- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Underground
Liniuţă inedită între Nissan GT-R şi un Cadillac Escalade de 1008 CP
Compania de tuning Hennessey a pus faţă în faţă un Cadillac Escalade preparat de proprii ingineri cu un Nissan GT-R de serie. Cine a câştigat?
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Liniuţă inedită între Nissan GT-R şi un Cadillac Escalade de 1008 CP
chiar?
io am vazut cam 1 secunda substituita la start de dulapul american
Cadillac Escalade - asta-i in continuare masina cu potential de a baga intreaga industrie americana in faliment... au trecut la mustata de executie, dar inca nu s-au invatat minte vad... stai sa ajunga benzina 2$ ca la noi si pe urma sa vezi ce se leapada de monstruozitatile astea ca Petru de Iisus...
Nu sunt un fan inrait GTR, dar e o capodopera alaturi de porche, ferrari si alte nume grele din domeniu.
Ce copil de 10 ani stii ma tu care pune un motor de 600cp pe 2 traverse.....? Multi ofticati pe aici. Asta e,gt-r-ul a furat-o.......
CADDY IS THE BEST!!
ai uitat ceva esential... GT-R are o cilindree de 3800 cmc, pe cand Cadillac Escalade are 6000 cmc si vreo 500 de cai in plus... numai americanii sunt atat de inconstienti incat sa-ti tuneze un asemenea camion desconsiderand siguranta celorlati... pt ca asemenea putere pe ditamai casoaia poate "remodela" relieful la primul viraj...
Escalade pus alaturi de GTR e o jignire la adresa inginerilor japonezi care au petrecut sute de ore in tunelul aerodinamic pt imbunatatirea performantelor Nissan-ului
Si tu ai uitat ceva esential. Escalade e de doua ori mai greu decat GT-R. Eu zic sa va ganditi mai bine inainte sa aruncati cu pietre in Escalade.
Daca nu intelegi absurditatea comparatiei supercar japonez - camion american tunat, inseamna ca nu te duce capul mai mult... in link-ul de mai jos gasesti totusi o liniuta cu o anumia logica :
http://www.automarket.ro/tv/comparative/razboiul-japonezelor-nissan-gt-r-se-dueleaz-n-sfrit-cu-lexus-lf-a-1550.html
Si ce inseamna asta? Ca este mai bun Escalade-ul? Sunt masini diferite din toate punctele de vedere, ce rost are aceasta comparatie? Probabil exista multe masini care intrec in line dreapta GT-R, dar comparativ cu SLR-ul, Porsche si alte supermasini este mai ieftina si mult mai buna. Si in primul rand marea lor reusita este in stabilitate nu in acceleratie!
Sa nu mai vorbesc ca trebuie sa fii idiot sa-ti iei un tanc pentru a face liniute.
NONSENS!
Teoretic, 1tona si 500CP = 2tone si 1000CP ?!?!
Ceee ?! 2 tone? Ce zici de 3.3 tone? pt ca asta-i masa unui Cadillac Escalade standard
Iar caddy-le la prima curba...isi va continua linistit drumul, tot inaintee :)
ASR-ul sau controlul tractiunii intervine in gestiunea motorului in general pe suprafete cu aderenta scazuta (asfalt umed, noroi, nisip, etc) la plecarea de pe loc (atentie!) in cazul in care rotile incep sa patineze.
ESP-ul este cel care asigura stabilitatea pe virajele luate rapid. Insa ESP-ul nu e Dumnezeu. Colac peste pupaza, prezenta ESP-ului nu e prea agreata de firmele de tuning care incearca sa-l reduca la "tacere"... saracul... mai punem in combinatia asta si un teribilist care se crede invincibil pt ca are 1000 de cai sub capota, si avem cocktailul mortal de care vbeam... oricum, ce am scris eu este un pamflet trebuie tratat ca atare... relaxeaza-te!
Cu toate astea comparatia se face intre Hennessy si Nissan nu intre Cadillac si Nissan! Asta ca sa nu mai laudati atat Cadillac-ul ala care este o protie de masina facuta pt a satisface gusturile grandomanice ale americanilor. Macar laudati Hennessy.
O seara buna :)