- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Teste
Primul test cu sportivul Peugeot 208 GTI
Jurnaliştii publicaţiei britanice AutoExpress au avut ocazia să testeze noul Peugeot 208 GTI, versiunea de performanţă a modelului sub-compact. Impresiile lor ar trebui să le dea de gândit unor modele cu renume ca Ford Fiesta ST şi Renault Clio RS.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Primul test cu sportivul Peugeot 208 GTI
Interiorul? Consola centrala la Clio e inspirata de aripa unui avion ce pluteste in aer. Ea integreaza SINGURUL sistem de telemetrie din segment, dar astea depasesc cu mult capacitatea ta de intelegere.
Clio RS ramane totusi taticul vostru al tuturor!
Renault Type NN, Dauphinoise, 4CV, R5, Clio... Da, Renault e unul din pionierii clasei mici si cel care a dat popularitate acestui segment intr-o epoca cu foarte putini competitori. Cei care s-au trezit azi, au facut-o tocmai datorita acestor pionieri. La fel cum este Renault pe segmental masinilor electrice astazi. Analfabetii industriei auto si pubertarii cu idei preconcepute ar trebui sa afle ca Renault Clio (indiferent de generatie) si 206 / 207 au fost masini foarte fiabile. Au design, au fiabilitate. Deci faptul ca sunt frantuzesti e un motiv de MANDRIE.