- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Teste
Primul test-drive cu noul Opel Astra
Jurnalistii britanici de la Autocar au avut deja ocazia de a testa noua generatie a modelului Astra.Primele impresii au fost sintetizate in filmul urmator.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Primul test-drive cu noul Opel Astra
fac pariu ca habar nu ai ca volkswagen are eroarea minima la capitolul electronica 0,0001 ca esti prea prost sa stii asa ceva
du-te la loganu tau pa care ti-ai lipit sigla de m cocalarule
hai jet
"fac pariu ca habar nu ai ca volkswagen are eroarea minima la capitolul electronica 0,0001 ca esti prea prost sa stii asa ceva
"
Nici eu nu stiam asa ceva. Inseamna ca sunt si eu prost ca si majoritatea de pe acest forum. Te rog sa ne luminezi pe noi aia prostii ce inseamna eroarea aia. La ce anume se refera. Vrem si noi explicatii detaliate.
Eu cred ca in anii astia fiabilitate inseamna sa nu schimbi nimic la masina in afara de ceea ce recomanda constructorul pe timpul reviziilor.
parerea mea.
Bafta si nu mai fiti asa de rai ca nu sunteti proprietarii companiilor VW sau Ford sau mai stiu eu care. Sau poate sunteti platiti pentru reclama mascata???
Toate cele patru amortizoare sunt controlate electronic şi se adaptează în mod continuu, în interval de milisecunde, la condiţiile de drum curente, mişcările autovehiculului şi stilul individual de conducere. Acest lucru oferă şoferului mai multă stabilitate şi o siguranţă sporită în timpul conducerii.
În plus, sistemul Opel FlexRide permite şoferilor să selecteze setări adaptate propriilor nevoi sau cerinţe pentru o anumită călătorie.
Pe lângă faptul că oferă o experienţă mai plăcută la volan, sistemele inteligente Opel FlexRide oferă de asemenea mai multă siguranţă în situaţiile de urgenţă. La efectuarea unei manevre de evitare în modul Tour, mai mulţi senzori ai şasiului transmit aceste informaţii sistemului DMC, iar amortizoarele devin mai rigide în interval de o milisecundă, asigurând stabilitate maximă.
In timpul efectuării de viraje, acesta reduce la minim devierea laterală, la fel ca suspensia multi-braţ modernă. Un avantaj suplimentar al braţului Watts este faptul că acesta reduce sarcinile pe bucşele punţii, pentru a permite unor bucşe mai puţin ferme să reducă zgomotele şi să îmbunătăţească izolaţia.
Deci, AStra J nu are suspensie multilink spate, dar se pare ca au adus multe imbunatatiri suspensiei de pe Astra H si in plus, au mai adaugat sistemul FLEX RIDE (optional), care imbunatateste bine de tot stabilitatea pe viraje si ii da un plus de dinamica masinii.
Sunt curios acuma, cu aceste noi sisteme de pe masina, cat e de aproape/departe de Focus, referinta la dinamica si tren de rulare in clasa compacta.