Citroen a dominat autpritar Campionatul Mondial de Raliuri în ultimul deceniu, reuşind să câştige opt titluri mondiale la constructori şi să-l transforme pe Sebastien Loeb în nonuplu campion mondial.
Retragerea parţială a francezului pare însă să semnalizeze începutul unei noi ere în competiţie, după ce Sebastien Ogier a câştigat Raliul Suediei la doar a doua prezenţă a celor de la Volkswagen în campionat. În plus, Ogier este liderul clasamentului general după ce a ocupat locul doi în Raliul Monte Carlo şi a devenit principalul favorit la titlu după rezultatele mai puţin încurajatoare obţinute de Mikko Hirvonen, considerat marele său rival în acest sezon.
Schimbarea este anticipată inclusiv de Yves Matton, şeful Citroen, care admite că producătorul francez va avea o misiune dificilă să-şi păstreze cele două titluri cucerite fără emoţii anul trecut."Volkswagen a avut o performanţă perfectă în Suedia.
Asta ne dă o idee despre cât de dificil va fi acest sezon, care este abia la început. Nivelul nostru de performanţă a fost similar cu cel pe care ni l-am propus, dar acum va trebui să avem un parcurs fără greşeală dacă vrem să câştigăm raliuri", a declarat el pentru site-ul oficial al Campionatului Mondial de Raliuri.Citroen este în continuare lider în clasamentul constructorilor cu un avans de două puncte în faţa celor de la Volkswagen, însă francezii vor fi lipsiţi de serviciile lui Loeb până la Raliul Argentinei de la începutul lunii mai.
Via WRC
Comentarii (1)