Bouffier a câştigat trei campionate naţionale de raliu în Polonia, etapele 2007, 2008 şi 2009, la bordul unui Peugeot 207 S2000, respectiv un Mitsubishi Lancer Evo IX.
În 2010, Bouffier a fost campionul naţional de raliu în Franţa, la bordul unui 207 S2000. În urma rezultatelor obţinute tot în Franţa, dar în 2002, Bouffier a fost pilot oficial Peugeot Sport, petrecând trei ani într-un campionat intern de asfalt, la bordul unui Peugeot 206 S1600. Pilotul francez a alergat şi în IRC, cel mai bun rezultat al său fiind locul întâi la Raliul Monte Carlo 2011. La respectivul eveniment, francezul a sărit de pe locul şapte pe locul întâi după ce a luat decizii mai bune decât rivalii în materie de pneuri şi a reuşit să profite de zăpada proaspătă. În cadrul aceleiaşi etape, Francois Delecour, campionul CNR en-titre, a obţinut poziţia a cincea, după ce reuşise să se claseze în urma lui Bouffier cu o zi înainte de terminarea raliului. Peste şase luni, Hyundai se va întoarce în WRC. De data aceasta, constructorul din Coreea de Sud are intenţii serioase, investiţia producătorului asiatic fiind semnificativ mai mare decât la participarea anterioară. Hyundai i20 WRC, modelul de competiţie pe care îl vor folosi în sezonul 2014 al WRC, a fost pregătit alături de specialiştii Hyundai din centrul din Germania. Rezultatele din anii următori ar putea fi îmbunătăţite şi datorită centrului Hyundai de la Nurburgring, proaspăt inaugurat.Via Autosport
Comentarii (0)