Voteaza:
1 vot | 13 comentarii

Poftiţi la acceleraţie! 0-322-0 km/h cu un Koenigsegg Agera R

Un Koenigsegg Agera R, o pistă de aeroport şi câteva camere aşezate strategic prin habitaclu. Spectacol garantat!

Comentarii (13)

  • la 14.11.2011, 12:21
    Koenigsegg a progresat mult prin introducerea lui Agera - sunt sigur ca treptat il va lasa in urma pe supralicitatul Bugatti astfel incat singurul adversar de calibru va ramane Shelby Supercars...
    -4
  • la 14.11.2011, 16:01
    @SaabCuantic
    Nu. Bugatti Veyron cat timp va exista in productie, nu va fi depasit de nici o masina. Asta e scopul lui. Niste firme ca Koenigsegg sau SCC n-au resursele financiare sa se bata cu VW.
    +8
  • ALEX
    la 14.11.2011, 19:34
    Reteta simpla pt a bate bugatti,se ia una bucata de vechiul mclaren f1 se lasa pe el acelasi minunat motor de bmw se pompeaza cu 2 turbine si bugatti nu mai este sau se pune pe acelasi mclaren f1 motorul de m5 v 10 pompat cu 2 turbine si sa terminat cu suprematia bugatti.......foarte simplu
    -7
  • la 14.11.2011, 20:27
    @SaabCuantic si Alex

    Dupa voi, montezi un motor de 2000CP cu etanol pe un Trabant, il proiectezi spre orizont la 500km/h si voila! Ai "distrugatorul" de Veyron la dispozitie. Atata vreme cat faceti astfel de afirmatii, sunteti depasiti de acest domeniu. Va recomand badminton-ul.
    +13
  • victor_18
    la 14.11.2011, 20:45
    HADOUKEN dar spunemi cat costa un agera si cat costa un bugati, inca ceva bugati are ditamai motoru si un constructor cum putini sunt
    -5
  • la 14.11.2011, 21:46
    Cum asa? Se pare ca entitatea depasita se cheama chiar Bugatti, care n-a reinviat deloc ca marca in 1999, adevarul fiind ca VAG a reusit sa puna laolalta bestia de motor W16 si un prototip de Audi si gata, cica mixtura aceasta germana ar reprezenta o marca de sine statatoare din Franta! In contrabalans, Koenigsegg isi realizeaza bolidurile pe spezele proprii si cu eforturi proprii, fara sa "racoleze" nici un element constructiv sau tehnic de la nimeni (ce-i drept, cochetase odata cu V8-ul de la Ford, dar colaborarea s-a incheiat de mult; pe atunci K nu avea inca experienta internationala), in plus consumul de pe un CCXR, de exemplu, poate starni oricand invidia unui Veyron, desi vorbim de segmente aproximativ identice de putere si viteza - iata cateva aspecte comparative relevante pentru care micuta firma suedeza de nisa deranjeaza pe multi VAGcinati, ca si ingeniozitatea profesionala a patronului acesteia, de altfel un pasionat de nota 20! Iar cand cooperarea Koenigsegg-SAAB va deveni realitate si intreprindere legala, atunci vom asista la revolutii nebanuite de calitate in lumea auto...si, inevitabil, la dusmanii pe masura.
    -4
  • la 14.11.2011, 22:14
    @SaabCuantic
    Motoare, consumuri, V8, W16...astea-s detalii. Problema e mult mai simpla. Cine are cei mai multi bani sa investeasca in cea mai puternica masina (si utilizabila in acelasi timp) .
    Dintre SSC, Koenigsegg si VW, VW castiga prin KO din runda 1.
    +2
  • la 14.11.2011, 22:16
    E adevarat conteaza si pasiunea, dar pasiunea fara bani ...simple vise.
    +2
  • la 14.11.2011, 22:39
    @booo, motto-ul globalizarii se pare ca este: Vand, deci exist...Sarmanul Descartes,oare asa ar fi conchis daca ar fi trait in vremurile de azi? Sau, in termeni mai economici, motto-ul respectiv se transpune: Calitate, numele tau de identificare este varful de pe graficul vanzarilor...Pun si eu publicului cea mai naiva si mai schizofrenica intrebare cu putinta: oare cand vom inceta sa idolatrizam si sa cumparam branduri en-vogue si pe urma sa incepem sa cautam MASINI?...
    -3
  • ALEX
    la 14.11.2011, 22:51
    Mai Hadouken, daca dupa mintea ta Mclaren f1 este trabant atunci mai baiete lasa ETNOBOTANICELE ca nus pt tine.Motorul de pe Bugatti pt tine este o mare realizare? cu sapte mi de turbine si w16.Hai sa fim seriosi un BMW M6 G-POWER CU MAI PUTINI BHP SI NU CU ATATEA TURBINE TURBINUTE MERGE CU 374 LA ORA ATUNCI CE SA MAI SPUNEM.Daca ii pune 4 turbine la acel G-POWER cred ca zboara pe langa acel bugatti.
    -8
  • la 14.11.2011, 23:18
    @ALEX
    serios, badminton-ul e un sport frumos
    +4
  • adi
    la 15.11.2011, 02:16
    nissan gt-r cu pachetul de performanta "alpha 12 " de la AMS Performance
    -2
  • Alex
    la 15.11.2011, 20:09
    @boooo sper ca nu fumati aceleasi etnobotanice tu si cu hadouken,dar stai un pic se pare ca fumati acelasi tip de produse.
    -4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru