariţie a lui Loeb în WRC a fost la Raliul Monte Carlo din luna ianuarie a acestui an.

Sebastien Loeb, gimnastul care a devenit regele raliurilor

Între timp, Robert Kubica a dezvăluit că nu va concura în Raliul Australiei din perioada 11-13 septembrie, întrucât preferă să efectueze teste pe asfalt cu Ford Fiesta RS WRC.

"Am decis să nu mergem în Australia şi, în schimb, vom lucra la următoarele raliuri din Franţa şi Spania pentru a găsi setările şi pneurile potrivite pentru maşină.

Logistica pentru Australia este complicată şi trebuie să analizăm suspensiile şi diferenţialul pentru asfalt, iar astfel de lucruri nu le putem face în cadrul unui raliu", a precizat polonezul.

Via Motorsport, Autosport

Comentarii (1)

  • S a saturat si el de raliuri, si cred ca WTCC e mai spectaculos acum si mai frumos de privit. WTCC castiga teren tot mai mult.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru