De altfel, producătorul lucrează în prezent la noua versiune a modelului i20 WRC, care beneficiază de un nou motor şi o nouă transmisie, pe lângă schimbările de design adoptate de modelul de serie i20. Hyundai a efectuat deja un prim test cu noul i20 WRC, iar şeful Michel Nandan a evidenţiat schimbările apărute.
"Întotdeauna este un moment important când pui maşina pe drum pentru prima oară, iar cazul nostru nu a făcut excepţie. Lucrăm de ceva timp la dezvoltarea viitorului model de WRC şi am reuşit să punem pe roţi un prototip în septembrie. Este o maşină complet diferită de modelul actual.
Platforma este diferită, maşina este mai lungă, mai lată şi cu o gardă la sol mai coborâtă, iar motorul, transmisia şi alte componente sunt noi", a declarat el.Cu toate acestea, Hyundai nu a stabilit încă când va trimite noul i20 WRC pe probele speciale din Campionatul Mondial de Raliuri. Cea mai plauzibilă variantă este că producătorul va continua să utilizeze modelul actual şi în primele etape ale sezonului 2015, înainte ca noul i20 WRC să-şi facă apariţia.
"Vom introduce noua maşină în competiţie atunci când suntem absolut siguri că este pregătită să înlocuiască actualul Hyundai i20 WRC. Nu ne grăbim. Sigur că suntem doar la începutul unui lung proces şi vom continua să muncim din greu la dezvoltare şi să continuăm testele în urmatorele luni, dar şi pe parcursul lui 2015", a mai precizat el.
Hyundai a obţinut o victorie în sezonul 2014, semnată de belgianul Thierry Neuville în Raliul Germaniei.
Via WRC
Comentarii (0)