- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Underground
Povestea celui mai rapid Lotus din lume
Un fost taximetrist din New York deţine cel mai rapid Lotus Exige din lume. Acesta are o turbină şi un compresor şi dezvoltă 680 CP la roţi. Rezultatul? Un raport putere/greutate de două ori mai bun decât la Bugatti Veyron.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Povestea celui mai rapid Lotus din lume
Asta inseamna maestrie si talent, construind si modificand motoare stand pe cauciucuri, cu un sandwich cu schnitzel si ulei, intr-o salopeta care a sters aripile a zeci de masini, desenand schite rudimentare pe stalpii elevatorului cu varful unei surubelnite.Era o vreme cand toate masinile asa se construiau.M5-urile erau facute de 2-3 oameni si nici o masina nu era la fel.Asa s-a dus pasiunea din ele, transmisa prin sudoarea, emotiile , eforturile si sangele inginerilor ce le creau.
Bravo Frank, bravo pentru ca arati tuturor ca inca SE POATE.
Legat de masina, cantareste 950kg, n-am auzit sa zica nimic de acceleratie. Stie cineva cifrele?
Iarasi sunt curios (desi total neavizat) de ce nu au folosit fie un sistem bi-turbo sau unul mono-turbo dar cu Anti Lag System? Poate din cauza fiabilitatii sau poluarii fonice, oricum, un ALS pe ea si era perfecta.
Si cutie de MR2? :) genial... nici inginerii de Lotus sau Toyota nu cred ca s-ar fi gandit ca fiind cea mai buna alegere.