Măsură ar genera un interes major din partea fanilor şi televiziunilor pentru Power Stage, însă nu este pe placul lui Mikko Hirvonen, unul dintre piloţii echipei Citroen.
"Asta sună ca o mare prostie. Ce rost mai are să faci un raliu de trei zile dacă poţi decide rezultatul în ultima probă specială? În multe raliuri de anul trecut, eu şi Sebastien Loeb eram pe primele două locuri. Ce rost mai are să cheltui bani şi apoi să ajungi la ultima probă pentru a dedice raliul?", se întreabă finlandezul.
Yves Matton, şeful Citroen Racing, este de aceeaşi părere şi propune ca Power Stage-ul să nu mai fie luat în considerare pentru clasamentul final."Sunt de acord că trebuie să facem ceva pentru ziua de duminică, în ultima zi a raliului.
Dar există multe alte idei fără să schimba filosofia raliurilor. Poate că cea mai bună idee este să păstrăm Power Stage-ul, dar să îl scoatem în afara clasamentului general. În momentul în care piloţii nu se mai tem să piardă un loc după trei zile de raliu, vor forţa la limita în Power Stage", a precizat el.Totuşi, ideea propusă de Red Bull este sprijinită de Volkswagen, echipă sponsorizată de producătorul de băuturi energizante.
"Imaginaţi-vă entuziasmul de la finalul unui raliu, când un pilot iese din maşină şi a câştigat evenimentul într-o finală. Este o poveste grozavă. Singurul mod în care acest proiect va funcţiona este ca piloţii să devină staruri globale, dar trebuie să facem ceva pentru a ajunge acolo. Şi trebuie să creştem spectacolul", a precizat Jost Capito, şeful Volkswagen Motorsport.
Via Autosport
De ce nu dau cu banul dupa fiecare etapa de raliu ca sa desemneze castigatorul? :))
Este absolut normal ca, castigatorul sa fie desemnat cel care are cel mai bun timp al etapelor cumulate. Daca vor sa faca ceva nou cu Power Stage-ul, sa-l puncteze separat, ca o etapa separata de Raliu.