- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Teste
Punctele tari și punctele slabe ale noului Tesla Model S Plaid
Doug DeMuro a avut deja ocazia să se urce la volanul noului Tesla Model S Plaid, o mașină pe care noi o vom vedea în România cel mai probabil în 2022. Impresiile sunt de urmărit.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Punctele tari și punctele slabe ale noului Tesla Model S Plaid
:)))
Iar alea termice, chiar şi automate au puţulica aia de schimbător viteze care stă fix de aiurea :)))
Clar, Tesla este o maşină demnă de 202x.
Nici nu mai zic de viteză, acceleraţie, până la Rimac bătea orice Ferrari, Lamborghini şi alţi dinozauri bunici termici.
2 secunde....benveurile m isi toarna motorina in cap..niste tractoare ambulante..
Lasă să nu îţi cumperi Tesla, cumpăraţi ceva mai scump şi cu 50% din range al Tesla, doar pentru panel gap :))))
De calitatea software ale maşinilor germane?? Nimic???
Mda
Nu m-ar mira sa fi fan Apple caci marketing-ul american te prinde rau de tot.
ce zici de faptul că UK se gândeşte ca în zonele (urbane) cu viteză redusă pentru zgomot şi noxe să se aplice doar la maşini termice, dar cele electrice pot merge cu viteză ??
Adică unde au coborât limita de viteză de la 50 la 30, maşinile termice rămân cu viteza maximă legală de 30 km/h dar cele electrice pot merge cu 50 km/h !
Aaaa??
Nu mă interesează Tesla, nu sunt fun Tesla, Musk ci fan ştiinţă, inginerie !
Ştii.... Tesla aia care le-a dat peste bot la dinozauri. Nu e vorba de viteză vitezoman cocalar bombardier ci de faptul că vechii dinozauri auto AU PRODUS MAŞINI ELECTRICE urâte, slabe, lente
în scârbă.
Vezi renumita Nissan Leaf care după 20 de ani răcesc încă bateria cu aer cu un mic ventilator în portabaj !!!
Tesla au făcut maşinile super rapide ca să demonstreze că maşinile electrice sunt clar mult mai bune decât cele termice din toate punctele de vedere.
Apoi, scuze, greu să nu fii fan.... Tesla, ştii compania aia....
Care companie auto şi-au pus maşina în spaţiu, în orbita pământului ??
Tesla!
Care companie îţi poate da internet high band and small lag, de poţi juca şi jocuri video multiplayer online, şi asta în Sahara sau Pacific sau Alaska???
Tesla!
Deci compară tu ventilatorul de aer de kk al Nissan cu octovalva şi pompa de căldură a Tesla.
Mi-ar fi ruşine !
Mai Edi kaka k....
Ia mai vezi tu cu internetul high band small lag, te prinde marketing-ul, nu? Mai citeste ce viteze are. De OneWeb ai auzit? Tace si face, nu se lauda ca sa mearga bursa... asta nu pricepi tu.
Iti place sa alegi numai exemple care iti convin tie in discutie, de Kia/Hyundai/Genesis sti ce sistem electric au? Ai vazut tu vreun corean ca iasa pe scena si sa arate ca face masini care nu ies pe banda nici dupa doi/trei ani? Nu...
Atata lauzi pompa aia de caldura de zici ca au nu stiu ce avioane, aia e normala la unele marci si pe modele mai vechi. Cand a introdus Tesla? Lanseara Tesla Y iti spune ceva?
Auzi si-a pus masina pe orbita pamantului... Wawww acum dau 100000 pe ea, numai pentru asta. Esti evident un spalat pe creier de reclame. Mergi si ia un snickers, nu esti tu cand ti-e foame.
Tesla nu a facut masinile rapide ca sa demonstreze ca sunt mult mai bune ci pentru ca era singurul mod in care ei puteau sa vanda ceva. Altfel clientul se uita in alta parte din motive mult prea evidente. Au fost multi care au incercat inainte cu metoda traditionala (unul din ei este Fisker).
Inca o data iti spun, un marketing excelent. Jos palaria. Dar daca am banii... nu as lua Tesla.
Si inainte sa vi cu argumente ca strugurii sunt acrii bla, bla... am avut Tesla model S pe mana o saptamana. Cu exceptia acceleratiei si radarului nu m-a impresionat absolut nimic. Ba dimpotriva.
În primul rând greşeşti big time.
Tesla nu are departament de marketing şi nici măcar departament PR
normal că am auzit de OneWeb compania indiano-britanică, dar are mai puţini sateliţi (trimişi cu racheta rusească Soyuz / pad francez
Arianne) şi nu produc maşini electrice.
Te-ai urcat degeaba în Tesla, şi dacă nu era Tesla NU EXISTAU DELOC maşini electrice reale ale altor producători. NU EXISTAU. Nici ioniq 5.
Eu prefer un Tesla cu Sentry mode, Dog mode, Camp mode şi mult mai evoluată tehnologic decât oricare altă maşină electrică.
Când o să fie alţii locul 1, o să îi prefer pe ei.
Dacă la acelaşi preţ, vreţi o maşină cu (326 vs 260 mile) 20% mai puţin range, este ok, alegerea dvs
Daca nu are departament intern fi sigur ca e un serviciu externalizat. Si chiar si atunci are oameni care se ocupa de legatura cu companiile respective. Cine crezi ca a organizat prezentarile? Musk, inginerul din productie, designerul, femeia de servici? Cine crezi ca angajeaza personal? Cine se ocupa de salarii?
Nu-ti mai spun de alte atributii ale acestor departamente strict necesare intr-o companie mare ca te bag in ceata.
Wtf? Pe ce lume traiesti baiatule?
Preferintele nu se discuta dar nu mai incerca sa preaslavesti o marca la fiecare postare. Suna ca si cum ai fi un serviciu externalizat.
Agree to disagree! ;)
Nu te mai agita atât.
Când o să ajungi să citeşti realmente ceea ce scriu, să îmi spui, aşa cu răspunsul imediat înapoi negândit, cam muşti din undiţă ca peştele... ca să nu zic ca găina la muci.
Ca sa nu mai stai sa cauti, expresia asta a zis-o un mare om care a sfarsit pe zid la Targoviste, el avea aceleasi idei ca tine, sa interzici aia, sa nu ai voie aia, sa circuli doar sambata, doar duminica.