- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Underground
Off-road în modul Lock cu Dacia Duster
Un inginer Dacia testează Dacia Duster într-o baltă. În treapta întâi, în Lock. Crezi că procedează corect?
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Off-road în modul Lock cu Dacia Duster
Da, ştim sigur. Nu testează o componentă anume.
Dupa filmare, merge si il lustruieste, si pe urma gaseste un fraier caruia sa il vanda.
PS: Daca ala e inginer, atunci eu ca nu am permis sunt seful inginerilor !
In al doilea rand daca era in modul Lock nu poti face asa ceva la viteza pe care o avea el.
1. Stii ce? Ma cam seaca astia ca tine care se trezesc sa contrazica useri imaginari doar de dragul de fi priviti cu admiratie ca niste "cunoscatori"...
Dacia Duster are un diferential central blocabil electronic de conceptie 100% Nissan.
2.Ce viteza crezi tu ca avea Duster-ul din filmulet? Ai habar pana la ce viteza se poate folosi modul "Lock"? Ai pe naiba! :)) Aia max 40-50 km/h sunt floare la ureche pt ce poate face sistemul...
O intoarce cu frana de mana, de aia ti se pare ca rotile au turatii diferite...
Ontopic imi place. omul chiar se distreaza.
/h.
In acest filmulet eu cred ca acel inginer nu testeaza absolut nimic, probabil vrea sa aiba parte de ceva distractiv si sa coboare victorios la vreo spalatorie unde baietii sa-l priveasca admirativ si sa-si imagineze cam prin ce namoale si noroaie a trecut.
Mie personal (un Qashqai de 2.0 benzina cu cutie automata) mi-a lasat o impresie proasta despre acel sistem.
Am avut decuplari pe zapada cand mi-era lumea mai draga si la viteze de doar 15-20 km/h.
Da, gasim acelasi sistem pe Nissan Qashqai, X-Trail si Renault Koleos, insa masinile au setari diferite. De exemplu la Qashqai / Koleos decuplarea automata se face la 40 km/h, dar la Duster decupleaza intre 60 si 80 km/h. Legat de asa-zisa decuplare la 15-20 km/h, eu sunt sigur ca-i o minciuna sfruntata. Sistemul asta e recunoscut pentru fiabilitate si are capacitatea de a te scoate din aproape orice incurcatura cu conditia sa nu fii deja "pe burta" bineinteles
Nea' Caisa de la volan daca e inginer la Dacia, e praf. In filmulet la secunda 38 loveste destul de tare cu roata dreapta spate o denivelare in timp ce trage frana de mana in mijlocul baltii de noroi. Poate pt unii e distractiv, mie personal mie se pare o chinuiala. Gasiti pe youtube chestii similare dar cu alt nume "how to destroy a car...".
Cu lock-ul...nu ma pricep. Personal la Toyota cand blocam diferentialul si trageam frana de mana, se blocau si rotile din fata, aici vad ca e altceva.
Iar masinile alea (toate) le aveau pt teste. Dar nu garantez ca pt teste ca cel din imagine le erau date masinile :)
Si cum se procedeaza corect?!?
E ooof road pentru ca strada apare in cadru.
Despre meseria omului -e mai greu. Poate daca era inginer auto il interesau mai mult incruciserile de punti, transferul cuplului de pe o parte pe alta, din fata in spate etc. Sa nu aiba baiatul ala ceva decuplat :)))
1. Soferul nu este un inginer la Dacia, dar este o persoana abilitata de a conduce masina, care are la activ un nr. impresionat de km pe acesta masina.
2. Acesta filmare a fost facuta doar pentru a se putea realiza cateva cadre mai deosebite cu acesta masina.
3. Intradevar diferentialul este Nissan.
4. "Incercare" a fost facuta in treapta I iar diferentialul era in pozitia AUTO.
5. Anvelopele nu erau adecvate pentru o asfel de incercare.
cica "protectia la supraturare lucreaza din greu"... hahahhahah te doare mintea! de unde scoti termenii astia ba baiatule?!! inca odata: ce lucreaza din greu?!! hahahhah ne-ai dat gata!
Afla tu ca la benzinar turatia e limitata la 6500 rpm moment in care ii taie alimentarea si n-are nici pe dracu la o incercare din asta... ca aici nu vorbim de experienta ta cu dacia 1300 careia ai observat tu ca-i fierbe apa in vasul de expansiune dupa cateva forje mai serioase...