- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Teste
Volvo S60 Polestar versus Audi RS4 și BMW M3
Ziariștii suedezi de la auto motor&sport au pus la încercare cel mai puternic Volvo, modelul S60 Polestar de 508 CP. Pentru a face lucrurile mai interesante au adus și concurența germană: Audi RS4 și BMW M3.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Volvo S60 Polestar versus Audi RS4 și BMW M3
Dupa atatea intoxicari de la AutoBild e cazul sa avem parte si de-o mica reclama de la suedezi.
Nu cred ca asta e diferenta intre ele, dar oricum, S60 Polestar ramane o masina senzationala!
Va veni si versiunea de serie si chiar daca nu va fi mai rapida decat M3 sau RS4, sigur le va sufla "in ceafa".
Apropo, sunetul lui RS4 e demential.
Ca si cu testele de siguranță fac un test unde lor le convine sa fie lovituraexact acolo unde ei au pus 2 bare de protecție si la rivali se alfa bara aceia cu 5 cm mai departata ca sa le iasă testul.
Spre exemplu la EURONCAP cum toți urla ca BMW nu e sigura mașina puteți sa priviti ca BMW seria 5 F10 a luat numărul maxim de puncte la impact mai mult ca concurenta .dar in testele Volvo, Volvo e cea mai sigura mașina din lume... Vrajeala...
@BMW. Volvo nu pune o bara acolo unde banuieste ca ar fi bine, pune acolo unde stie ca trebuie. Daca ai vedea cate teste de impact si rostogolire face Volvo nu ai mai vorbi. Intre timp BMW si Audi fac investitii in dezvolarea motarelor din ce in ce mai puternice, ca sa le vanda la romanii care dau cate o tura cu ele prin cartier ca sa le arate vecinilor ca au masina smechera.
suedia e cea mai populata dintre cele 3 tari scandinave.
din alea 6-7 milione de suflete cati sunt peste 18 ani si cati peste 60 ani mai conduc sau detin o masina....fa calcule si vezi cate masini sunt pe toata suparafata tarii care e mai mare ca romania nostra.... de aceea rata accidentelor e ffff mica pt ca vezi o masina pe strada o data la 1 ora!!!
Se pare ca ai circulat tare des prin Suedia daca ai vazut o masina la o ora. Am trecut pe acolo si nu e chiar asa. Dar daca vrei sa ma contrazici, poti sa o faci cu o tara ca Olanda. Ia vezi tu ce densitate a populatiei are, cate masini circula, cate Volvo se vand anual in Olanda si cate accidente sunt la 1000 de locuitori.
deci volvo, o companie aproape falimentara are puterea sa influenteze IIHS ca sa faca un test in care volvo sa iasa mai bine decat BMW, audi sau Merc?
pai Volov a stiut unde sa puna barele alea ca sa aiba rezultate bune in toate testele pe care le-ar putea crea cei de la IIHS sau euroncap pentra ca VOLVO a investit in cercetare, a se vedea centrul lor de teste de siguranta in care au investit 80 de milioane de euro in 2000, ca sa nu mai vorbim de echipa mobila care se duce la locul accidentelor in care au fost implicate masini volvo ca sa analizeze resturile masinii si conditiile in care au loc accidentele.