- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Teste
Primele impresii de la volanul noului Infiniti Q50, rivalul lui BMW Seria 3
AutoExpress ne aduce primele impresii de la volanul noului Q50, urmaşul vechiului G37. Modelul îşi propune să se bată cu nume grele din segment, BMW Seria 3 şi Audi A4, dar oare poate?
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Primele impresii de la volanul noului Infiniti Q50, rivalul lui BMW Seria 3
Sigur ca poate ! Acelasi lucru am spus si la Lexus IS vs. A4 si seria 3.
Orice model de la Lexus si Infiniti face fata concurentei germane ! Dar de batut e greu bata seria 3. Eventual sa fie la egalitate. Cat despre A4 sunt sigur ca acest Q50 il poate bate cu usurinta. Cel putin arata mult mai bine ca el. Sa vedem cu ce vine Mercedes....noul C class se anunta un mic S.
Revenind la Q50, nu arata rau, punctul forte este interiorul dupa parerea mea, mai putin decizia de a monta acele butoane de pe margine care se actioneaza ca la un casetofon cu butoane clasice, cum bine s-a observat si-n test, apoi o alta parte negativa, la fel ca la Lexus, este oferta limitata de motorizari, chiar si la cele pe benzina, apoi lipsa unor optiuni gen tractiune integrala, o optiune din ce in ce mai cautata, cel putin in Europa, dar se cauta si-n SUA, deci poate face fata ofertei mai bogate si mai complete de la concurenta? Nu prea.
Cat despre batut, le bate fara miluinta de suna apa in ele la fiabilitate si la hybrizi.....deci ghertoii sa se duca sa behaie in alta parte....pfff patetic.
Fiabilitatea nici ea nu se discuta, fiindca in spate ascunde multa tehnica si inovatie Nissan, adica ''un sac de ciment '' foarte rezistent si robust in timp. Ce mi-a mai placut a fost unicul sistem multimedia cu display dublu, iarasi unic in acest segment. Dupa parerea mea seria 3 si A mai au de ''beut'' lactate .
'' At launch in North America, two advanced powertrains will be available, followed by additional engine options in other global markets later in the year. The Q50's refined 3.7-liter aluminum-alloy DOHC 24-valve V6 is rated at 328 horsepower (est.) and 269 lb-ft of torque (est.) and features Continuously Variable Valve Timing Control System (CVTCS) and Variable Valve Event & Lift (VVEL®).
The available hybrid powertrain features the Infiniti Direct Response Hybrid™ system with Intelligent Dual Clutch Control. It combines a 3.5-liter 24-valve DOHC aluminum-alloy V6 and compact laminated lithium-ion battery design with an innovative one-motor/two-clutch motor control. The system's V6 is rated at 296 horsepower (est.) and 255 lb-ft of torque (est.), while the advanced 50 kW electric motor is rated at 67 horsepower (est.) and 199 lb-ft of torque (est.). The hybrid system net power is 354 horsepower (est.), providing strong acceleration and lean fuel economy. ''
http://www.netcarshow.com/infiniti/2014-q50/
Esti putin cam tulburat este ? Nu-i vina ta ca supa cu galuste nu ti-a placut.
'' At launch in North America, two advanced powertrains will be available, followed by additional engine options in other global markets later in the year. The Q50's refined 3.7-liter aluminum-alloy DOHC 24-valve V6 is rated at 328 horsepower (est.) and 269 lb-ft of torque (est.) and features Continuously Variable Valve Timing Control System (CVTCS) and Variable Valve Event & Lift (VVEL®).
The available hybrid powertrain features the Infiniti Direct Response Hybrid™ system with Intelligent Dual Clutch Control. It combines a 3.5-liter 24-valve DOHC aluminum-alloy V6 and compact laminated lithium-ion battery design with an innovative one-motor/two-clutch motor control. The system's V6 is rated at 296 horsepower (est.) and 255 lb-ft of torque (est.), while the advanced 50 kW electric motor is rated at 67 horsepower (est.) and 199 lb-ft of torque (est.). The hybrid system net power is 354 horsepower (est.), providing strong acceleration and lean fuel economy. ''
http://www.netcarshow.com/infiniti/2014-q50/
Esti putin cam tulburat este ? Nu-i vina ta ca supa cu galuste nu ti-a placut.