Citroen neaga ordinele de echipa pentru Solberg

De Daniel Popescu
Publicat Luni, 08.03.2010
Citroen a negat speculatiile ca i-a solicitat lui Petter Solberg sa-i faciliteze victoria lui Sebastien Loeb in Raliul Mexicului prin strategia adoptata in prima zi de concurs.

Petter Solberg a dominat autoritar prima zi din Raliul Mexicului, profitand de drumul "curat" pe care l-a avut in fata datorita faptului ca a plecat al optulea pe traseu.

In mod obisnuit, intr-o astfel de situatie, Solberg ar fi trebuit sa incetineasca ritmul spre finalul zilei si sa coboare in clasamentul general pentru a avea o pozitie de drum mai buna in timpul celor 9 probe speciale de sambata. Cu toate acestea, norvegianul a continuat sa forteze si a incheiat prima zi cu un avans de numai 27 de secunde in fata lui Sebastien Loeb.

Rezultatul a condus la aparitia unor zvonuri potrivit carora Solberg ar fi primit indicatii din partea celor de la Citroen sa ramana lider dupa prima zi pentru a usura revenirea lui Loeb. Desi este pilot privat, Solberg utilizeaza in acest sezon o masina Citroen C4 WRC, similara cu cea folosita de Loeb, acesta fiind de altfel si motivul aparitiei acestor zvonuri.

Cu toate acestea, Citroen a negat in mod public aceste informatii, sugerand ca nu-i poate impune lui Solberg ce strategie sa aleaga.

"Solberg face ce vrea. Nu exista niciun zvon. Cred ca vineri a terminat pe primul loc pentru ca, dupa rezultatele din Suedia, a fost foarte bine pentru sponsorii sai, mai ales ca acum este pilot privat. Imaginati-va ca, daca ar fi terminat mai jos si sambata ar fi avut vreo problema, sponsorul sau nu ar fi fost multumit", a declarat Olivier Quesnel, seful echipei Citroen.

Speculatiile au fost infirmate inclusiv de Solberg, care a admis insa ca strategia adoptata pentru prima zi de concurs a fost una gresita.

"A fost bine pentru mine si pentru sponsorii mei sa conduc acest raliu. Sambata dimineata am pierdut ceea ce ma asteptam sa pierd in fata lui Loeb, dar nu am crezut ca voi pierde atat de mult in cursul dupa-amiezii. La momentul respectiv a fost o decizie buna, pe care nu am putut schimba ulterior", a precizat norvegianul.

Unul dintre sponsorii principali ai lui Petter Solberg in sezonul 2010 al WRC este filiala norvegiana a constructorului Citroen. In cele din urma, Loeb a castigat Raliul Mexicului, in timp ce Solberg a terminat pe locul 2.

Via | Autosport

Comentarii (3)

  • loeb si solberg sunt cei mai buni... norvegianul a stat prea mult la subaru in perioada cand echipa nu mai reusea o masina competitiva. candva era acolo coechipier cu hirvonen pe care-l domina autoritar... chiar daca hirvonen a "crescut" si e mai bun acum totusi el nu s-ar lupta pt titlu daca nu pleca (era invitat sa plece) de la subaru...
    0 0
  • bogdan
    wrc
    eu nu tin minte ca hirvonen sa fi fost vreodata la subaru...
    0 0
  • Bulgaria vs Romania
    Bulgaria are etapa de wrc anul asta si isi propune foarte serios sa gazduiasca si o etapa de F1.Noi romanii nici nu indraznim sa visam la asa ceva.Rusine guvernantilor.Suntem de tot rasul.De ce bulgarii pot construi circuite de f1 si amenaja trasee de wrc si noi nu putem?
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru