- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Underground
Liniuţă hot hatch: Opel Astra OPC vs. Renault Megane RS 265 Cup
Cu o zonă din ce în ce mai populată peste 250 de cai putere, segmentul hatchback-urilor ultrasportive oferă multe variante de duel. Astăzi vedem Astra OPC versus Megane RS în "interpretarea" britanicilor de la Evo.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Liniuţă hot hatch: Opel Astra OPC vs. Renault Megane RS 265 Cup
Ok. La testul precedent, contra Ford Focus ST, toti chibitii plangeau ca nu e corect testul, ca trebuia facut cu Astra OPC si-atunci o sa vedem noi...
Dorinta lor a fost indeplinita. Din pacate. Pentru ei.
De vazut, am vazut.
Comentarii???
Nu, tăcem chitic. Mîlc.
Asa să fie!
Golf R a fost aratat la salonul auto de la Frankfurt in septembrie 2009
daca ar fi o liniuta intre Golf R si Renault Megane RS , as paria toata averea mea pe Golf
Masina aceasta a confirmat si confirma in atatea teste, incat pot spune:
Respect pentru divizia Renault Sport si ceea ce a realizat cu Megane RS 265 Cup!
Golf R are tractiune integrala , de aceea nu e cea mai rapida masina cu tractiune fata de pe nurburgring :)) , voi astia cu renault-ul vostru va imbatati cu apa rece
Nu e vorba numai de acceleratia 0-100, ci si de reprize la viteze superioare. Pana a ajuns sa treaca linia de sosire in 1000 m, Megane atinsese deja peste 208 km/h si un timp de 26 de secunde (informatii disponibile la finalul filmului)
Daca si cu Parca se plimbau c-o barca! Megane RS e conceput de aceeasi divizie ce activeaza in Formula 1 ( sportul cu motor nr 1 ), unde solicitarile sunt cele mai intense. A auzit cineva de Opel in F1 ?
Opel in Formula 1 ar fi ca un jucator de fotbal de cartier in Champions League.
PS: Nu este clar cine transmite cel mai bine puterea la roti? Megane RS detine recordul celei mai rapide masini cu tractiune fata.
Stii tu ceva, dar nu stii bine. R26R de acum 5 ani a fost cel care a avut geamuri din policarbonat. A reprezentat o declinare ultrausoara a fostului Megane 2 RS, aflat pe sfarsit de generatie. Era radicala, venea si cu rollcage optional. E o masina legendara pentru cunoscatori. Ceea ce tu cu siguranta nu esti. Iti trebuie ceva mai multa cultura auto.
Actualul Megane RS e mult mai civilizat, indiferent ca vorbim de varianta cu sasiu CUP adaugat optional sau nu. Megane 3 RS ofera climatizare automata pe 2 zone, sistem audio cu bluetooth, usb, card "maini libere" etc.
Nu am inteles ce vrei sa spui cu faptul ca nu este cel mai rapid hot hatch cu tractiune pentru ca are 4 roti motrice. In realitate, in ciuda handicapului ca are doar tractiune Megane RS este mai rapid pe Nurburgring cu aproximativ 16 secunde decat Golf R. Ca sa-ti faci o idee cat de mare este aceasta diferenta , 16 secunde este intre Lamborgini Murcielago si Megane sau un Porsche Carrera S si Megane.
Renault Megane RS Trophy : 8:07.97 (8 minute , 7 secunde , 97 sutimi)
Golf R : 8:23.0
Renault Megane RS : 8:29:00
Am spus ca este cu aproximativ 16 secunde, dar daca 15 iti suna mai bine o lasam asa.Sau o spunem exact :15.03 secunde ceea ce este mai mult de 15 secunde:).
Iar despre Megane 265 Trophy, ai dreptate in prima jumatate a afirmatiei. Au fost 500 de Trophy facute ca o editie limitata dar pe cand Megane-ul normal avea 250 CP. Dar la scurta vreme Megane-ul RS s-a transformat in Megane 265 si a preluat TOATE modificarile suferite de Trophy. Asa ca singura diferenta dintre Trophy si actualul Megane 265 consta in cateva abtibilduri, cusaturi si o placuta spunand ca esti intr-un Trophy editie limitata. Iar acel timp de 8.29 a fost intr-un Megane 250 (deci nu varianta din clipul de mai sus),iar pilotul (Horst von Saurma) nu are nimic de-a face cu Renault Sport( chiar daca e un bun pilot). In final, oricum am pune problema, asa cum nu se poate discuta calitatea fabricatiei si finisajele golfului, in egala masura cand vorbim de performanta, VW si Golf-ul in particular nu are ce cauta in aceeasi discutie cu Renaultsport sau Megane RS mai exact.