Informaţia apare în ultimul număr al publicaţiei Motorsport la numai câteva săptămâni după o serie de speculaţii apărute în presa internaţională pe acest subiect. În prezent nu există fotografii sau detalii despre noul i20 de raliuri, însă sursa citată afirmă că dezvoltarea acestuia se va face la sediul central al companiei din Europa, situat în localitatea germană Offenbach.
În cazul în care informaţiile vor fi confirmate la Salonul Auto de la Paris, Hyundai va deveni al doilea constructor care va debuta în WRC în 2014 după Toyota, care a anunţat oficial în luna iunie că pregăteşte o maşină de raliuri bazată pe Yaris.
De asemenea, Volkswagen va începe în 2013 un program pe trei ani în WRC, iar Mini intenţionează de asemenea să concureze cu drepturi depline de constructor.
Prezenţa celor de la Volkswagen, Mini şi, ulterior, a celor de la Toyota şi Hyundai reprezintă o adevărată gură de oxigen pentru WRC în mijlocul speculaţiilor potrivit cărora Ford şi Citroen analizează din ce în ce mai serios posibilitatea de a se retrage din campionat la sfârşitul lui 2012 sau cel târziu 2013.Via Rallye Magazine
Comentarii (2)