Voteaza:
11 voturi | 7 comentarii

Test amănunţit cu noul Dodge Viper GTS

Americanii de la Motor Trend au pus încercare noul Dodge Viper GTS pe un aerodrom liber. Noua bestie de la Mopar reuşeşte să calce până la capăt pe urmele legendei Viper, cu toate că noul model este mai controlabil.

Comentarii (7)

  • denon
    la 30.12.2012, 12:02
    Un adevarat monstru pe roti.SRT a facut treaba buna.
    +12
  • inexorabil
    la 01.01.2013, 14:44
    Paroxismul stupizeniei este atins de unii "cunoscatori" atunci cand confunda luxul cu sportivitatea......Nu dau nume, dar acei exponenti "sublimi" ai obtuzitatii sunt fix aceia care demonizeaza super-car-urile si muscle-car-urile americane pe motiv ca ar fi "mai lente" decat Ferrari, Lambo, Porsche etc., mai "sarace" la bord, "greu manevrabile" si "lipsite de confort"......Dodge Viper poate PAREA o astfel de masina. Eu nu retin din lista de "reprosuri" decat faptul ca se conduce greu si ca nu este deloc confortabila, dar nu va suparati, exact aceste "simptome" iti solicita la maximum simturile, atentia si reflexele, adica avem de-a face exact cu conditiile obligatorii pentru a recepta senzatia sport adevarata! Confort boieresc, conducere "cu doua deshte" si consum amarastean gasiti din plin la limuzine......Diesel, domnilor amatori de asa ceva, iar daca vreti viteza "smechera", atunci trebuie musai s-o acceptati la pachet cu incununarea unor eforturi psiho-somatice salutare, adica......roadstere americane. Cat despre roadsterele europene, ele tind limpede sa devina niste kitsch-uri hibride sau pur Diesel, in care sa stai si comod, sa nu te omori cu firea la comenzi si sa-ti tii banii economisiti in buzunar, dar in care sa visezi si viteza supersonica, ori la acest capitol semnele prevestitoare ne anunta ca, totusi, supercar-urile europene se vor "lenevi" treptat, pe fondul ascensiunii calitative si......cinetice a lui Corvette si Viper, care vor ramane niste benzinare autentice prin vocatie si......fidele tractiunii spate (4x4 este atat de laudata, dar, pe cel mai dificil circuit din lume - Nurburgring - Corvette este senzationala si, in curand, si Viper). Cat despre "japoneze" (Nissan GT-R si Lexus LFA), chiar nu intuiesc ce cale vor urma......Cum industria auto japoneza s-a fondat pe licentele si ideile celei americane de profil, eu nutresc speranta ca factorii de decizie din Tara Soarelui-Rasare sa merga tot pe mana......visului american. Astfel, voi respecta intotdeauna cele doua modele mentionate (GT-R si LFA), chiar daca nu ma incanta estetic. Doamne-ajuta!
    -6
  • GM
    la 01.01.2013, 14:55
    Bun venit,Giga Motors!!!!!
    +2
  • kumite
    la 01.01.2013, 23:13
    Bine ai revenit si "La multi ani!"
    Dodge-ul de mai,cu minusuri sau cu plusuri,iti face pielea gainii.
    -3
  • inexorabil
    la 02.01.2013, 03:34
    Permiteti-mi cateva consideratii de sinteza. De fapt, sunt nu greu, ci al naibii de greu manevrabile, dar, totusi, supercar-urile americane au progresat inclusiv in directia pentru care au primit cele mai multe "bile negre" in trecut, si anume flexibilitatea in viraje (chiar depasindu-le pe ultraelogiatele lor omoloage, cele europene, asa cum a dovedit Corvette la Nurburgring - de altfel, intreaga gama de produse Chevrolet ofera acum aceasta calitate indispensabila unui pilotaj excelent, iar eu, unul, am ramas siderat cand am descoperit-o la Lacetti, cat ar fi ea de coreeana, comuna si urata ca design, o masina care se conduce......minunat; in comparatie, ganditi-va cat de splendid se manevreaza get-beget americana Impala! ), fara ca acest lucru sa altereze cu ceva senzitivitatea lor sportiva, dar, daca le-am caracteriza pe Corvette si Viper intr-o singura sintagma, cea mai sugestiva, aceasta ar fi aceeasi dintotdeauna: "forta bruta(la)". Se subintelege ca ma refer si la acustica atat de flatanta pentru urechi a motoarelor vesnic zgomotoase si parca nimic nu pare mai "sexy" in automobilism decat "racnetul" inconfundabil al motoarelor care echipeaza masinile sport americane (mai ales muscle-car-urile). Dar pe rautaciosi (daca nu invidiosi......) ii preocupa puterea litrica "de tot rasul" a acestor motoare (fara sa se uite, de pilda, in curtea AMG), desi AndreiRN a precizat odata, de la fata locului (SUA), ca fiabilitate mare = putere litrica mica! Uite ca acum roadsterele americane cresc in putere nominala, automat si in cea litrica, sacrificand oarecum primatul fiabilitatii de dragul aprecierilor cinetice pozitive, care vin din partea amarastenilor (adica a potentialilor cumparatori! ), nu si din partea specialistilor. Bine, totusi, ca gena lor sportiva ramane viguroasa, de aceea haideti sa inchinam ode fiabilitatii doar atunci cand o incadram in tipologia ei naturala: secolul XX !
    Va doresc tuturora o noapte frumoasa, de vis ;)
    -5
  • mip
    la 02.01.2013, 06:21
    la multi ani tuturor! ....

    eheeeeeeeeeeiiiiiiii .... gigamotors .... ma bucur si eu ca ai revenit, cum ma bucur ca "s-a trezit" si pretenu'kumite ....

    ti-am citit "articolele" de mai sus .... esti haios, chiar de nu-s totdeauna 100% de acord cu ce zici .... imi place in schimb cum o spui .... succes !

    drumuri bune tuturor !
    -5
  • kumite
    la 02.01.2013, 08:53
    Numai de bine @mip.Am fost "treaz"cam tot timpul,dar au avut altii grija sa ma puna la "somn".Nu-i bai!Chiar duceam lipsa unor discutii inteligente,fara jigniri!
    Un an bun sa aveti!
    +9

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru