- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Teste
Poate noul Nissan Pulsar să se bată de la egal la egal cu Volkswagen Golf?
Britanicii au testat noul Nissan Pulsar, modelul japonez care își propune să fure din clienții etalonului Volkswagen Golf. Primele impresii de la volanul compactei japoneze sunt pozitive.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Poate noul Nissan Pulsar să se bată de la egal la egal cu Volkswagen Golf?
Când mă uit la Focus facelift văd niște linii curate, pe care le pot reține ușor în minte. Când mă uit la Golf, la fel. Dar Pulsar pare că are un design oarecum obositor, pare prea musculos, prea ”greu” și, în afară de masca în V, are niște linii care nu îmi rămân deloc întipărite în memorie sau imaginație.
Si eu am tot Golf. E al doilea! Dar, te rog eu frumos, inainte sa postezi, da o fuga pe la dna. profesoara de romana, ia-i un buchet de flori, poate se indupleca sa-ti corecteze comentariul! Nu de alta, dar din cauza unor semidocti ca tine, umbla vorba prin targ ca toti aia care au "volsvagan" sunt analfabeti.
:)))))))))))))))))))))))))))))))
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Tot ce se poate. Insa mi se pare suspect faptul ca masina cu care se lauda nu-i chiar emblematica pentru posesorul de Golf pe care vrea sa-l persifleze. Despre VW, mie mi se pare normal sa o cumpere toata lumea sh. Ia un Nissan Almera din anii '90 si pune-l lanaga Pulsarul asta si vei observa ca-i o diferenta de o suta de anii intre ele, Asta pe cand un unul care-si ia Golf 5 SH poate sa o parcheze linistit langa un Golf 7, fara sa se vada ca are o masina demodata. Unii definesc asta prin notiunea de "design conservator". Eu l-as numi mai degraba inspirat, in sensul in care, prin aveasta filosofie, VAG intelege sa ofere o oarecare satisfactie si utilizatorului de SH, din ratiuni comerciale fireste, deoarece cu cat o masina sh va rezista mai mult pe piata, cu atat mai mult imaginea de producator de masini fiabile a marcii merge mai departe, ca sa nu mai vorbim de faptul ca, daca din 100 de utilizatori de masini vechi de 7 ani, 2 intra intr-un service de reprezentanta, tot este un castig important pentru producator.
lol frate esti cel mai 'tare' de ce aci.......;)))))
io cu Dacia 1300 din 76'(batrana fetita) am prins 155 pe drum drept si doar cu 40-45 de cai(si aia cand erau 'tineri')din motor de 1.3
si u te lauzi cu harbu tau dizel cipat:)))))))
sa nu ma intelegi dresit......Golf 3 e o masina al naibi de buna........