- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Underground
Poftiţi la acceleraţie! 0-322-0 km/h cu un Koenigsegg Agera R
Un Koenigsegg Agera R, o pistă de aeroport şi câteva camere aşezate strategic prin habitaclu. Spectacol garantat!
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Poftiţi la acceleraţie! 0-322-0 km/h cu un Koenigsegg Agera R
Nu. Bugatti Veyron cat timp va exista in productie, nu va fi depasit de nici o masina. Asta e scopul lui. Niste firme ca Koenigsegg sau SCC n-au resursele financiare sa se bata cu VW.
Dupa voi, montezi un motor de 2000CP cu etanol pe un Trabant, il proiectezi spre orizont la 500km/h si voila! Ai "distrugatorul" de Veyron la dispozitie. Atata vreme cat faceti astfel de afirmatii, sunteti depasiti de acest domeniu. Va recomand badminton-ul.
Motoare, consumuri, V8, W16...astea-s detalii. Problema e mult mai simpla. Cine are cei mai multi bani sa investeasca in cea mai puternica masina (si utilizabila in acelasi timp) .
Dintre SSC, Koenigsegg si VW, VW castiga prin KO din runda 1.
serios, badminton-ul e un sport frumos