Hyundai a accelerat pregătirile pentru participarea în Campionatul Mondial de Raliuri începând din sezonul următor. Pentru a dezvolta în mod corespunzător maşina de raliuri bazată pe modelul i20, sud-coreenii au demarat o campanie de recrutări de la Citroen şi Peugeot, constructori francezi cu o bună reputaţie în lumea raliurilor.
Astfel, Stephane Girard, care a colaborat în trecut cu Subaru, Citoren şi Peugeot, a fost numit manager pentru divizia de motoare, în timp ce Alain Penasse va prelua funcţia de manager al echipei în 22 aprilie după ce anterior a lucrat pentru Toyota, Peugeot şi Michelin.
Nu în ultimul rând, Ernst Kopp va gestiona activitatea la uzina după ce a fost implicat în raliuri, Formula 1 şi Le Mans alături de Toyota. Hyundai îl recrutase deja pe Bertrand Vallat, creatorul lui Peugeot 207 S2000, în funcţia de designer şef.
"Am evoluat rapid de la începutul anului şi am ocupat cele mai importante posturi pentru a stabili echipa de bază. Avem o provocare majoră în construcţia unei echipe de la zero şi mai avem doar nouă luni pentru a ne pregăti pentru anul viitor. Sunt înconjurat de cei mai buni oameni din industrie şi sunt încrezător că ne vom atinge obiectivul de a fi pregătiţi pentru startul sezonului 2014", a declarat şeful Michel Nandan.Hyundai nu a anunţat încă piloţii pentru sezonul 2014, însă presa internaţională speculează că echipa va fi alcătuită din Jari Ketomaa şi Juho Hanninen.
Noul Hyundai i20 pentru raliuri este dezvoltat la fabrica Alzenau din Germania, iar testele vor începe în vara acestui an. În funcţie de rezultate, este posibil ca Hyundai să înscrie maşina în Raliul Marii Britanii din luna noiembrie.
Via Autocar
Astia au innebunit? De ce apeleaza la specialisti europeni,cand ei sunt cu mult innaintea europenilor?Masinile lor bubuie de fiabilitate si au performante superioare europenelor,iar ei recruteaza albi!Chiar ca nu este dreptate.
Duh!!!
Si cum un necaz nu vine singur, cei de la reprezentanta Kia GL. la care si-a facut revizia cu cateva luni in urma l-au trimis la Bucuresti sa isi rezolve problema.
L-a un moment dat, la sfarsitul anului trecut ma batea gandul sa i-au un Sportage, insa am renuntat datorita service-ului local si politicii acestui constructor de a te obliga in numele celebrei garantii sa le calci numai lor pragul, impunandu-ti preturi si o calitate a unor servicii pe care eu nu le accept. Sunt in continuare cu ochii pe modelele auto franceze/germane, asiaticele ramanand definitiv pe locul 2 in alegerea unei masinii, pe viitor.