- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Tuning
Mitsubishi Lancer Evo IX MR, "urcat" la 870 CP şi dezlănţuit în Grecia
Grecii de la Extreme Tuners au scos untul dintr-un Evo IX MR, urcând puterea maximă la 870 CP, atinsă la 11.000 rpm. Modelul accelerează de la 60 la 160 km/h în doar patru secunde.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Mitsubishi Lancer Evo IX MR, "urcat" la 870 CP şi dezlănţuit în Grecia
Lasa frate ca ai fiabilitate la un 1.4 TSI de 170 CP...
E singurul motor cu distributie pe lant unde am auzit sa sara distributia de la punct...
Deci va salut pe persoana fizica care sunt eu
Prietene,te felicit pt pamflet,cred ca ti-a luat ceva timp...
Intamplarea face ca vinerea trecuta sa merc cu Jetta in service la VW sa schimb rotile de vara cu cele de iarna si acolo am auzit direct de la client patit treaba cu distributia si tot atunci am auzit si ca au renuntat la noile TSI la distributia pe lant(trecand inapoi pe curea)...de ce oare?
Stau cam bine :D
La fiabilitate chiar nu au cu cine sa se bata japonezii.
Ei ca mai apare si pe la ei cate o problema cum ar fi un covoras buclucas care defapt a fost o manareala, sau cate o bricheta de bord defecta asta este dar macar sti ca nu te lasa pompa de ulei, turbina, distributia, axa cu came, tachetii si exemplele pot continua.
Pot sa se oftice VAG-inarii cat vor, ASTA ESTE ADEVARUL SI DOARE.