- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Underground
Lectie de pilotaj la limita, cu tractiune fata
Celebrul pilot Jason Plato da dovada de mult curaj si indemanare atunci cand evita la limita un accident grav. Putem spune ca a fost ajutat si de tractiunea fata a Chevrolet-ului pe care il pilota.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Lectie de pilotaj la limita, cu tractiune fata
Cand testa un Caparo T1 masina a luat foc si cei de la Top Gear i-au zis "Burnt Potato". Clarkson cred ca ii spune constant Jason Potato.
Oricum nu-i mai bun decat Nedell.
WTCC-ul si BTCC-ul il urmaresc constant.
Anu' trecut pilota un Seat Leon....
Din 2009 BTCC-ul e transmis de ITV .....bai frate
Talent, nu alta ca sa redresezi masina din pozitia in care se afla...
KOREKT primul comentariu....de-aia se numeste pilot si nu sofer.
Bafta all
in alta ordine de idei, plato e un pilot foarte bun, dar ala cu bmw-ul e super tare, ce claxoane? ce blitzuri? "date bai la o parte, ce ai?" asa o sa ajungem si in romania.
oricum Minunat
Reflex normal :)) ma baiatule iti zic eu ca 99 % din cei de pe blogu tau ajung in situatia asta si nu mai au timp de reactie nici sa franeze, se blocheaza cu mainile pe volan :)) si in cel mai fericit caz franeaza dupa ce ies in decor :)) uraganu corect, bobovis nu ai treaba :))
si pentru hi,hi,hi...ai uitat ceva frate....shift down one gear first
Toata lumea are experienta de curse, banuiesc multe la activ si sunt in stare sa traduca absolut orice schema, greseala, parere, interviu, totul mai nene. Deci, fie pe zapada, ploaie, pe orice teren, cu permis de conducere, fara permis, incepator sau paralel cu sofatul, nu conteaza, totul are o explicatie deja stapanita de toti, toti se comporta normal, toata lumea se exprima in deplina marturie a experientei asemanatoare care este aici in cauza. Este bestial.
De la inceputul anului pana acum in tara s-au petrecut 8000 de accidente. O groaza de morti.In Bucuresti, sectoarele mortii sunt sectorul 1 si 2.
Tara este plina de statistici cu specialisti imprastiati pe sosea, impachetati in table, infirmi sau paralizati. Numai astia sunt "specialisti". "Handicapatii" care nu au ce cauta pe drumurile publice, "idiotii" aia care se limiteaza la lege merg si acum la volanul unui autovehicul, respectind legea, respectind pe semenii lor si acceptind injuraturile "specialistilor" mai tot timpul. Dar, chiar si ei platesc "priceperea" "specialistilor", mult prea scump.
Oare cati mama naibii au avut placerea sa se testeze pe ei insisi impreuna cu alti pretendenti la "meseria" asta pe un circuit de curse ?!
Eu unul nu am avut aceasta sansa, dar aici, din ceea ce am citit, cel putin 95% au experienta de hard racing.
Am scris asta pentru ca toata lumea stie absolut tot fara tagada cu privire la frumusetea manevrei de redresare a masinii din clipul asta.
Pentru ca sunt un handicapat se pare in d-ale conducerii auto, as dori sa invat si eu sa stau la volan.Orice sfat este constructiv daca merge spre progres !
Poate ma ajuta cineva, asa, ca sa imi arate drumul drept.