- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Trailere
Renault Sandero RS, prima probă de forţă pe circuit
Renault continuă să pregătească terenul pentru lansarea versiunii sportive Sandero RS pe piaţa din Brazilia. Hot Hatch-ul a fost dezvoltat de inginerii din America Latină şi ar putea beneficia de maxim 150 de cai putere.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Renault Sandero RS, prima probă de forţă pe circuit
De ce sa fie sigla Dacia? Pentru ca in 1900 toamna Romania a cumparat licenta de la Renault? Asta ne da dreptul sa zicem ca tot ce iese din fabrica de la Mioveni e un produs romanesc? Oricum, nu cred ca e cazul Sandero RS.
Mai baieti, fara banii celor de la Renault, Dacia ar fi fost de multa vreme in faliment. Au venit, au cumparat, au investit si acum culeg roadele. Mi se pare perfect normal.