Voteaza:
0 voturi | 30 comentarii

Primul trailer al documentarului "Revenge of the Electric Car"

Documentarul care ne va explica cum se vede "electrificarea" industriei auto este gata. Deocamdată, vedem primul trailer. Filmul se anunţă un hit.

Comentarii (30)

  • lol
    la 10.12.2010, 17:22
    totul se reduce la un singur lucru: BANI. Nu la salvarea planetei, nu la respirarea unui aer mai curat, ci la bani, bani, bani, profit, bani, bani
    -
  • vali
    la 10.12.2010, 17:22
    sigur ca da
    Electrificarea nu va veni asa repede cum vor unii, eu unul nu as da 30 de mii de euro pe o masina electrica sa merg 200 de km cu o incarcare, va mai dura mult pana vor deveni ceva obisnuit, iar cei care cred ca atunci cand se vor inmulti curentul va fi la fel de ieftin ca astazi se inseala amarnic
    -
  • la 10.12.2010, 19:08
    ....
    I say:..."hidrogen power";)
    -
  • la 10.12.2010, 19:14
    Opinie...
    Si daca va costa mai mult curentul (desi eu ma indoiesc) si masinile (asta pentru primii ani) tot va merita! Ca e vorba de multi bani si profit e clar. Si nu vad ce e rau in asta. Lumea asta s-a dezvoltat doar fiindca unii au fost vizionari si au sperat sa castige si bani din sudoarea muncii lor. Daca nu era vorba de bani nu se agita nimeni.
    -
  • io
    la 10.12.2010, 20:14
    1 lira sterlina pe litru de benzina??? da! din 2011
    deocamdata ma uit cu groaza cum benzina si motorina se scumpesc de la o zi la alta la pompa, nu electricitatea... si sa fim seriosi, nici macar cand se va ajunge in 2020 la perfomanta de a vinde o masina electrica din 10 nu are cum sa creasca prea mult pretul electricitatii... ah, cand vor fi 80-90% masini electrice, atunci mai vbim... dar asa.... oricum, sunt nenumarate metode de a produce electricitatea si sunt sigur ca pana in 2020 se mai descopera altele... orice tehnologie noua e mai scumpa la inceput... insa cu trecerea timpului tehnologia devine mai avansata, dar si mai accesibila... trebuie sa insa mintea deschisa la nou...

    @lol
    vor bani?! hai ca astea-s copilarii... poti mai mult de atat...
    -
  • SEMTEX
    la 11.12.2010, 11:25
    Corect "io"... mi-as cumpara o masina electrica numai ca sa le dau o palma morala nesimtitilor astora din industria petroliera, multi dintre ei simpli intermediari...

    M-am saturat sa ma simt jecmanit de fiecare data la pompa, m-am saturat sa platesc pret premium pt pisatul din benzinarii, m-am saturat sa vad cum baiatul de la pompa ma priveste dispretuitor cu mainile in san in timp ce eu sterg luneta... M-AM SATURAT!
    -
  • lol
    la 11.12.2010, 12:38
    Copii sunteti voi ca aveti impresia ca vrea cineva altceva decat bani. Dar oricum nu avem cum sa oprim ascensiunea automobilelor electrice si efectele acestei treceri o sa le vedeti in timp. Totul e o afacere si un monopol, asta e lumea in care traim. Ca se numeste petrol sau energie electrica pentru companii nu conteaza, ele au un singur scop obtinerea profiturilor cat mai mari. Asta e legea economiei de piata, iar daca voi nu sunteti capabili sa intelegeti un lucru atat de simplu si elementar asta e pentru ca inca visati la o lume perfecta, lume care nu exista. Vom plati toti indiferent ca suntem sau nu de acord cu masinile electrice pentru ca mamutii economici dicteaza ce se intampla in piata.
    Ganditi pe termen scurt, lucru total gresit. Semtex, tu te-ai saturat de Romania, nu de benzina. Electricitatea se va scumpi la fel ca si benzina si acolo sunt o tona de intermediari, offff....
    -
  • la 11.12.2010, 14:15
    @lol
    esti pueril mentionand marja de profit, de parca sunt marci care impart masini cu motoare termice la colt de strada... sau poate le vand pt. eradicarea foametei si saraciei in lume, nu?

    Nu stiu de unde ai inteles tu ca Nissan a facut Leaf ca o actiune caritabila... Nissan Leaf are cel mai accesibil pret dintre toate masinile de genul ei si vine cu principalul scop de a diminua prezenta smogului in marile orase si pt. de a reduce dependenta de petrol. De asemenea, Nissan Leaf vine ca un raspuns la impunerile tot mai stricte legate de poluare. Eu nu vad ce-i rau in asta!

    Scrii de "monopol" in energie, dar deocamdata monopolul e cel dat de combustibii fosili furnizati prin intermediul gigantilor petrolieri precum Exxon Mobil, BP, Shell etc. , companii care au apelat de-a lungul timpului la strategii nu tocmai ortodoxe pt a-si extinde influenta.
    Eu prefer energie electrica din surse regenerabile. Energia electrica o pot obtine si eu direct investind in panouri fotovoltaice pe casa. Cu energia obtinuta imi pot incarca Nissan-ul direct din propriul meu garaj. O alta investitie buna mai sunt turbinele eoliene. Sunt multe de spus pt a argumenta de ce masina electrica e o alegere rationala, dar ma voi opri aici. Consider ca obiectivul masinilor electrice de 10% cota de piata pana in 2020 e realizabil.
    -
  • lol
    la 11.12.2010, 15:08
    Nu fac deloc pe filozoful ci pe realistul, aici e diferenta dintre noi. Ma rog si in multe alte locuri, spre exemplu eu nu folosesc expresii gen incuiat mintal :) nu de alta dar e o expresie inventata si gresita in primul rand si in al doilea rand nu ne cunoastem si nu imi permit asa cum iti permiti tu :) Monopolul energetic exista deja si in cazul energiei electrice iar atunci cand cresterea consumului va fi uriasa si pretul va fi la fel.
    La aceleasi strategii vor apela si companiile electrice si deja apeleaza numai ca tu nu stii. Intelege ca e aceeasi Marie cu alta palarie.
    Cat despre celulele fotovoltaice, ma faci sa rad, se vede ca nu stii despre ce vorbesti si de cate ai nevoie pentru o asemenea operatiune. Pun pariu ca nici macar nu stii de cate feluri sunt si cata energie genereaza fiecare sau de cata lumina e nevoie pentru o functionare optima. Mai gandeste-te la un lucru, nu toti stau la casa ca tine, marea majoritate locuiesc la bloc.
    -
  • unul de pe strada
    la 11.12.2010, 16:09
    @lol
    tu scuipi contra vantului. As putea sa spune ca te p-shi impotriva lui sau te c...i si iti apar pistrui pe fata

    Don't worry, nu esti singurul.

    Am o intrebare, cu ce te ocupi? Evident, intrebarea e retorica. De fapt, ORICE individ de pe lumea asta care este altceva decat un simplu consumator de shaorma la colt de strada dupa ce a batut cuie in pamant timp de 8 ore va trage o concluzie simpla: E O ALTERNATIVA.

    Nimeni nu te (va) obliga sa cumparati masini electrice. Dar stai, nimeni nu te (va) obliga sa cumparati monitoare LCD (cand au aparut si costau cat un salariu mediu in Romania), sau plasme, sau cu LED. Dar unii au cumparat (btw, ei se numesc cumparatori inovatori) si datorita lor si apoi ai altora, tehnologia a fost din ce in ce mai la indemana, asta insemnand si scaderea preturilor. Dar nu, tu (si altii) puneti caruta inaintea boilor si cu emfaza filosofica (si cu ochii mult dati peste cap) o faceti pe mama omida: o sa ne mance astia de vii, vom plati facturile de nu vom sti pe unde sa mai scoatem camasa, si alte imbecilitati tipice....

    Dar, "se la vi" traim in Romania: saraci dar cu coada pe sus, puturosi dar cu pretentii, lenesi dar filosofi, hoti dar victime, inculti dar atoatecunoscatori.

    Nu ma mira ca aceste modele au fost lansate in SUA, Japonia, Eu de vest. Probabil, in romania, se va importa doar la comanda speciala, pentru ca nu-i asa, romanul nu se lasa el pacalit.
    -
  • lol
    la 11.12.2010, 17:35
    Analogiile tale mi-au delectat ochii si mi-au deschis o cu totul noua perspectiva asupra situatiei. Mi-am dat seama ca oricine ma poate citi si asta e rau mai ales cand bat cuie in pamant 8 ore pe zi.

    Asa ca fapt divers, LCD-ul era mai bun ca un CRT asa cum LED-ul e mai bun ca un LCD. Masina electrica e mult mai proasta ca una pe combustibil din toate punctele de vedere. Comparatia ta e de 2 lei. Clienti invovatori... lol

    Nu suntem deloc mama omida, dar istoaria ne invata sau cel putin ar trebui sa ne invete, dar pe unii ii lasa rece si de asta se repeta si se repeta :)

    Traim in Romania si.... aici ai dreptate.

    Stai linistit probabil ca aici vor ajunge rebuturile pentru piata de est asa cum deja se intampla cu foarte multe produse.
    -
  • lol
    la 11.12.2010, 17:39
    P.S. ma bucur totusi ca exista multi oameni care inca traiesc intr-o asemenea ignoranta si nestiinta asupra lumii care ii inconjoara, cu siguranta ei dorm mult mai linistiti ca mine si sunt si mult mai fericiti in nestiinta lor. Intr-un fel ai dreptate, e mai bine asa.
    -
  • la 11.12.2010, 19:35
    @lol
    De unde pana unde masina electrica e mai proasta ca una pe combustibil? Ai condus o masina electrica? Intreaba-l pe Mircea Mester cum e caci el a condus una! Sau citeste-i impresiile. Nu te mai da rotund ca nu tine. Exemplele celui ”de pe strada” au fost elocvente dar te-ai gasit tu sa compari masina electrica cu cea pe combustibili desi nici n-ai vazut-o inca pe prima. Cred unora le displace ca n-or sa mai fumege masinile, o sa mai dea fum in nas altora doar intre ghilimele, n-o sa mai poata tura orbeste masina etc. Dar sa stea linistiti ca se mai poate parca pe trotuar, merge pe contrasens si alte teribilisme specifice plaiurilor mioritice.
    -
  • unul de pe strada
    la 11.12.2010, 20:01
    @lol
    1. cand au parut LCD-urile aveau imaginea mai proasta decat a unui CRT de calitate. Nu ma refer la geometrie (acolo CRT-urile o luau razna din fabrica) dar "pixelarea" era absolut dureroasa.
    2. cumparatorii inovatori...vezi putina economie. Orice companie ce lanseaza ceva ....inovator (sau sa spunem ceva absolut nou pe piata) se bazeaza pe acesti "inovatori". Cei mana pe ei in lupta? Setea de nou, credinta ca produsul este mai bun, vor sa fie trendy sau snobismul. Indiferent de motivatie acestia "pornesc trenul"; si usor usor ceea ce era o chestie deosebita devine o obisnuinta iar copii tai vor avea electrice indiferent de iti convine ori ba.

    Si...chiar daca electrica este mai proasta dect una clasica...presupun ca te refereai la autonomie si durata de viata a bateriei...astea sunt bolile copilariei. De ce nu ai rabdare sa vezi ce va fi? Barbologia cu "vom ajunge la mana lor" nu tine. Ai vreo alternativa?
    -
  • la 11.12.2010, 21:14
    @lol
    ne scrii noua de "ignoranta si nestiinta" si "economie de piata" de parca ai avea habar ce-i ala capitalism... te scremi sa ne arati de ce nu avem noi nevoie de masini electrice, dar pana acum nu ai venit cu niciun argument solid, decat cu truisme gen "in economia de piata scopul e obtinerea profitului"... sau scrii cu nonsalanta de "monopolul energetic"... wow! :)) insa iti pui piedica singur: atunci cand trasportul nu va mai depinde de o singura sursa de energie, atunci putem discuta de o piata concurentiala in care CLIENTUL VA AVEA DE CASTIGAT !
    -
  • la 11.12.2010, 21:33
    @lol
    http://www.green-report.ro/stiri/productia-de-celule-fotovoltaice-crescut-cu-51

    http://www.green-report.ro/stiri/casa-independenta-energetic-cu-pret-de-pornire-de-la-50000-euro
    -
  • lol
    la 11.12.2010, 22:16
    Sunteti foarte amuzanti va las sa visati la capitalism si la masinile electrice care vor aduce numai beneficii. Asa e, sunt un incuiat si nu stiu nimic despre capitalism, economie de piata sau manipulare in masa.
    Am venit cu multe argumente dar .... nu conteaza, masina electrica e buna, e viitorul orice as spune eu, e viitorul fie ca e rau sau bine asa ca oricum nu mai conteaza.
    Vise placute, copii nostri vor plati pentru ele, nu are rost sa continuam.
    -
  • lol
    la 11.12.2010, 22:19
    Sper ca beti lapte UHT, ultima noutate pentru clienti inovatori ca voi :) nu stiti cat rau va faceti cu mana voastra. Vorbiti de poporul roman ca e a tot stiutor dar voi sunteti exact la fel. Oricum nu sunteti in stare sa auziti o parere diferita fata de a voastra. Va urez numai bine, binele ala de care nu stiti :)
    -
  • unul d epe strada
    la 11.12.2010, 23:02
    liniste
    unii vor sa doarma in. . . trecut

    shhhh....
    -
  • dan
    la 11.12.2010, 23:17
    vom vedea...
    Masinile electrice reprezinta o alternativa, dar vor mai dura zeci de ani ana cand vor deveni majoritare, nu va mai ambalati asa, mai e mult petrol de consumat, acu vreo 15 ani erau "specialisti" care preziceau terminarea petrolului in 20 chiar, mai e mult pana departe, si oricum la masini va fi mai simplu, nu prea stiu ce vor face la avioane, la vase de trasport, camioane, acolo e mai complicat, oricum nu exista solutie perfecta, pt producerea a mult mai multa energie electrica pt incarcat masinile se vor consuma mai multe resurse, se rezolva o problema, apare alta si tot asa...dar si eu sint convins ca atunci cand va exista cerere pt electricitate pt masini asa cum exista acum pt petrol se va va scumpi si curentul, dar oricum evolutia nu o poti opri, cum de altfel nici manipularea si consumismul in nestire ..
    -
  • dan
    la 11.12.2010, 23:26
    asa...
    Cat despre Romania...suntem prea in urma, daca eu am bani sa-mi iau un Leaf acum, sa fiu client inovator:), unde il incarc? si cat merg cu el? 200 de km ca sa arat ca sunt eco? Bolile copilarie, ok...pai sa treaca bolile astea si sa le cumpere americanii si vesticii ca au bani si vor sa salveze planeta ( nu ca in SUA nu ar fi milioane de suv-uri cu motoare de la 5 litri in sus ei consumand aproape jumatate din productia anuala de petrol de pe glob)...asa...si dupa ce va ajunge la preturi rezonabile si cu autonomie mai mare atunci vorbim de ceva concret, pana atunci noi nu aveam nici autostrazi pt masinile clasice
    -
  • unul de pe strada
    la 12.12.2010, 00:02
    despre romania
    ai citit cu atentie ce am scris mai sus despre piete pe care s-a lansat? SUA, Japonia, Eu de vest. Aici poti fi inovator, bastinasii carpatici cat mult s-ar chinui sa coboare din copacul cu petrol vor ramane la fel de maimute ca si celelalte ce nu vor sa evolueze pe scara civilizatiei auto. Leaf nu e pentru piata romaneasca nici in particular si nici macar in general. Suntem cantitate neglijabila, avem noi grija, ca popor, sa ramanem la marginea civilizatiei.

    Pe de alta parte leaf nu poate fi decat a 2 masina. Si da, mergi doar 200km. Americanii au concluzionat simplu:70% dintre ei nu fac mai mult de 150km/zi. Deeeci....Dar romanul cu capul cat pumnu si cu un fir de motorina pe fundul rezervorului cazanului "da jermania" viseaza la mii de km pe zi. El gandeste in....perspectiva, nu? Niciodata mult nu e prea mult.

    In rest...vorba aia...ce te (ne) f..e grija de ce vor sa-si cumpere sau cat sunt dispusi vesticii sa investeasca in asa ceva? Zii merci ca pana va ajunge o electrica in romania deja va avea un pret rezonabil. :D Cat despre alimentare...renault vorbea de schimbarea acumulatorilor la statie....dar e vorba si de autoritati. Aaaa.....care autoritati?
    -
  • dan
    la 12.12.2010, 01:00
    ....
    Pe Japonezi si europeni ii cred, da pe americani care nici pana azi nu au ratificat acordul de la Kyoto pt reducerea noxelor nu prea ii cred, plus ca daca ma uit la cate milioane de masini " eco" se vand acolo, asta cu Volt si Leaf..neah...alta data
    -
  • la 12.12.2010, 08:48
    @dan
    Diferenta e ca spre deosebire de petrol, electricitatea produsa din surse regenerabile este INEPUIZABILA si va putea fi obtinuta de oricine intr-un viitor apropiat. n
    -
  • la 12.12.2010, 08:56
    si daca...
    iti imaginezi ca Leaf va intra pe piete in care nu are un inceput de retea te inseli amarnic... asa ca stai tu linistit, din momentul in care va intra in Romania, Nissan Leaf va avea lucrurile puse la punct... Renault-Nissan s-a gandit la toate, ca doar nu erau tampiti sa investeasca atatia bani si sa nu aiba ce argumente sa-i ofere clientului...
    -
  • la 12.12.2010, 11:54
    Energie electrica
    Unii cand se gandesc la electricitate cred ca e vorba de tehnici actuale de producere a ei. Japonia pregateste un proiect de zeci de miliarde de dolari (daca nu peste o suta) prin care sa capteze energia solara de pe platforme de dimensiuni mari aflate in spatiu si apoi sa o directioneze spre Japonia sub forma de energie electrica. Si aceasta e doar o modalitate.
    -
  • Ovidiu
    la 13.12.2010, 19:21
    bravo!
    In sfarsit un tip istet! Asa este Bethurbazal, ai dreptate Semtex82 si tu unul de pe strada...bravo baieti, ganditi interesant si nu va lasati coplesiti de mentalitatea retrograda si limitele ei...
    japonezii sunt foarte isteti, dar in ceea ce priveste tehnologiile de captare a energiei libere, din atmosfera sau spatiu mai avem de lucru desi exista multiple idei dar tinute secrete - vezi Tesla si masina lui electrica fara baterii! Energia electrica pentru masini poate fi produsa eco, si e infinita (instalatii geotermale- Islanda, eoliene-Germania, solare-Australia, energie din maree - vezi Anglia,etc) si potentialul asta exista peste tot in lume sub diverse forme!!!si nu se ard hidrocarburi pentru asta!

    PS: apropo de captarea energiei libere, astept desecretizarea proiectului lui Tesla de electrificare gratis a lumii intregi, proiect respins si blocat de marele businessman Morgan...:( prin anii '30...
    -
  • raduku
    la 13.12.2010, 19:35
    An error occured..
    Baieti, am incercat sa vad si eu filmuletul, ce chestie ...mi-a dat mesajul An error occured , try again later " .
    Tot asa o sa-mi dea eroare si masinuta electrica ???
    Ma stric de ras nu alta.
    Auzi " An error occured try again later ... ". Super fain sa ai o masinuta de 20000 Euro si sa-ti dea eroare electronica de comanda ...
    Fain. Cel mai tare filmulet pentru promovarea masinutelor electrice ...
    Nu mai pot de ras ...
    -
  • @Ovidiu
    la 14.12.2010, 09:23
    da da
    "Mai avem de lucru"?:) Tu viseaza in continuare la electrificarea gratis a omenirii...
    -
  • la 14.12.2010, 10:21
    nu inteleg...
    de ce nu au dotat plafonul cu celule fotovoltaice...
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru