Voteaza:
5 voturi | 10 comentarii

Mitsubishi Lancer Evo IX MR, "urcat" la 870 CP şi dezlănţuit în Grecia

Grecii de la Extreme Tuners au scos untul dintr-un Evo IX MR, urcând puterea maximă la 870 CP, atinsă la 11.000 rpm. Modelul accelerează de la 60 la 160 km/h în doar patru secunde.

Comentarii (10)

  • la 01.11.2011, 16:58
    De ce masinile japoneze au un potential de tuning asa mare ? Sa nu uitam ca si dupa aceste modificari tot niste masini fiabile raman.
    +9
  • mda
    la 01.11.2011, 16:58
    Pacat ca nu te poti bucura de ea decat cateva mii de km. Fiabilitate ZERO la asemenea raport putere/cilindree. In viata reala, o asemenea masina de unica folosinta nu-si cumpara decat cei f bogati.
    -8
  • la 01.11.2011, 17:14
    @mda
    Lasa frate ca ai fiabilitate la un 1.4 TSI de 170 CP...
    E singurul motor cu distributie pe lant unde am auzit sa sara distributia de la punct...
    0
  • Flex Nark
    la 01.11.2011, 17:37
    Eu am auzit ca de fapt motorul de la VW de 1.4 TSI nu dezvolta mai mult de 75 de cai putere. Si daca desfaci bordu o sa gasesti un wlakmen de la firma First cu sunet de motor turbo pus pe el. Mi-a zis mie un specialist ca de fapt nici macar nu e pe benzina e de fapt un motor SDI. Si nu spun asta pentru ca am eu ceva cu firma VW pentru ca eu de fapt chiar am o masina de la ei pe care o urasc de moarte. Sa stiti ca nu mint de ingheata apele desi asa pare la prima vedere. Nu nu, eu chiar am o Jenta... Jeba... in fine eu nici nu am vrut-o eu vroiam 100 de kile de bere da a insistat nevasta-mea. E foarte proasta masina... jiglerele se infunda, pleca DECAT cu socul tras, da in gat cand sunt pe GPL si mi-a intrat apa in delcou de curand cand am fost la culesul campului.
    Deci va salut pe persoana fizica care sunt eu
    +14
  • la 01.11.2011, 17:55
    @Flex Nark
    Prietene,te felicit pt pamflet,cred ca ti-a luat ceva timp...
    Intamplarea face ca vinerea trecuta sa merc cu Jetta in service la VW sa schimb rotile de vara cu cele de iarna si acolo am auzit direct de la client patit treaba cu distributia si tot atunci am auzit si ca au renuntat la noile TSI la distributia pe lant(trecand inapoi pe curea)...de ce oare?
    +1
  • la 01.11.2011, 21:22
    @Lexmark: si eu care ma uitam, si imi doream un G5 1.4TSI de 140/170cp :(
    -1
  • la 01.11.2011, 23:18
    Eu am o Mazda 3 si in 3 ani nu am schimbat nimic la ea. pe cand un prieten cu golf 6 a schimbat 2 amortizoare, o turbina si un calculator de comfort...
    Stau cam bine :D
    -1
  • bbb
    la 02.11.2011, 08:13
    Asta este adevarul.
    La fiabilitate chiar nu au cu cine sa se bata japonezii.
    Ei ca mai apare si pe la ei cate o problema cum ar fi un covoras buclucas care defapt a fost o manareala, sau cate o bricheta de bord defecta asta este dar macar sti ca nu te lasa pompa de ulei, turbina, distributia, axa cu came, tachetii si exemplele pot continua.
    Pot sa se oftice VAG-inarii cat vor, ASTA ESTE ADEVARUL SI DOARE.
    +1
  • la 03.11.2011, 09:51
    Senzatie masinuta asta.
    +3
  • @XDYE
    la 03.11.2011, 17:41
    Poate ar trebui sa schimbi masina ca deja pare antica. Nu am nimic cu japonezele, dar imi dau asa o senzatie de secol XIX cand te urci in ele. Apropo, Mazda 3 are echivalent la Ford modelul Focus, care nu e chiar o referinta a clasei dpdv al fiabilitatii.
    -1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru